Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zwemmen?

SoleCuoreAmore
11-04-2004, 21:05

Hallo Dames en Heren. Wie van jullie zwemt er ook een keer in de week? Dan bedoel ik baantjes zwemmen, wat goed is voor je conditie en figuur. Ik ben niet begonnen, maar vorige week ben ik voor het eerst gaan kijken en heb meegedaan. Het lijkt me wel leuk om te doen. Ik ben niet echt sportief en nu de zomer eraan komt wil ik toch wat afvallen maar ook een beter figuur krijgen en conditie opbouwen. Wie zwemt er ook een uur lang en dan alleen maar baantjes trekken? Tell me everything about it.

Misslai_d
11-04-2004, 21:14
5x per week :D... maar is training..wedstrijdzwemmen maar blijven doen meid:goedzo:en probere vol te houde is zeker goed voor je lichaam en conditie.

Nacera
11-04-2004, 21:22
Origineel gepost door SoleCuoreAmore Hallo Dames en Heren. Wie van jullie zwemt er ook een keer in de week? Dan bedoel ik baantjes zwemmen, wat goed is voor je conditie en figuur. Ik ben niet begonnen, maar vorige week ben ik voor het eerst gaan kijken en heb meegedaan. Het lijkt me wel leuk om te doen. Ik ben niet echt sportief en nu de zomer eraan komt wil ik toch wat afvallen maar ook een beter figuur krijgen en conditie opbouwen. Wie zwemt er ook een uur lang en dan alleen maar baantjes trekken? Tell me everything about it. vanaf woensdag beign ik er ook aan:o gewoon wekelijks:( kijk er ni naar uit :o vertel hoe viel het mee?

ilham2222
11-04-2004, 21:40
en een van de dingen die ik doe...is zwemmen... 2 uur lang buikzwemmen, rugzwemmen, duiken, etc... erg leuk, en goed voor je figuur... :zwaai:

SoleCuoreAmore
11-04-2004, 21:47

Origineel gepost door Nacera vanaf woensdag beign ik er ook aan:o gewoon wekelijks:( kijk er ni naar uit :o vertel hoe viel het mee? Wat leuk dat jullie ook zwemmen! Nou, om eerlijk te zijn viel het best wel tegen qua mijn conditie. Ik vond het heel leuk, maar na het 2e (lange) baantje was ik echt al moe. En ik moest nog 50 minuten. Ik had de volgende dag overal spierpijn. Maar ik ben van plan om het vol te houden. Het voelt namelijk wel heel goed. Je traint heel je lichaam en het is de beste manier om een mooi figuur te krijgen. Ik ga elke woensdagavond zwemmen, van 20.00 tot 21.00. Dan als ik thuis kom lekker in slaap vallen.

SoleCuoreAmore
11-04-2004, 21:49
Origineel gepost door ilham2222 en een van de dingen die ik doe...is zwemmen... 2 uur lang buikzwemmen, rugzwemmen, duiken, etc... erg leuk, en goed voor je figuur... :zwaai: :goedzo: En het is zeker goed voor je figuur

SoleCuoreAmore
11-04-2004, 21:51
Origineel gepost door Misslai_d 5x per week :D... maar is training..wedstrijdzwemmen maar blijven doen meid:goedzo:en probere vol te houde is zeker goed voor je lichaam en conditie. Zo, ge bent professioenel bezig. :) Dus je doet mee aan westrijden enzo, echt leuk! Voor mij blijft het gewoon foor de fun, en omdat je gewoon minstens een keer week iets aan sport moet doen. Ik hoop het vol te houden:D

Nacera
11-04-2004, 22:03
Origineel gepost door SoleCuoreAmore Wat leuk dat jullie ook zwemmen! Nou, om eerlijk te zijn viel het best wel tegen qua mijn conditie. Ik vond het heel leuk, maar na het 2e (lange) baantje was ik echt al moe. En ik moest nog 50 minuten. Ik had de volgende dag overal spierpijn. Maar ik ben van plan om het vol te houden. Het voelt namelijk wel heel goed. Je traint heel je lichaam en het is de beste manier om een mooi figuur te krijgen. Ik ga elke woensdagavond zwemmen, van 20.00 tot 21.00. Dan als ik thuis kom lekker in slaap vallen. mijn conditie is best wel ok.. doe het dan ook ni voor mn figuur maar gewoon om wat meer aan sport te doen, lijkt me gewoon leuk :melig:

G-Bella
11-04-2004, 23:49
Hoi Meid, Ik zwem ook, zwemmen is echt heel goed voor je, zo bouw je dan ook je conditie en plus je valt er van af.. Want je bent met je hele lichaam bezig.. Ik ga een paar in de week een uurlang banen zwemmen, en 1x in de week Aqua-Robic... Is echt leuk :D

BentDagilia
05-05-2004, 23:45
zwemmen is supergoed voor je!!! ik zat vroeger op wedstrijdzwemmen en was in topconditie en kon makkelijk 8 baantjes van 50 meter af maar ja ben gestopt dus nu gaat het wat moeilijker... ik ga denk ik ook maar eens mijn conditie weer oppakken en weer zwemmen... maar goed hoor dat je baantjes zwemt!! probeer ook de vlinderslag.. dat is die slag dat je met beide arme tegelijk het water op komt.. als jit je goed hoor!!! want dat vraagt zoveel energie en je gebruikt je hele lichaam!! succes meid!!

soussia007
06-05-2004, 00:01
ik wil dat ook graag doen, maar is dat dan wel leuk om in je eentje te gaan zwemmen, want aangezien mijn vriendinnen dat niet graag doen, wil ik het zelf wel gaan doen, maar ik ken ook geen leuke zwembad hier in denhaag, het enigste die ik ken is bij de zuiderpark en is best wel klein, maar mijn vraag was is het dan wel leuk om in je eentje te gaan zwemmen?????

G-Bella
06-05-2004, 01:39
Origineel gepost door soussia007 ik wil dat ook graag doen, maar is dat dan wel leuk om in je eentje te gaan zwemmen, want aangezien mijn vriendinnen dat niet graag doen, wil ik het zelf wel gaan doen, maar ik ken ook geen leuke zwembad hier in denhaag, het enigste die ik ken is bij de zuiderpark en is best wel klein, maar mijn vraag was is het dan wel leuk om in je eentje te gaan zwemmen????? Tuurlijk is juist beter, ik ga namelijk ook in me eentje, dan ben je pas 'echt' bezig. Ik ben ook een paar keer met vriendinnen geweest, trust me ik deed helemaal niks, heel de tijd kletsen terwijl we rustig zwemmen, gek doen, lachen.. Mohimmmmmm is beter als je alleen gaat.. :D

tharealfaat
06-05-2004, 10:25
krijgen jullie dan ook les ,of gaan jullie alleeen daar baantjes zwemmen??dit lijkt me ook wel leuk om te doen,dus bedankt voor het idee ........... :zwaai: