Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom zo vroeg een relatie

Pagina's : [1] 2 3

thement_return
11-04-2004, 23:09

De meiden van tegenwoordig beginnen heel vroeg met relaties, waarom?. Waarom zo vroeg. Het enigste wat ik hier lees is van: ja ik ben 15 en ja ik ben 17 dus, maar. Kom op dames jullie hebben nog zoveel jaren voor jullie. Waarom zo vroeg een relatie. "Hoe oud was jij toen jij je eerste relatie kreeg". Als je terug kijkt heb je er spijt van dat je zo vroeg bent begonnen of niet.

Najib26
11-04-2004, 23:13
Vind je het wel kunnen als een meisje van 20 jaar een haramrelatie aangaat?

thement_return
11-04-2004, 23:17
Origineel gepost door Najib26 Vind je het wel kunnen als een meisje van 20 jaar een haramrelatie aangaat? eerlijk ik vind het niet kunnen. Maar je leest zoveel topic's die over meiden gaan die de leeftijd van 18+ nog niet bereikt hebben en die dan over jongens praten. Dan denk ik waar gaat het heen. Op die leeftijd had ik wel andere dingen aan mijn hoofd zoals school. Dat vond ik belangrijker dan jongens.

ik_oke_is
11-04-2004, 23:21
Origineel gepost door thement_return De meiden van tegenwoordig beginnen heel vroeg met relaties, waarom?. Waarom zo vroeg. Het enigste wat ik hier lees is van: ja ik ben 15 en ja ik ben 17 dus, maar. Kom op dames jullie hebben nog zoveel jaren voor jullie. Waarom zo vroeg een relatie. "Hoe oud was jij toen jij je eerste relatie kreeg". Als je terug kijkt heb je er spijt van dat je zo vroeg bent begonnen of niet. eerste vriendin toen ik 6 was ; derde kleuterklas :maf:

thement_return
11-04-2004, 23:23

Origineel gepost door ik_oke_is eerste vriendin toen ik 6 was ; derde kleuterklas :maf: zo jij was er vroeg bij :maf: en elk jaar een ander :maf2: hebt gij veel van opgestoken of niet :hihi:

Romeisa18
11-04-2004, 23:27
Ik had er een toen ik 17 was en bijna 18 werd Tja waarom vroeg omdat we ook vroeg trouwen he

thement_return
11-04-2004, 23:30
Origineel gepost door Romeisa18 Ik had er een toen ik 17 was en bijna 18 werd Tja waarom vroeg omdat we ook vroeg trouwen he sorry hoor maar uh niet iedereen trouwt vroeg. Sommigen willen eerst alles op een rijtje hebben voordat ze gaan trouwen. Trouwen is niet het allerbelangrijkste vind ik.

ik_oke_is
11-04-2004, 23:33
Origineel gepost door thement_return zo jij was er vroeg bij :maf: en elk jaar een ander :maf2: hebt gij veel van opgestoken of niet :hihi: :o ik ben nog maagd :maf: én neee ook geen vieze homopraktijken uitgeoefend op vrouwe, me broek is nog niet afgezakt bij een vrouw :ego: :maf:

Romeisa18
11-04-2004, 23:37
Origineel gepost door thement_return sorry hoor maar uh niet iedereen trouwt vroeg. Sommigen willen eerst alles op een rijtje hebben voordat ze gaan trouwen. Trouwen is niet het allerbelangrijkste vind ik. JA dat vind ik ook. Maar de meeste (niet iederereen)maar de meeste marokkaanse meisjes trouwen wel vroeg. Je ziet echt meisjes tussen 16 en 23 al trouwen. Zelf wil ik op mijn 21 jarige leeftijd trouwen, maar ja alles is mektub.

7eloua
11-04-2004, 23:38
Origineel gepost door ik_oke_is :o ik ben nog maagd :maf: én neee ook geen vieze homopraktijken uitgeoefend op vrouwe, me broek is nog niet afgezakt bij een vrouw :ego: :maf: :hihi: Wou je riem niet los? (just kidding:D ) :o één van de weinigen...

thement_return
11-04-2004, 23:38
Origineel gepost door ik_oke_is :o ik ben nog maagd :maf: én neee ook geen vieze homopraktijken uitgeoefend op vrouwe, me broek is nog niet afgezakt bij een vrouw :ego: :maf: ik ben heel blij voor jou dat het niet zo ver is gekomen :goedzo: en nu nog volhouden tot dat je gaat trouwen hé :maf:

ik_oke_is
11-04-2004, 23:40
Origineel gepost door 7eloua :hihi: Wou je riem niet los? (just kidding:D ) :o één van de weinigen... ik heb een kuisheidsband :maf:

thement_return
11-04-2004, 23:41
Origineel gepost door Romeisa18 JA dat vind ik ook. Maar de meeste (niet iederereen)maar de meeste marokkaanse meisjes trouwen wel vroeg. Je ziet echt meisjes tussen 16 en 23 al trouwen. Zelf wil ik op mijn 21 jarige leeftijd trouwen, maar ja alles is mektub. inscha'allah meid je weet het maar nooit wanneer jou dag aankomt om te trouwen. Het is wel voor iedereen verschillend de ene wil eerst alles op een rijtje hebben (tenminste ik wel) de andere niet. Het is maar net hoe je het wil aanpakken. Maar voor iedereen die vroeg wil trouwen wens ik het allerbeste. :zwaai:

ik_oke_is
11-04-2004, 23:42
Origineel gepost door thement_return ik ben heel blij voor jou dat het niet zo ver is gekomen :goedzo: en nu nog volhouden tot dat je gaat trouwen hé :maf: :D :o :D zal nog wel lukken zeker :maf:

7eloua
11-04-2004, 23:44

Origineel gepost door ik_oke_is ik heb een kuisheidsband :maf: En het sleuteltje heb je nog wel bewaard hoop ik voor je :maf: haha mafkees :D respect, ook al zou het vanzelfsprekend moeten zijn ( die kuisheidsband he :maf2: )

Pagina's : [1] 2 3