Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Project Bab Andalous Tanger

Pagina's : [1] 2

7alawa
15-04-2009, 19:22

Hallo, Wie heeft er in Tanger in 2007 ook een appartement van project Bab Andalous Fase 2 aangekocht vlak bij Marjane? Deze zouden in eerste instantie zomer 2009 opgeleverd worden, maar vorig jaar werd gezegd, pas zomer 2010. Nu schijnt dat ze weer vertraagd zijn naar 2011?? Heeft iemand misscjhien meer info hierover???

MiXeD
16-04-2009, 19:10
We hebben daar ook een appartement maar wij weten van niets, wij denken nog steeds dat wij aankomende zomer daar gaan vertoeven :haha:

youssra.el
16-04-2009, 19:15
In marokko loopt alles altijd uit. Vorig jaar juni zou onze appartement klaar zijn. Toen was het nov. daarna jan. en nu zitten we in april en is het nog niet klaar. :moe:

7alawa
16-04-2009, 19:32
We hebben daar ook een appartement maar wij weten van niets, wij denken nog steeds dat wij aankomende zomer daar gaan vertoeven :haha: Onze kennis is eergister bij het bureau van Jamai geweest en daar vertelen ze hem dat het nog 1 tot 2 jaar kan duren!! Erg he..:kwaad:

7alawa
16-04-2009, 19:34

In marokko loopt alles altijd uit. Vorig jaar juni zou onze appartement klaar zijn. Toen was het nov. daarna jan. en nu zitten we in mei en is het nog niet klaar. :moe: Waar hebben jullie gekocht meid??

youssra.el
16-04-2009, 19:38
Waar hebben jullie gekocht meid?? Ik ben niet zo bekend in Tanger, maar het is aan de linkerkant van de weg voorbij Marjane. Bij de stoplichten verderop van marjane is een stoplicht die linksaf gaat maar met een bocht. Kan je het een beetje volgen :hihi: Daar zijn ze ook bezig met allemaal nieuwe appartementen.

7alawa
16-04-2009, 19:44
Ik ben niet zo bekend in Tanger, maar het is aan de linkerkant van de weg voorbij Marjane. Bij de stoplichten verderop van marjane is een stoplicht die linksaf gaat maar met een bocht. Kan je het een beetje volgen :hihi: Daar zijn ze ook bezig met allemaal nieuwe appartementen. Weet ongeveer waar, maar van welk aannemersbedrijf?

youssra.el
16-04-2009, 19:47
Weet ongeveer waar, maar van welk aannemersbedrijf? Ik zou het echt niet weten, mijn man is nu niet thuis. Als hij straks thuis komt vraag ik het wel eventjes. Ben jij bekend in Tanger?

7alawa
16-04-2009, 19:52
nee niet echt meid..mijn man komt daar vandaan :) Is goed ik hoor het later van je!! Wat een gedoe he..verheug je je op ene eigen plek, moet je alsnog zo lang wachten

Moslims2009
16-04-2009, 19:55
Ik zou het echt niet weten, mijn man is nu niet thuis. Als hij straks thuis komt vraag ik het wel eventjes. Ben jij bekend in Tanger? Is het een ruim opgezette, rustige (haast dode) gloednieuwe en toch helemaal volgebouwde buurt? Zo ja, betreft het waarschijnlijk Branes. Is het een nieuwe wijk maar druk en rommelig dan is het waarschijnlijk Basnane. Komt een van deze namen je misschien bekent voor?

youssra.el
16-04-2009, 19:57
Is het een ruim opgezette, rustige (haast dode) gloednieuwe en toch helemaal volgebouwde buurt? Zo ja, betreft het waarschijnlijk Branes. Is het een nieuwe wijk maar druk en rommelig dan is het waarschijnlijk Basnane. Komt een van deze namen je misschien bekent voor? Heb het net toevallig gevraagd het is branes II

youssra.el
16-04-2009, 20:00
nee niet echt meid..mijn man komt daar vandaan :) Is goed ik hoor het later van je!! Wat een gedoe he..verheug je je op ene eigen plek, moet je alsnog zo lang wachten Bureau El Azzizia ofzoiets. Ja inderdaad ik hoopte dat het voor de zomervakantie klaar zou zijn zodat mijn man voor de zomervakantie kon gaan om het in te richten, zit er helaas niet in.

Moslims2009
16-04-2009, 20:01
Bureau El Azzizia ofzoiets. Ja inderdaad ik hoopte dat het voor de zomervakantie klaar zou zijn zodat mijn man voor de zomervakantie kon gaan om het in te richten, zit er helaas niet in. Branes, masjaa Allah tabaarak Allah! Betreft het die appartementen op de hoek aan Triq Rabat (bij de ingang van de wijk)? Hoe duur waren deze?

youssra.el
16-04-2009, 20:05
Branes, masjaa Allah tabaarak Allah! Betreft het die appartementen op de hoek aan Triq Rabat (bij de ingang van de wijk)? Hoe duur waren deze? Niet helemaal bij de ingang, van de wijk, maar iets verder achter zijn het allemaal appartement die net klaar zijn of nog gebouwd moeten worden. Toen ze nog niet begonnen waren met bouwen waren ze rond de 30.000 euro, maar toen de eerste pilaren er stonden waren ze alweer 40.000. Wij hebben het gekocht voor helaas 40.000, het is wel een ruim appartement met 3 slaapkamers.

7alawa
16-04-2009, 22:33

Branes, masjaa Allah tabaarak Allah! Betreft het die appartementen op de hoek aan Triq Rabat (bij de ingang van de wijk)? Hoe duur waren deze? Gezien je reactie moet dit een hele goede aankoop zijn??

Pagina's : [1] 2