Bekijk originele versie : moe en lusteloos
Ik word met de dag moeier.. Heb totaal geen lichtpunt in me leven. Als ik opsta denk ik waarvoor sta ik op wat voor nu heeft het om iets doen..
Ik kan alleen maar huilen, voel me echt ongelukkig...
Niemand die mij kan begrijpen...
Slapen doe ik al niet meer.. En heb erge paniekklachten en angst..
En nu heb ik zelfs het gevoel net of ik in een film leef..Net of alles onecht..
Voel me echt moe.. ik weet niet meer wat ik moet doen..
Mar0ekkaas
13-04-2009, 22:35
Maak een afspraak bij de dokter en vertel alles waar je last van heb.
Als ik het zo lees ben je down vanwege iets wat is gebeurd. Beste wat je kan doen is er met iemand over praten. Ik weet dat psychologen een taboe zijn, maar niemand hoeft dat te weten. Praat met iemand die niet over je oordeelt. Als het mentaal goed gaad, krijg je vanzelf weer je eetlust en word je weer fit. Succes.
oooohh meissy tog, is niet goed hoor
is er meschien iets. heb je ruzie met iemand voel je je eenzaam? meschien moet je leuken dinge gaan doen en het proberen te vergeten. meschien ben je zo moe omdat je ijzer te kort hebt (bloedarmoede). of heb je teveel stress , loop je met een probleem/last rond. praat eens met de dokter. meschien hebben ze er pillen voor.
succes meid
Heb nu dat ik al 3 maanden niet slaap en paniek-angstaanvallen heb.. Ben er zo moe van geworden dat ik nu alleen maar kan huilen.. En me omgeving begrijpt het niet..
Ik heb niemand waarvan ik denk dat ik daar 1,2,3 naartoe kan stappen...
sgat ga naar de huisarts, ze kunnen je vast helpen. ik heb zelf ook slaap problemen gehad een tijdje maar kwam echt door stress en omdat ik de heletijd met me hoofd daar mee bezig was. maar na al dat stress ging het gelukkig weg. maar ik raad je een dokter echt aan!!
Meid daar ben ik elke week op bezoek.. Maar tevergeefs zegt ze we verwijzen door naar een pyscholoog.. Alleen dat is pas begin juni.. Ik word nu letterlijk gek. Lijkt net of gevangen zit in me eigen lichaam.. En elke minuut van de dag denk ik saffie ik ga nu dood.. Ook al heb ik honger, zit ik te denken dat ik daardoor dood ga.. Heel vreemd allemaal...
marokaantje
14-04-2009, 10:54
Meid ,ik leef met jou mee,ik zou je het boek aanraden van wees niet bedroefd,dit is een boek die je zeker uit de out kan halen,het is op de islam gebaseerd,maar echt een masaallah boek,
Ik hoop insaallah dat je ersnel uitkomt,praat veel met mensen die je vertrouwd en probeer zo veel mogelijk leuke dingen te doen:kus:
Geluks_Pareltje
14-04-2009, 11:19
Ik raad je aan om veel koran te luisteren dat is werkelijk de beste genezing die er is. Als je 1 stap neemt richting Allah om veel koran te luisteren, dan rent Allah naar jou toe om jou te helpen. Want Hij is de ENIGE die jou kan helpen.... Allah y3awnek meid! :sjans:
Jullie zijn werkelijk schatjes, soekran dat jullie me zoveel advies geven...Ben jullie dankbaar (K)
zuster nooit ever denken dat je er alleen voorstaan, tuurlijk helpen we je met plezier. doe rustig aan, en ik hoop dat je er snel van af bent en je snel beter zult voelen
ghazalla
14-04-2009, 16:29
Misschien is het bloedarmoede.Kun je geen medicijnen vragen waardoor je je niet meer zo "down"voelt?
zuster nooit ever denken dat je er alleen voorstaan, tuurlijk helpen we je met plezier. doe rustig aan, en ik hoop dat je er snel van af bent en je snel beter zult voelen
inschAllah zuster...
Misschien is het bloedarmoede.Kun je geen medicijnen vragen waardoor je je niet meer zo "down"voelt?
Ze hebben een uitgebreide bloedonderzoek vericht en alles was goed.. Alles is goed.. Het is pyschisch zeggen ze.. Zoals ze zeggen het zit tussen je oren...
Maar ja hoe ga je zelf weer aanpakken om jezelf weer goed te voelen?
Weet iemand misschien of je rokkia kan doen als je ongesteld bent?
Maak jezelf niet zo gek schat. Bid je? Mag dat niet het geval zijn, begin dan met het gebed en luister veel Quran. Ik heb af en toe ook last van slaapproblemen. Omdat ik teveel denk. Ik kan dan soms de hele nacht door huilen. Maar Subhan'Allah wanneer ik de Quran pak, of de Quran aan het luisteren ben voel ik me goed. En denk ik; Het komt allemaal goed Incha'Allah, Sbar! Hetzelfde geld voor jou. Het komt allemaal oké. Doe rustig aan, en zoek jouw Heer op:sjans:.
Kijk eens naar het volgende;
Allah I(swt) de verhevene zegt;
“Ik ben met Mijn dienaar als hij Mij nodig heeft, en Ik ben met hem als hij Mij gedenkt.
Als hij Mij in zichzelf gedenkt, dan gedenk Ik hem in Mijzelf;
Als hij Mij in een gemeenschap gedenkt, dan gedenk ik hem in een gemeenschap die beter is.
En als hij zich een handbreedte naar Mij toe wendt, dan wend Ik Mij een armlengte naar hem toe,
En als hij zich een armlengte naar Mij toe wendt,
dan wend Ik Mij met de wijdte van uitgespreide armen naar hem toe,
En als hij naar Mij toe komt lopen,
dan kom Ik naar hem toe rennen”
''Al-Bukhari 8/171''
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.