Bekijk originele versie : Maagdelijkheid IS belangrijk!!
Wat ik nu ga vertellen is met een vriendin van mij gebeurd!!(mag ze in vrede rusten)
Ze ging trouwen met de jongen waar ze ECHT HEEl veel van hield.....
Toen ze HET moesten doen kwam er geen bloed uit, en haar bruiloft werd gehouden in een dorp, en het is zo dat de schoonmoeders dan moeten kijken of ze is gebloed.....
Toen haar man geen bloed zag ,wist hij niet wat hij moest doen... dus riep hij zijn moeder en schoonmoeder erbij....
De moeder van de jongen begon haar moeder uit te schelden dat haar dochter een hO*r was en van alles en nog wat.....
Waarnaar de ouders van mijn vriendin en zij uit het huis werden getrapt..
De ouders van mijn vriendin begonnen van dat ze een schande was voor de familie en dat ze geen dochter meer hadden... En ze lieten haar op de straat....
Ze ging naar het ziekenhuis om te kijken of ze nou maagd was of niet, want ze wist vanzichzelf dat ze maagd was....
Het bleek dus dat de *** van de jongen te klein was en dus niet te diep kwam, dus ze was NOGSTEEDS maagd....
Maar niemand wou haar geloven en niemand wou haar meer hebben....
Dus heeft ze zelfmoord gepleegd.....
Ik vind het heel erg wat ze dat meisje hebben aangedaan....Ze hebben gewoon haar leven verwoest!! niemand wou haar gewoon niet geloven dat de *** van de jongen te klein was... en het moest haar grote liefde voorstellen.....
Ik wens dit niet eens voor mijn ergste vijand,want niemand is dit waard...
Mag Allah(SWT)jullie allemaal beschermen...
Sare007
Dank je de ouders hebben er nu wel spijt van......wel een beetje te laat he!!!!!
Onslaught
04-11-2002, 15:32
ik kan aleen zeggen waar waren haar winglie voor haar, maar ja moge zij in vrede rusten bij allah
ja cker dit gebeurd in egypte heel vaak
elke dag worden er wel weer meisjes ter schande gemaakt op hun huwelijksnacht omdat ze niet bloed.
ze geloven het pas als ze bloed zien.
terwijl je niet altijd hoeft te bloeden.
je maagdenvlies kan op allerlei manieren al geschuerd zijn
misschien tijdens gymen ofzo.
je hebt gelijk ze had geen zelfmoord moeten plegen........
Maar als iedereen je een h**r noemt en je eigen familie gelooft je niet eens.....
Ze zag het gewoon niet meer zitten.......
Origineel gepost door Kadir
Ja maar toch, ze moest geen zelfmoord plegen, dat doe je gewoon niet.
Helemaal mee eens...
Origineel gepost door Sare007
Wat ik nu ga vertellen is met een vriendin van mij gebeurd!!(mag ze in vrede rusten)
Ze ging trouwen met de jongen waar ze ECHT HEEl veel van hield.....
Toen ze HET moesten doen kwam er geen bloed uit, en haar bruiloft werd gehouden in een dorp, en het is zo dat de schoonmoeders dan moeten kijken of ze is gebloed.....
Toen haar man geen bloed zag ,wist hij niet wat hij moest doen... dus riep hij zijn moeder en schoonmoeder erbij....
De moeder van de jongen begon haar moeder uit te schelden dat haar dochter een hO*r was en van alles en nog wat.....
Waarnaar de ouders van mijn vriendin en zij uit het huis werden getrapt..
De ouders van mijn vriendin begonnen van dat ze een schande was voor de familie en dat ze geen dochter meer hadden... En ze lieten haar op de straat....
Ze ging naar het ziekenhuis om te kijken of ze nou maagd was of niet, want ze wist vanzichzelf dat ze maagd was....
Het bleek dus dat de *** van de jongen te klein was en dus niet te diep kwam, dus ze was NOGSTEEDS maagd....
Maar niemand wou haar geloven en niemand wou haar meer hebben....
Dus heeft ze zelfmoord gepleegd.....
Ik vind het heel erg wat ze dat meisje hebben aangedaan....Ze hebben gewoon haar leven verwoest!! niemand wou haar gewoon niet geloven dat de *** van de jongen te klein was... en het moest haar grote liefde voorstellen.....
Ik wens dit niet eens voor mijn ergste vijand,want niemand is dit waard...
Mag Allah(SWT)jullie allemaal beschermen...
Sare007
weer zo fanta verhaal....
iemand heeft heel veel fanta gedronken om met zo'n verhaal te komen..klasse hoor...de meeste hier geloven het gewoon... :confused:
het is toch haar leven..........!!!!!!!
als zei nou zelfmoord wil plegen wie zijn jullie om daar over te oordelen,
jullie hebben misschien wel nog nooit de pijn gevoeld.
om te worden geband en voor schut worden gezet door de hele familie niemand die vertrouwen in je heb.
dat is errug hoor
Als je het niet wilt geloven dan geloof je het niet, jij hebt niet van die problemen,jij denk niet na of je gaar bloeden of niet op je huwelijksnacht!!!!!!
Dus praat maar niet over dingen waar je geen verstand over hebt!!!!!!!!
Hier wordt je even stil van. Ik heb er geen woorden voor. :(
Origineel gepost door sherine
ja cker dit gebeurd in egypte heel vaak
elke dag worden er wel weer meisjes ter schande gemaakt op hun huwelijksnacht omdat ze niet bloed.
ze geloven het pas als ze bloed zien.
terwijl je niet altijd hoeft te bloeden.
je maagdenvlies kan op allerlei manieren al geschuerd zijn
misschien tijdens gymen ofzo.
Ik wilde hier op reageren..maar ach laat maar zitten...
yasminar
04-11-2002, 15:52
dit is echt verschrikkelijk ik ben zelf ook altijd bang voor dit omdat ik 4 jaar heb paard gereden en vaak heb gegymd je maagdevlies kan zo kapot gaan en mensen begrijpen niet dat elke vrouw moet gaan bloeden.
Ik vind het heel erg voor je vriendin ik kan em heel erg in haar indenken (zelfs haar zelfmoord) want het ergste wat je kan overkomen is dit ZE VERTELD DE WAARHEID EN ZE WORD NIE GELOOFD.
Moge ze in vrede rusten en god haar vergeven.
Kus Yasmin
Dank je Schat!!!!!!
Ik vind het heel fijn dat jullie mij begrijpen.......
Sinds ik dit heb gehoord heb ik in de gatenm dat ik wat afstandelijker doe tegenover mijn vriend.....
Je raakt er door beinvloed,of je het wilt of niet......
Ja je hebt gelijk.. maar ik denk dat ze niet meer kon levenb omdat ze niemand had...
Als niemand je geloofd en verstoten wordt en je hebt echt helemaal niemand meer.. 1 ze voelt zich een ****.. omdat haar schoonmoeder dat zei. en 2 je bent zooooooooo ontzettend kwaat en verdrietig!! dan zie je het leven gewoon niet meer zitten...
Dit allemaal is een test van Allah en je moet gewoon sterk zijn.. en vooral geen domme dingen doen.. zoals zelfmoord plegen...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.