Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vliegen

Pagina's : [1] 2

misses_mokhtari
12-04-2004, 14:24

Ik ga dit jaar weer 's met de vliegtuig naar el maghreb, maar ik vind het best eng. Mijn vriendin heeft me ook bang gemaakt door te zeggen dat Royal Air Maroc nooit is neergestort en dat eens de eerste keer moet zijn. Hoe moet ik over mijn vliegangst heenkomen. :( Alvast bedankt voor jullie tips :) :zwaai:

sneakynawal
12-04-2004, 14:26
Wat is daar nou eng aan? En als het je tijd is, dan is het je tijd..

thement_return
12-04-2004, 14:27
Origineel gepost door misses_mokhtari Ik ga dit jaar weer 's met de vliegtuig naar el maghreb, maar ik vind het best eng. Mijn vriendin heeft me ook bang gemaakt door te zeggen dat Royal Air Maroc nooit is neergestort en dat eens de eerste keer moet zijn. Hoe moet ik over mijn vliegangst heenkomen. :( Alvast bedankt voor jullie tips :) :zwaai: je vriendin zit je te pesten. Vliegen is leuk Ik vlieg nu bijna elk jaar. Niks mis mee. En je vriendin moet je steunen en je niet bang maken.

minous21
12-04-2004, 16:30
Ik vind vliegen ook niets, enkele tips (die mij helpen): Discman meenemen en koranverzen luisteren. Kauwgom (helpt tegen oorpijn) Iemand die je kan omhelzen....(ik had mijn Ma) Succes

LaLa_SoFiA
12-04-2004, 16:43

Nou lekkere vriendin heb jij zeg. Meid je hoeft echt niet bang te zijn!! Je moet maar zo denken...nog eventjes (als je in het vliegtuig zit) en ik ben in Marokko!!!:D Of neem een discman, boek/tijdschrift, videospelletje ofzo mee...De tijd gaat echt snel voorbij hoor. De helft van de tijd ben je bezig met eten dus dan denk je er niet eens aan dat je in de lucht zit. En als je eenmaal weer geland bent denk je vanzelf goh dat viel best wel mee:D....

HalveWaarheid
12-04-2004, 16:46
Een keer zat me broertje in de lucht boven Fraknrijk vanuit marokko met Royal Air Maroc zonder kerosine! (benzine voor vliegtuigen) :maf2: Moesten ze een noodlanding maken om bij te tanken!

minous21
12-04-2004, 18:03
Origineel gepost door HalveWaarheid Een keer zat me broertje in de lucht boven Fraknrijk vanuit marokko met Royal Air Maroc zonder kerosine! (benzine voor vliegtuigen) :maf2: Moesten ze een noodlanding maken om bij te tanken! Is dit de hele waarheid of halve waarheid :confused:

misses_mokhtari
12-04-2004, 21:00
he allemaal bedankt voor jullie tips I appreciate it :D

alhoceimachaima
12-04-2004, 21:12
auto vind ik het gezelligste vliegtuig is creepy:D

OujDa_LaDy
12-04-2004, 21:26
Hmm Vliegen Ik Ga Dit Jaar Ook Vliegen..Pff..:maf:..Zolang Er Eten..Is Is Er Reden Om In Paniek Te Raken..:D

missnador5
12-04-2004, 21:39
nou ik vind het ook best wel eng hoor, vooral dit jaar . dan ga via madrid vliegen naar marokko.

Sundous
12-04-2004, 21:59
Ik weet van 1 keertje dat RAM is neergestort. Ze konden niet landen in Tanger, het was druk. Dus ze moesten een rondje gaan vliegen, en toen ze gingen draaien om weer te gaan landen kwamen ze tegen een berg aan. IEdereen in het vliegtuig was dood gegaan. Dit is het enige wat ik weet van Royal Air Maroc...maar het was wel in de jaren tachtig gebeurt..... En als het mekteb is dat je dood zal gaan in een vliegtuigongeluk, is er geen ontkomen aan. MAar goed. ik reis elk jaar met de Royal Air Maroc, en tot nu toe geen moeilijkheden meegemaakt, alleen de VERTRAGINGEN. :D Nou veel plezier in marokko;)

xxSAMIRxx
12-04-2004, 22:56
was die piloot dronken ofzo, tegen een berg aan :s

OujDa_LaDy
12-04-2004, 22:59
Pff Was Er Een Landings Baan Op De Berg Ofzo..:eek:

xxSAMIRxx
12-04-2004, 23:00

hij had fata morgana

Pagina's : [1] 2