Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ___ Mijn droom over de hell!

Pagina's : [1] 2

Zonneschijn__
13-04-2009, 19:29

Assalam oe 3alaikoem Vandaag heb ik een droom gehad, waar ik me nu best wel zorgen over maak. Het gene wat ik me nog kan herinneren van mijn droom is dit: Ik werd in de hel gegooid, samen met 2personen. 1 daarvan is een goede vriendin van me en de andere is een kennis van een andere vriendin van me. Nadat we in de hell waren gegooid, weet ik nietmeer wat er allemaal gebeurden. Wat ik me nog wel kan herinneren is dat er op een gegeven moment iemand riep: Mohammed sal-allaahoe aleihi wa salaam! Toen ik dat hoorde, draaide ik me om en het was telaat want Mohammed sal-allaahoe aleihi wa salaam was al weg. Meer kan ik me nietmeer herinneren. Ik heb op het internet een vertaling gevonden over het dromen over hell en toen vond ik dit: To dream of hell, denotes that you may be suffering from a seemingly inescapable situation. You may have placed your decision or course of action into someone else's hand. Alternatively, you may be possessing many inner fears and repressed guilty feelings. It is time to quit punishing yourself and take it easy for awhile. Vertaling: je hebt wellicht je beslissing of actie of iets vn jou in iemand anders handen gelegt. Ook heb je wellicht veel innerlijke angsten en opgekropte schuldgevoelens/ Het is tijd om te stoppen met jezelf straffen. Maar dat zegt niks over de gedeelte van mijn droom met Mohammed sal-allaahoe aleihi wa salaam. Ik vraag jullie vriendelijk om hulp ps; Dit is niet mijn account! Wa3alaikoem Salam

mokoe
13-04-2009, 19:39
de vertalling van je droom is :wallaho a3lam bi3ilmihi. das een waarschuwing dat de hel jou plaats is de profeet zal jou niet redden wat hij is bij goede mesnen in de paradijs ,dus grijp u kansvoor het te laat is .

nadinia_24
13-04-2009, 19:43
de vertalling van je droom is :wallaho a3lam bi3ilmihi. das een waarschuwing dat de hel jou plaats is de profeet zal jou niet redden wat hij is bij goede mesnen in de paradijs ,dus grijp u kansvoor het te laat is . Heb jij een daliel van de betekenis of is dit iets wat je denkt?????

Zonneschijn__
13-04-2009, 19:45
de vertalling van je droom is :wallaho a3lam bi3ilmihi. das een waarschuwing dat de hel jou plaats is de profeet zal jou niet redden wat hij is bij goede mesnen in de paradijs ,dus grijp u kansvoor het te laat is . Mag ik weten hoe je aan deze antwoord komt?

___Oeght___
13-04-2009, 19:46

heftig, je moet hiermee naar een imaam gaan ofzo.

nadinia_24
13-04-2009, 19:49
Ik ken ook iemand met dezelfde droom.. Maar sommige mensen hier komen met antwoorden waar ze geen weet van hebben...

mokoe
13-04-2009, 19:56
dat wil niet zeggen dat je naar de hel gaat .maar das een waarschuwing om je te verbteren als je iets slecht deed,allah en u weten zelf over u eigen

nadinia_24
13-04-2009, 19:59
dat wil niet zeggen dat je naar de hel gaat .maar das een waarschuwing om je te verbteren als je iets slecht deed,allah en u weten zelf over u eigen Hoe weet jij dat het een waarschuwing is..IK zou ook zoiets denken bij zo een droom..maar heb jij hier daliel over? Meestal hebben dromen ook tegenovergestelde betekenissen.. Dus meid heb je daliel?

Zonneschijn__
13-04-2009, 20:02
dat wil niet zeggen dat je naar de hel gaat .maar das een waarschuwing om je te verbteren als je iets slecht deed,allah en u weten zelf over u eigen Waar is dit op gebaseerd? Waar komt deze kennis vandaan? Of is dit gewoon wat jij denkt dat het antwoord is? Zolang ik daar geen antwoord op heb dan zal ik het ook niet als een antwoord zien.

hayam
13-04-2009, 20:04
Ik heb een boek met uitleg van dromen en dit is wat er instond walah u a3lam: Djahanam in een droom zien ,is een waarschuwing dat de dromer afzakt in het begaan van afschuwelijke misdaden en zonden. Zo iemand dient onmiddelijk berouw te tonen en afstand te doen van zijnslechte gewoonten en op zijn pad terug te keren.

Zonneschijn__
13-04-2009, 20:04
Hoe weet jij dat het een waarschuwing is..IK zou ook zoiets denken bij zo een droom..maar heb jij hier daliel over? Meestal hebben dromen ook tegenovergestelde betekenissen.. Dus meid heb je daliel? Dat klopt, als je ook kijkt naar de vertaling die ik had geplaats over dromen die gaan over hell dan zie je dat het ongeveer het tegenover gestelde is

Zonneschijn__
13-04-2009, 20:06
Ik heb een boek met uitleg van dromen en dit is wat er instond walah u a3lam: Djahanam in een droom zien ,is een waarschuwing dat de dromer afzakt in het begaan van afschuwelijke misdaden en zonden. Zo iemand dient onmiddelijk berouw te tonen en afstand te doen van zijnslechte gewoonten en op zijn pad terug te keren. Staat er toevallig ook iets in over dromen met onze profeet Mohammed vrede zij met hem ?

mokoe
13-04-2009, 20:09
als je daliel wilt weten ga dan naar imam, want ik heb toch gezegt ( allaho a3lam )

nadinia_24
13-04-2009, 20:10
Dan moetje niet met betekenissen komen waarvan jij denkt dat het zo is..

mokoe
13-04-2009, 20:13

mensen van de hel zullen hulp vragen .maar niemand die hun zal toekijken.

Pagina's : [1] 2