Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Suppervrouwen!

Amira_s
11-04-2004, 20:49

Een man en een vrouw kijken televisie, wanneer de vrouw plots zegt: "Ik ben moe en het wordt laat, ik denk dat ik maar eens ga slapen." Zij gaat naar de keuken om het ontbijt voor de volgende dag voor te bereiden, spoelt alle pop-corn bowls uit, neemt vlees uit de diepvries voor het avondeten morgen, controleert of er nog cornflakes zijn, vult de suikerpot, legt lepels en bowls op de tafel en maakt koffie klaar voor de volgende ochtend. Dan doet ze een was in het wasmachine en een was in de droger, strijkt een hemd en naait er een knoop aan, maakt de wasmanden leeg en legt de handdoeken gespreid om te drogen. Ze ruimt de kranten en het kaartenspel dat nog op tafel ligt op en legt het telefoonboek op zijn plaats. Ze geeft de planten water, ze geeuwt, rekt zich uit, en wanneer ze richting badkamer gaat, stopt ze bij het bureau, schrijft een briefje voor de leraar van haar zoon, legt er geld bij en neemt een boek op die op een stoel lag. Ze schrijft het adres op een feestkaartje voor een vriend, en plakt er een postzegel op. Daarnaast schrijft ze ook nog haar boodschappenlijstje. Ze legt de omslag en het briefje naast haar tas en schrijft nog 3 dingen op een briefje die ze morgen nog moet doen. Ze gaat naar de badkamer, brengt een nachtcreme op haar gezicht aan, poetst haar tanden en doet haar nagels. Haar man zegt: "Ik dacht dat je ging slapen!" "Ik kom", antwoordt ze. Ze controleert nog of alle deuren dicht zijn. Ze gaat nog eens door de kamers van de kinderen, geeft een hoestpastille aan het kind dat hoest, vervangt een lamp, legt de sokken in de wasmand en praat nog even met een van de oudere kinderen dat nog zijn huiswerk maakt. Eenmaal in de slaapkamer stelt ze de wekker in, legt haar kleding voor de volgende dag klaar. Terwijl ze dit doet, zet haar man de televisie af en zegt doodleuk: "Ik ga ook slapen" Hij gaat naar de slaapkamer en gaat slapen... Doet dit alles je denken aan iemand die je kent ??? Bovendien moet ze altijd mooi en sexy zijn, altijd lachen en goedgezind zijn en zeker niet, niet gemeen ! Zo zie je maar wat voor een SUPERRAS wij zijn! A_s

Sword_of_Islam
11-04-2004, 21:08
Hoog science fiction gehalte.

sweet_nadoria
11-04-2004, 21:26
Mijn lieve mama !!!! (SuPervrouw) Djazakha Allah Fie Djannah Firdaus Insha Allah !!!!!!!

Endless
11-04-2004, 21:53
1 ding weet ik wel, zo ben ik niet. :hihi:

HEX
11-04-2004, 21:58

Origineel gepost door Endless 1 ding weet ik wel, zo ben ik niet. :hihi: :hihi: Ik herken me zelf er ook niet echt in:D

ghizlen
12-04-2004, 00:26
Origineel gepost door Amira_s Een man en een vrouw kijken televisie, wanneer de vrouw plots zegt: "Ik ben moe en het wordt laat, ik denk dat ik maar eens ga slapen." Zij gaat naar de keuken om het ontbijt voor de volgende dag voor te bereiden, spoelt alle pop-corn bowls uit, neemt vlees uit de diepvries voor het avondeten morgen, controleert of er nog cornflakes zijn, vult de suikerpot, legt lepels en bowls op de tafel en maakt koffie klaar voor de volgende ochtend. Dan doet ze een was in het wasmachine en een was in de droger, strijkt een hemd en naait er een knoop aan, maakt de wasmanden leeg en legt de handdoeken gespreid om te drogen. Ze ruimt de kranten en het kaartenspel dat nog op tafel ligt op en legt het telefoonboek op zijn plaats. Ze geeft de planten water, ze geeuwt, rekt zich uit, en wanneer ze richting badkamer gaat, stopt ze bij het bureau, schrijft een briefje voor de leraar van haar zoon, legt er geld bij en neemt een boek op die op een stoel lag. Ze schrijft het adres op een feestkaartje voor een vriend, en plakt er een postzegel op. Daarnaast schrijft ze ook nog haar boodschappenlijstje. Ze legt de omslag en het briefje naast haar tas en schrijft nog 3 dingen op een briefje die ze morgen nog moet doen. Ze gaat naar de badkamer, brengt een nachtcreme op haar gezicht aan, poetst haar tanden en doet haar nagels. Haar man zegt: "Ik dacht dat je ging slapen!" "Ik kom", antwoordt ze. Ze controleert nog of alle deuren dicht zijn. Ze gaat nog eens door de kamers van de kinderen, geeft een hoestpastille aan het kind dat hoest, vervangt een lamp, legt de sokken in de wasmand en praat nog even met een van de oudere kinderen dat nog zijn huiswerk maakt. Eenmaal in de slaapkamer stelt ze de wekker in, legt haar kleding voor de volgende dag klaar. Terwijl ze dit doet, zet haar man de televisie af en zegt doodleuk: "Ik ga ook slapen" Hij gaat naar de slaapkamer en gaat slapen... Doet dit alles je denken aan iemand die je kent ??? Bovendien moet ze altijd mooi en sexy zijn, altijd lachen en goedgezind zijn en zeker niet, niet gemeen ! Zo zie je maar wat voor een SUPERRAS wij zijn! A_s ik wist het wel maar dit bevestigt het alleen maar, ik heb een supermama... alles wat je beschreef totaly mama... natuurlijk doet mijn vader ook de tv uit om te slapen maar verwijt hem niets hij werkt hard en soms met tegenzin om ons te kunnen geven wat wij nu hebben... jaja supervrouw en man.. ware voorbeelden :Iluvu:

Amira_s
13-04-2004, 18:16
Origineel gepost door ghizlen ik wist het wel maar dit bevestigt het alleen maar, ik heb een supermama... alles wat je beschreef totaly mama... natuurlijk doet mijn vader ook de tv uit om te slapen maar verwijt hem niets hij werkt hard en soms met tegenzin om ons te kunnen geven wat wij nu hebben... jaja supervrouw en man.. ware voorbeelden :Iluvu: Jij begrijpt het helemaal............ A_s

ghizlen
13-04-2004, 23:07
Origineel gepost door Amira_s Jij begrijpt het helemaal............ A_s :o ik hoop ooit in hun voetsporen te mogen treden....