Bekijk originele versie : nan yu thee (afslankthee) van de tuinen
oummalika
14-04-2009, 16:34
hallo dames
wie van jullie zijn er afgevallen door het drinken van nan yu thee van de tuinen ik ben erdoor aangekomen ?
wie heeft dezelfde ervaring ?
oummalika
15-04-2009, 10:44
niemand??????????????????????????
hallo dames
wie van jullie zijn er afgevallen door het drinken van nan yu thee van de tuinen ik ben erdoor aangekomen ?
aangekomen??? :wow:
ik drink het ook sinds kort en hoop erdoor af te vallen incha allah en niet aan te komen...
wat raar eigenlijk, op de verpakking staat dat het hongerstillend is en vetoplossend. en ik heb ook van anderen gehoord dat ze erdoor afgevallen zijn.
hoelang heb jij het gebruikt en hoevaak dronk je het?
Bent_Sultan
15-04-2009, 10:47
Ik heb vaak verhalen erover gehoord, dat je veel afvalt.
Heb net een topic over geplaatst boven. Ben ook wel beniuewd, maar wat is het precies?
sweet_angel
15-04-2009, 13:30
drink het al een maand en ben 4 kilo's afgevallen!
Lieve_Najat
15-04-2009, 14:48
Is t wel een beetje te drinken?
hallo dames
je moet ook je eetpatroon veranderen.
mij doet het niks. maar ik eet gewoon hou geen dieet bij en let ook op niks dus dan val je niet af.\
maar vanaf nu blijf ik bij de 800 kcal niet meer.
Bent_Sultan
15-04-2009, 15:38
drink het al een maand en ben 4 kilo's afgevallen!
volg je een dieet?
safia_moslima
15-04-2009, 17:58
waar kan je die thee eigenlijk halen?
kan iemand Aub een paar winkels opnoemen?
SweetMee
15-04-2009, 18:56
Hmm zo een vermoede had ik dus ook!
Ik drink die thee sinds maart ofso, en het lijkt dat ik juist aankom i.p.v af te vallen heel raar!:confused: :confused:
Laatst paste ik een broek die niet dicht kom, en me moeder grapte nog '''je bent er aangekomen door die thee'''':wow:
Maar heel raar ik drink het elke dag zeker wel een liter maar geen verschil..
SweetMee
angielo20
15-04-2009, 19:36
het helpt wel hoor je moet je voeding aanpassen en niet alles eten wat los en vast zit en dan zeggen ik val niet af hoe komt dat toch?
je moet het in flesjes doen en meenemen en dan kan je het overal drinken
ben 2 kg afgevallen in 1.5 week tijd voor iemand is dat mssch te weinig maar ik vind het prima zo.
ik drink het al jaren ik kan heel snel afvallen maar kom dubbel aan.
die thee moet je voor 1 uur ophebben, werd mij verteld dan.
safia_moslima je kan het bij de tuinen halen 3,50 kost een zakje
Kippenhok2
15-04-2009, 20:46
Ja jullie drinken die thee en vreten je eigen vol achteraf zeggen het komt door die thee :moe: je moet wel je levenstijl aanpassen als je die thee wilt drinken en uberhaupt wilt afvallen.
In die thee zitten geen stoffen, zoals vet, eiwitten of khoolydraten dus ga mij niet wijs maken dat je daarvan aankomt :haha:
Ja jullie drinken die thee en vreten je eigen vol achteraf zeggen het komt door die thee :moe: je moet wel je levenstijl aanpassen als je die thee wilt drinken en uberhaupt wilt afvallen.
In die thee zitten geen stoffen, zoals vet, eiwitten of khoolydraten dus ga mij niet wijs maken dat je daarvan aankomt :haha:
:hihi:
ik ben ook aangekomen maar vreet me wel verot...
ik krijg wel gewoon honger
moet je het voor of na ontbijt drinken?:maf:
ik doe het denk ik jaren verkeerd
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.