Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse missverkiezing, van vinden jullie ervan?

Pagina's : [1] 2 3 4

LZN
12-04-2004, 13:30

Binnenkort is er de Miss Marokko verkiezing. Deze legt de nadruk op cultuur en fashion... Vinden jullie dat het kan of juist een verrijking van de van de marokkaanse cultuur hier in Nederland..

AlHoceima_Leila
12-04-2004, 14:34
Nou ik denk niet dat als de meeste dat zullen zien van gedachte zullen veranderen over de Marokkanen of zie ik het verkeerd ?

AAAbracadaver
12-04-2004, 14:44
Origineel gepost door AlHoceima_Leila Nou ik denk niet dat als de meeste dat zullen zien van gedachte zullen veranderen over de Marokkanen of zie ik het verkeerd ? Hoezo alhoceima_leila, het is een positieve manifestatie zonder zware politieke lading. Ik denk dat juist dit soort zaken beter werken dan bevoorbeeld de actie "hoe leuk zijn marokkanen" of "benjebangvoormij.nl" Eindelijk iets waar niet vanuit de slachtoffer rol gehandeld wordt.

mojojojo
12-04-2004, 14:45
Ordinaire vleeskeuring.......

sneakynawal
12-04-2004, 14:48

Leuk! Waar kan ik me inschrijven :D

sneakynawal
12-04-2004, 14:51
Origineel gepost door riffiesaid ik vind dat het niet kan ,want daar mee doe je de kaaskopen alleen plezier mee ,en dat is iets want niet mag gebeuren Waarom nou weer zo :rolleyes:

sneakynawal
12-04-2004, 15:00
Origineel gepost door riffiesaid varkens hebben daar geen recht op .ben wil voor mis marokko alleen als het in het geheim woord gehouden .dus zonder kaaskopen er bij , Wat doe je dan in het land van de 'varkens' (om in jouw woorden te schrijven)? Jij, ondankbare :o

AlHoceima_Leila
12-04-2004, 15:05
Origineel gepost door Tuur Hoezo niet? Ze gaan toch geen "fietssloten openbreken" en "wie het mooist kan juichen na een aanslag" en dat soort dingen doen? Het is toch een beautycontest? Kan alleen maar positief werken. Goed initiatief dus :strik: In wat voor opzichte zou het dan positief zijn ? Origineel gepost door Abracadaver Hoezo alhoceima_leila, het is een positieve manifestatie zonder zware politieke lading. Ik denk dat juist dit soort zaken beter werken dan bevoorbeeld de actie "hoe leuk zijn marokkanen" of "benjebangvoormij.nl" Eindelijk iets waar niet vanuit de slachtoffer rol gehandeld wordt. Jah dat wel het kan wel maar ja de meeste zullen hetzelfde blijven denken dus We zullen het wel zien toch

AlHoceima_Leila
12-04-2004, 17:32
Origineel gepost door Tuur Het is iets positiefs. Iets leuks. Iets niet zo zwaar beladends. Een stukje ontspanning. Daar bereik je meer mee dan met het verbranden van vlaggen. Ik ben er van overtuigd dat het uitdelen van een miljoen rozen door tienduizend palestijnen aan Israƫlische burgers en soldaten meer pijn doet en je er meer mee bereikt dan met het laten ontploffen van 100 kinderen. Je ontneemt de vijand zijn mes namelijk. Zijn enige wapen. Maar nu draaf ik door. Sorry :D Doe eerst die contest maar... jah jah oke

OuJdAbOyX
13-04-2004, 00:08
Wann. is die marokaanse verkiezing en op welke zender kan je dat bekijken ? Ik wil graag weten wie er gewonnen of gaat winnen! Heb je geen site van marokaanse verkeizingen? hoor nog van jullie ThallaW :D

Reqrouz
13-04-2004, 11:27
Ik vind het wel leuk hoor. Sommige Marokkaanse meisjes zien er prachtig uit. Dat mag best wel eens beoordeelt worden hoor.

AAAbracadaver
13-04-2004, 11:33
Origineel gepost door riffiesaid ik vind dat het niet kan ,want daar mee doe je de kaaskopen alleen plezier mee ,en dat is iets want niet mag gebeuren Zolang ze me niet vragen als jurylid zal ik er weinig plezier aan beleven.... :D Ben jij ook weer gerust gesteld riffiesaid.

sneakynawal
13-04-2004, 17:25
Origineel gepost door Abracadaver Zolang ze me niet vragen als jurylid zal ik er weinig plezier aan beleven.... :D Ben jij ook weer gerust gesteld riffiesaid. Haha :) *I like your quotes* ;)

sneakynawal
13-04-2004, 17:30
Origineel gepost door xxxxxxx walgelijk gewoon dat gedachten al Hou je ogen maar dicht dan :D

sneakynawal
13-04-2004, 17:38

Origineel gepost door xxxxxxx gedachtes? door ogen dicht te houden gaan gedachtes niet weg hoor Oh....oh ja :D Uhm ga aan iets anders denken dan :o

Pagina's : [1] 2 3 4