Bekijk originele versie : ben dringend opzoek naar een negeffa en vrouwwelijke dj en fotograaf in belgie
dag mensen
wil kan mij helpen ik ga in mei een trouwfeest geven en ik zit in een probleem wie kan mij helpen om een negeffa en een vrouwelijke dj en fotograag te vinden of haar een nr te geven.
mohiem als vast heeeeeel bedankt voor jullie hulp
:belgie:.
CraZy_Nen0eSa
13-04-2004, 09:31
HeY MeId,
DJ HouDa Kan OOk In belGie WerKen Als je Dat wilT En Ze heb ook eeN ZusJe Dat FilMt...
Ik WeeT NieT Of je Er WaT aaN HeB, MaaR HieR Is haaR NummeR:
0611361975...
VeeL SucceS!!
Mysticalia
13-04-2004, 15:02
hey
ik heb nrs die ik zelf hier heb rondgeraapt:
Negaffas
Souad: 02/ 217 88 39
Zyana Miriam0496/ 95 55 46
Kawtar 0474/41.29.91
Saleha 0478/76.15.42
Nadia 0497/70.27.33
Zohra 0495/25.01.46
Saliha ( Kiel )
Souad (Brussel, rue de brabant)
Kawtar (Brussel)
Naima (Brussel)
Zohra ( Brussel )
Nadia (Brussel)
Fatima Idaha (Brussel)
fotografe heb ik niet en dj al helemaal niet, wel anasheed als je dat wenst :D .
groepje in Hoboken : 0478/ 70 40 72
Nog ander anasheedgroepjes 0475/ 77 92 26 en 0478/ 98 38 38 en Saida 03/272 32 79
zo succes meid en Allah ikemmel bighier inshAllah
:belgie:
Origineel gepost door Mysticalia
hey
ik heb nrs die ik zelf hier heb rondgeraapt:
Negaffas
Souad: 02/ 217 88 39
Zyana Miriam0496/ 95 55 46
Kawtar 0474/41.29.91
Saleha 0478/76.15.42
Nadia 0497/70.27.33
Zohra 0495/25.01.46
Saliha ( Kiel )
Souad (Brussel, rue de brabant)
Kawtar (Brussel)
Naima (Brussel)
Zohra ( Brussel )
Nadia (Brussel)
Fatima Idaha (Brussel)
fotografe heb ik niet en dj al helemaal niet, wel anasheed als je dat wenst :D .
groepje in Hoboken : 0478/ 70 40 72
Nog ander anasheedgroepjes 0475/ 77 92 26 en 0478/ 98 38 38 en Saida 03/272 32 79
zo succes meid en Allah ikemmel bighier inshAllah
Wie is dat groepje uit Hoboken?Naam? :zwaai:
Mysticalia
13-04-2004, 15:15
Mya :D
Dat ik et nie weet. heb het hier ergens verzameld op de forum. Als ik me nie vergis, zal het zoeboel salam zijn. :o maar ben nie zeker.
Origineel gepost door Mysticalia
Mya :D
Dat ik et nie weet. heb het hier ergens verzameld op de forum. Als ik me nie vergis, zal het zoeboel salam zijn. :o maar ben nie zeker.
Shoekran,die zijn al bij mij afgekeurd, maar thx anyway ;)
Origineel gepost door mya
Shoekran,die zijn al bij mij afgekeurd, maar thx anyway ;)
Heyyyyyyyyyy Mya......... WAAROM zijn die afgekeurd bij u?? Ik heb nog vele andere negatieve reacties gehoord over hen :(
Mag ik vragen waaaaarom :confused:
Als ze echt zo slecht zijn of wat dan ook plsss let me know, dat ik tijdig verander... voor het te laat is... :D
Origineel gepost door Shaimaa
Heyyyyyyyyyy Mya......... WAAROM zijn die afgekeurd bij u?? Ik heb nog vele andere negatieve reacties gehoord over hen :(
Mag ik vragen waaaaarom :confused:
Als ze echt zo slecht zijn of wat dan ook plsss let me know, dat ik tijdig verander... voor het te laat is... :D
Heb k je dat toen niet verteld wat ze met den trouw van m'n broer hebben gedaan?Ze waren 2 uur te laat komen opdagen,na elk liedje stopte ze een kwartier en vond ze een beetje saai,dit is wel mijn mening ,want heb reactie's gehoord van de gasten en er waren er bij die ze wel goed vonden,smaken verschillen uiteraard.Een vriendin van mij had ze op haar henna-dag ( was zelf ni aanwezig,maar heb het horen zeggen ) en toen waren ze weer wel supergoed.Volgens mij spelen ze naargelang hun stemming,zijn ze goedgezind,dan doen ze het goed,zijn ze slechtgezind dan vegen ze hun voeten eraan maar allahoehlem,bij jou zullen ze inchallah wel goed hun best doen,maar raad je aan om goed afspraken met ze te maken ;)
Origineel gepost door mya
Heb k je dat toen niet verteld wat ze met den trouw van m'n broer hebben gedaan?Ze waren 2 uur te laat komen opdagen,na elk liedje stopte ze een kwartier en vond ze een beetje saai,dit is wel mijn mening ,want heb reactie's gehoord van de gasten en er waren er bij die ze wel goed vonden,smaken verschillen uiteraard.Een vriendin van mij had ze op haar henna-dag ( was zelf ni aanwezig,maar heb het horen zeggen ) en toen waren ze weer wel supergoed.Volgens mij spelen ze naargelang hun stemming,zijn ze goedgezind,dan doen ze het goed,zijn ze slechtgezind dan vegen ze hun voeten eraan maar allahoehlem,bij jou zullen ze inchallah wel goed hun best doen,maar raad je aan om goed afspraken met ze te maken ;)
ow jaaa klopt je had het me al verteld :confused: sorry ik heb een kort geheugen.... :rolleyes:
Maar ik heb inderdaad hele goede afspraken met hen gemaakt... ze moeten ni proberen laat te komen of vroeg te vertrekken....en na 1kwartier te stoppen :kwaad: want geloof me...dan zijn ze gekomen voor niets............................ :D ik zal alvast mijn stereo klaarzetten... :cool:
madame_hind
15-04-2004, 14:33
Salaam
Souad uit rue de braband uit brussel is een echte aanrader.
Ze is een heel lieve vrouw en doet alles naar jouw wensen en is zeer vriendelijk.
Ik heb meisjes gezien op hun huwelijk die door haar gedaan waren en ze waren prachtig!
Probeer een afspraak met haar te maken 02/2178839, ze heeft een mooi fotoalbum met voorbeelden.
Heel veel succes en het beste met de trouw
GroetjesXXX
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.