Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Klassiek Arabisch lerennnnnnnnn

Mernis
04-11-2002, 13:24

weet iemand waar je dat kunt leren, liefst omgeving Amsterdam

sammmy
04-11-2002, 14:20
ik ben ook een berbers meisje en mijn woonplaats in marokko is oudja. dat is een arabische stadje. maar ik ken de taal niet. berbers oke, maar arabisch niet. ik zou het ook heel graag willen leren, ook omdat het gewoon belangrijk voor me is. wie o wie wil het me leren???????

Nadiah
04-11-2002, 14:54
Als je in tha city woont (a'dam) kun je een cursus marokkaans arbisch volgen aan de UvA (achter Magna PLaza) , dat is geloof ik 1 keer per week. Verder kun je nog een boek kopen van Jan Hoogland en bij de MOskee proberen.. orgineel geplaats door een turk: En een turk die marokaans(arabisch) wilt leren, wat moetk ik dan doen, ik wil weten wat al die mokros om me heen zeggen, ze praten over mij denk ik Ja jij bent zo'n typisch geval.. vraag het bij een turkse moskee in de buurt.. zij kunnen zo'n apart geval vast wel helpen.. Succes ermee Nadia

Nadiah
04-11-2002, 14:57
Mernis.. je kunt daar gewoon naar toegaan en info vragen ( bij uVa) ze geven ook klassiek arabisch.. als je wilt vraag ik het aan een nichtje van mij, die leert nu namelijk ook klassiek arab.. laat het me weten.. Nadia

Mernis
04-11-2002, 15:36

Origineel gepost door Nadiah Mernis.. je kunt daar gewoon naar toegaan en info vragen ( bij uVa) ze geven ook klassiek arabisch.. als je wilt vraag ik het aan een nichtje van mij, die leert nu namelijk ook klassiek arab.. laat het me weten.. Nadia He thanx Nadiah... ik zou graag willen weten op welke dagen ze lessen geven enzo want ik wil klassiek arabisch willen leren om meer te weten over de islam....

Nadiah
04-11-2002, 15:56
Ok .. dan zou je moeten wachten tot Zondagavond want in het weekend kom ik langs haar huis.. en dan vraag ik het gelijk...

Mernis
04-11-2002, 16:12
Origineel gepost door Nadiah Ok .. dan zou je moeten wachten tot Zondagavond want in het weekend kom ik langs haar huis.. en dan vraag ik het gelijk... ewa dan wacht ik wel... en nadiah thanx alvast voor de moeite

sammmy
04-12-2002, 14:17
trouwen en dan aan mijn man vragen????? wallah jij bent grappig. ik wil nu arabisch leren en ik ga insa'allah over 5 jaar ofzo trouwen.

Najib26
04-12-2002, 20:11
http://www.volksuniversiteit.nl Ik heb het daar ook gevolgd. Best goed.