Bekijk originele versie : ik weet geen raad meer,ben bang.
Muisstilletjes
15-04-2009, 09:55
ben echt bang gister werd ik 5uur ongeveer wakker ochtend door de vreselijke pijn ..me buik fipte zowat misselijkheid begon echt heftig te worden,
en wat doet mijn moeder meskeena,ze belde toch naar de vroedvrouw en die vuile...........zegt dat het niks met de zwangerschap te maken heeft en dat ze niks kunnen doen en dat ik langs de doktor moet:moe:
wat betekent die pijn dames.
GA langs de HUISARTS!! Die gaat je onderzoeken, wij dames kunnen niet achter de pc zien wat jij hebt hoor en trouwens we zijn geen dokters!! Mohiem veel beterschap :)
ambitiontje
15-04-2009, 09:58
Allah a3lam, veel sterkte
Allah ie chafik.
Gewoon langsgaan meid!
HoningZoetje
15-04-2009, 10:08
Gatver, ik heb een hekel aan doktoren of vroedvrouwen een die een aanname maken zonder onderzoek. Ik zou langs de dokter gaan en je laten onderzoeken. Sterkte!
-Zonnestraal-
15-04-2009, 10:11
Die vroedvrouw heeft waarschijnlijk gelijk wanneer ze zegt dat je naar een dokter moet, wij van m.nl kunnen je niet vertellen waar die pijn vandaan komt..
Kippepoot
15-04-2009, 10:14
Die pijn betekent dat je naar de dokter moet. Had 's nachts anders de huisartsenpost gebeld.
Muisstilletjes
15-04-2009, 10:17
Die pijn betekent dat je naar de dokter moet. Had 's nachts anders de huisartsenpost gebeld.
die doen helemaal niks zo vaak heb ik het gedaan ze geven niks en hun raad is minder ...
Muisstilletjes
15-04-2009, 10:25
Gatver, ik heb een hekel aan doktoren of vroedvrouwen een die een aanname maken zonder onderzoek. Ik zou langs de dokter gaan en je laten onderzoeken. Sterkte!
het is weer over,heel vreemd ben bang dat het weer komt
azininoe
15-04-2009, 10:43
die doen helemaal niks zo vaak heb ik het gedaan ze geven niks en hun raad is minder ...
ze willen niets doen indd,
bij mij was het tijd om te bevallen en ging rond 5uur s'nachts naar het ziekenhuis.
had ze van te voren gebeld en zei er is niets ga lekker een warme bad nemen en ga slapen :moe: ik kon amper staan en ging er toch heen.
nou wallah je had er 1tje moeten zien,
ze zei en jij denkt dat je moet bevallen :ego: ze hadden het wel erg druk daar en hadden geen plek meer.
dus ze begon te lullen van ja als elke vrouw pijn heeft kunnen ze het huis vol lopen,
moehim in werd in een kamertje gedouwd en lieten me daar met hevige weeen. nou ik zei als er nou eentje gaat kijken hoeveel centimeter open is dan laat ik jullie met rust.
na het kijken moest ik meteen gaan bevallen.
zag je later dat wijf met die groote mond naar me toekomen keek :eek: en me gefeliciteren, met zozo je bent hier net en bent de eerste trut.
sorry voor het lange verhaal maar je moet zeniet altijd geloven.
beter 100x bellen en langs gaan dan 1x te weinig sterkte.
Casavie87
15-04-2009, 10:55
ze willen niets doen indd,
bij mij was het tijd om te bevallen en ging rond 5uur s'nachts naar het ziekenhuis.
had ze van te voren gebeld en zei er is niets ga lekker een warme bad nemen en ga slapen :moe: ik kon amper staan en ging er toch heen.
nou wallah je had er 1tje moeten zien,
ze zei en jij denkt dat je moet bevallen :ego: ze hadden het wel erg druk daar en hadden geen plek meer.
dus ze begon te lullen van ja als elke vrouw pijn heeft kunnen ze het huis vol lopen,
moehim in werd in een kamertje gedouwd en lieten me daar met hevige weeen. nou ik zei als er nou eentje gaat kijken hoeveel centimeter open is dan laat ik jullie met rust.
na het kijken moest ik meteen gaan bevallen.
zag je later dat wijf met die groote mond naar me toekomen keek :eek: en me gefeliciteren, met zozo je bent hier net en bent de eerste trut.
sorry voor het lange verhaal maar je moet zeniet altijd geloven.
beter 100x bellen en langs gaan dan 1x te weinig sterkte.
:eek: jeetje, ik had ze de kop ingeslagen, wat denken ze wel niet. zonder eerst even te kijken of wat dan ook gelijk ervanuitgaan dat het vast wel niets voorsteld, en dat je je aansteld, dat moet dus echt niet bij mij gebeuren!! en al helemaal niet onder de weeen door :kwaad:
azininoe
15-04-2009, 11:02
:eek: jeetje, ik had ze de kop ingeslagen, wat denken ze wel niet. zonder eerst even te kijken of wat dan ook gelijk ervanuitgaan dat het vast wel niets voorsteld, en dat je je aansteld, dat moet dus echt niet bij mij gebeuren!! en al helemaal niet onder de weeen door :kwaad:
ik was altijd rustig, en hield niet van ruzie, d8 altijd dat ze me anders gaan behandelen en zo.
maar nu dikke hol, de artsen (sommige)van nu stellen haast niets voor vergeleken met die van vroeger.
sneeuwwitje010
15-04-2009, 11:17
ik had dat het begin van me zwangerschap ook toen deed me buik echt heeeel erg pijn.. ben toen na de verloskundige geweest en die vertelde me dat dat me baarmoeder was die pijn deed en dat het normaal is op het begin van je zwangerschap.. succses
hoever ben je als ik vragen mag?
Louwelieh
15-04-2009, 11:31
maar nu is t al ochtend geweest en ben je nog niet naar de dokter geweest?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.