Bekijk originele versie : mijn man heeft te veel kapsones hij denkt dat hij arnold swarsnegger is !
marocgirl18
12-04-2004, 15:43
ik vind dat hij te veel kapsones heeft ik heb een hele gespierde man en dat vind ik mooi en ik ben er gek op maar hij denkt dat hij arnoldswarsnegger elke keer praat hij over zijn spierballen van dit en dat en hij is nog in marokko en hij vroeg aan mij of ik een spul voor hem moets kopen dat hij nog grotere spierballen krijgt en dat heb ik gestuurd en hij vroeg aan mij of ik strakke bodys voor hem wil kopen voor als ik naar marokko ga en ik spreek hem heel vaak hij praat alleen maar over zijn spierballen en dat iriteert me en ik zag hem laats via webcame hij ging zijn spierballen laten zien :eek: terwijl ik het niet eens vroeg :rolleyes: dan denk ik bij me zelf wat denk hij wel maar hij irititeert me vet erg ik kan er niet tegen hij moet zich zelf zijn vind ik wie weet wat ik moet doen :confused:
ik_oke_is
12-04-2004, 15:46
Origineel gepost door marocgirl18
ik vind dat hij te veel kapsones heeft ik heb een hele gespierde man en dat vind ik mooi en ik ben er gek op maar hij denkt dat hij arnoldswarsnegger elke keer praat hij over zijn spierballen van dit en dat en hij is nog in marokko en hij vroeg aan mij of ik een spul voor hem moets kopen dat hij nog grotere spierballen krijgt en dat heb ik gestuurd en hij vroeg aan mij of ik strakke bodys voor hem wil kopen voor als ik naar marokko ga en ik spreek hem heel vaak hij praat alleen maar over zijn spierballen en dat iriteert me en ik zag hem laats via webcame hij ging zijn spierballen laten zien :eek: terwijl ik het niet eens vroeg :rolleyes: dan denk ik bij me zelf wat denk hij wel maar hij irititeert me vet erg ik kan er niet tegen hij moet zich zelf zijn vind ik wie weet wat ik moet doen :confused:
:lol: :lol: :lol:
wallah heb je altijd grappig gevonden :hihi:
:maf:
marocgirl18
12-04-2004, 15:49
walah ik ben serieus jah ik maak geen grappen okeyyyyyyyy
sneakynawal
12-04-2004, 15:50
Vreselijk, dat je met zo'n leeghoofd moet gaan trouwen :o
ik_oke_is
12-04-2004, 15:52
Origineel gepost door sneakynawal
wie zegt dat ze ermee MOET trouwen :confused: ??
HalveWaarheid
12-04-2004, 15:52
:giechel:
:hihi: :hihi:
Jeetje wat erg...wel de volgende keer dat je hem nog eens spreekt, moet je maar ook zelf beginnen opscheppen over hoe mooi je benen zijn, en wat voor stevige buikspieren je hebt...worden leuke gesprekken tussen jou en hem :D
madame_nadia
12-04-2004, 15:59
Je moet zeggen dat je van mening veranderd bent en spieren niet meer mooi vind :zwaai:
sneakynawal
12-04-2004, 16:00
Origineel gepost door ik_oke_is
wie zegt dat ze ermee MOET trouwen :confused: ??
Wat doet ze anders met hem :rolleyes:
SweetxAngel
12-04-2004, 16:01
hahahaa :lol: 3la man! als hij over zn spierbundel begint moet jij gewoon over iets anders praten...van hey schatje is wel mooi weer vandaag..op een gegeven moment zal hij denk ik wel inzien dat jij zn never-ending-spierverhalen eigenlijk niet zo heel boeiend vind ..
minous21
12-04-2004, 16:27
soort zoekt soort .....
ik_oke_is
12-04-2004, 16:44
Wat doet ze anders met hem :rolleyes:
omdat ze het niet leuk vind dat hij daarover praat,
moet ze gelijk scheiden ofzo ;
domme teef :rolleyes:
sneakynawal
12-04-2004, 16:49
Origineel gepost door ik_oke_is
omdat ze het niet leuk vind dat hij daarover praat,
moet ze gelijk scheiden ofzo ;
domme teef :rolleyes:
Pardon?
Zielige snotaap, zoiets hoor je recht tegen mijn gezicht te zeggen ipv heel veilig achter je vieze - met - sperma - besmeurende computer :rolleyes:
Ik walg van jou!
Ontopic: Heb ik gezegd dat ze moest scheiden? Neen! Ik zeg dat ze niet met zo'n leeghoofd moet gaan trouwen, aangezien zij het over 'haar' man had!
Hoezo :belgie:
marocgirl18
12-04-2004, 16:53
sneky nawal bemoei er niet mee het is mijn leven en ik wil met hem trouwen dan moet jij niet komen lullen dat ik niet met een leeghoofd moet trouwen okey hij iriteert me aan somiige dingen iedereen heeft wel iets niemand is perfect dus komt niet zeggen trouw niet met hem dan beslis jij niet ****
ik_oke_is
12-04-2004, 16:54
mijn man heeft te veel kapsones hij denkt dat hij arnold swarsnegger is ! (Bericht #)
ik vind dat hij te veel kapsones heeft ik heb een hele gespierde man en dat vind ik mooi en ik ben er gek op maar hij denkt dat hij arnoldswarsnegger elke keer praat hij over zijn spierballen van dit en dat en hij is nog in marokko en hij vroeg aan mij of ik een spul voor hem moets kopen dat hij nog grotere spierballen krijgt en dat heb ik gestuurd en hij vroeg aan mij of ik strakke bodys voor hem wil kopen voor als ik naar marokko ga en ik spreek hem heel vaak hij praat alleen maar over zijn spierballen en dat iriteert me en ik zag hem laats via webcame hij ging zijn spierballen laten zien terwijl ik het niet eens vroeg dan denk ik bij me zelf wat denk hij wel maar hij irititeert me vet erg ik kan er niet tegen hij moet zich zelf zijn vind ik wie weet wat ik moet doen
als ze zegt MIJN MAN , neem ik aan dat ze al getrouwd zijn ...;
maar goed jij bent slimmer want jij woont in ndl :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.