Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vreemd gaan

SA3IED
12-04-2004, 00:43

ik heb dat meerdere malen gedaan in mn vorige relaties gedaan en ik had eerlijk gezegd geen schuld gevoel ofzo :confused: en bij julie die ook ooit hebben gedaan ooit spijt gehad of iets dergelijks ?

Cicatrice
12-04-2004, 00:47
er zijn nog mensen die teveel van zichzelf houden om zoiets te doen :D

SA3IED
12-04-2004, 00:53
Origineel gepost door Cicatrice er zijn nog mensen die teveel van zichzelf houden om zoiets te doen :D klopt :) maar t gebeurt wel eens dat je vreemd gaat je gaat er niet van uit maar t gebeurt dan zou je je schuldig moeten voelen maar als dat niet gebeurd dat wil toch niet zeggen dat je niet van je vaste vriendin houd :confused: en nee ik ben niet vreemd gegaan maar ik praat over t verleden :)

HappyGurl
12-04-2004, 00:57
Vreemd gaan is laf :jammer:

Jasmina
12-04-2004, 12:44

Misschien heb je dan nog niet echte liefde gevonden? Ik hou van mijn vrouwtje en zou het niet over mijn hart kunnen krijgen vreemd te gaan met een ander. Ik wil het zelf niet en zou haar ook nooit die pijn willen aandoen. Simo.

LaLa_SoFiA
12-04-2004, 13:02
Origineel gepost door Coalitiepartner GEWOON DOEN WAAROM GENOEGEN NEMEN MET MINDER?!! :rolleyes:

mahjouba
12-04-2004, 13:48
Origineel gepost door SA3IED ik heb dat meerdere malen gedaan in mn vorige relaties gedaan en ik had eerlijk gezegd geen schuld gevoel ofzo :confused: en bij julie die ook ooit hebben gedaan ooit spijt gehad of iets dergelijks ? sukkel

Bachelorette
12-04-2004, 13:54
Origineel gepost door SA3IED klopt :) maar t gebeurt wel eens dat je vreemd gaat je gaat er niet van uit maar t gebeurt dan zou je je schuldig moeten voelen maar als dat niet gebeurd dat wil toch niet zeggen dat je niet van je vaste vriendin houd :confused: en nee ik ben niet vreemd gegaan maar ik praat over t verleden :) er is al iets mis in je relatie als je vreemdgaat. waarom zou je buiten eten als je vrouw lekker kookt?