Bekijk originele versie : Lactacyd....
sultana25
11-04-2004, 19:42
Wie van jullie gebruikt hier produkten van? Is het goed? En waarvoor dient het? :zwaai:
misstomaatje
11-04-2004, 19:46
Origineel gepost door sultana25
Wie van jullie gebruikt hier produkten van? Is het goed? En waarvoor dient het? :zwaai:
ik gebruik die vloeibare zeep ervan .in zon bol flesje.
om de vagina te reinigen
sultana25
11-04-2004, 19:48
dag misstomaatje,
waarvoor is het dan? waar heb je last van dan als je het moet gaan gebruiken?
groetjess
Intiem hygiene verdient steeds uw aandacht. De vagina beschikt van nature over een effectieve bescherming tegen schadelijke invloeden. Het evenwicht in de vagina kan echter door tal van oorzaken verstoort worden. Dit kan zich uiten in irritatie, versterkte afscheiding, onaangename geur e.d. De vaginale bescherming berust vooral op de aanwezigheid van de zogenaamde lactobacillen.
Lactacyd Femina reinigt even effectief als zeep, maar verstoort het natuurlijk evenwicht niet, omdat het werkt op basis van het lichaamseigen melkzuur. Tenzij de arts anders voorschrijft, kan de vagina een tot twee keer gereinigd worden met Lactacyd Femina.
Intiem Tissues:
Voor intiemhygiëne op elk moment.
Lactacyd Femina Zeepvrije Wastablet:
Reinigt, verfrist de buitenkant van de vagina
Lactacyd Intiem ********douche
Speciaal ontwikkelde knijpflacon en inbrengcanule voor de inwendige reiniging van de vagina.
Lactacyd Intiem Vloeistof
Spoelvloeistof voor het inwendig wassen van de vagina met behulp van de ********douche. Aanzurend, reinigend en verzachtend.
misstomaatje
12-04-2004, 09:57
Origineel gepost door sultana25
dag misstomaatje,
waarvoor is het dan? waar heb je last van dan als je het moet gaan gebruiken?
groetjess
hoi sultana
waarom ik het gebruik, is omdat last had van veel afscheiding,en het geeft je natuurlijk ook een schoon gevoel.
DaNGeRouZLy
12-04-2004, 12:46
hier heb ik nog nooit van gehoord dat er zo`n douche bestond :eek:
hoevaak zou je zoiets moeten gebruiken dan :confused: en wat als je het nooit doet heb je dan meer bacteries daar beneden ofzo?
dulce_lamia
12-04-2004, 16:55
Moet je vooral gebruiken als je nog maagd bent die ********douche :rolleyes:
Origineel gepost door Nacera
Intiem hygiene verdient steeds uw aandacht. De vagina beschikt van nature over een effectieve bescherming tegen schadelijke invloeden. Het evenwicht in de vagina kan echter door tal van oorzaken verstoort worden. Dit kan zich uiten in irritatie, versterkte afscheiding, onaangename geur e.d. De vaginale bescherming berust vooral op de aanwezigheid van de zogenaamde lactobacillen.
Lactacyd Femina reinigt even effectief als zeep, maar verstoort het natuurlijk evenwicht niet, omdat het werkt op basis van het lichaamseigen melkzuur. Tenzij de arts anders voorschrijft, kan de vagina een tot twee keer gereinigd worden met Lactacyd Femina.
Intiem Tissues:
Voor intiemhygiëne op elk moment.
Lactacyd Femina Zeepvrije Wastablet:
Reinigt, verfrist de buitenkant van de vagina
Lactacyd Intiem ********douche
Speciaal ontwikkelde knijpflacon en inbrengcanule voor de inwendige reiniging van de vagina.
Lactacyd Intiem Vloeistof
Spoelvloeistof voor het inwendig wassen van de vagina met behulp van de ********douche. Aanzurend, reinigend en verzachtend.
reclameboodschap van de fabrikanten van dat soort prullen.
Die dingen kunnen zelf JUIST ervoor zorgen dat de natuurlijke balans versoortd raakt, waardoor je ze ALTIJD moet gebruiken.
Geen last daar beneden ? >>>> niks gebruiken
wel last ? >>> eerst een dokter raadplegen om een eventuele oorzaak te vinden en te behandelen.
Bidaouia21
13-04-2004, 02:11
Het schijnt ook te helpen tegen acne..
Tangerious
13-04-2004, 11:34
Origineel gepost door Bidaouia21
Het schijnt ook te helpen tegen acne..
hahahaha! In dat geval paas die handel hierheen! haha
Classy.Lady
13-04-2004, 11:39
Euhm..Acne???
Waarzo? :eek: :eek: :eek:
misstomaatje
13-04-2004, 17:49
Het schijnt ook te helpen tegen acne.. :confused:
Bidaouia21
13-04-2004, 20:46
Origineel gepost door SadGirl2004
Euhm..Acne???
Waarzo? :eek: :eek: :eek:
ahahahah in je gezicht!!!! :giechel: Ik snap het ook niet maar mijn vriendin gebruikte het voor haar gezicht en daar werd haar huid heel glad van.
Classy.Lady
13-04-2004, 22:44
ahahahah in je gezicht!!!! :giechel: Ik snap het ook niet maar mijn vriendin gebruikte het voor haar gezicht en daar werd haar huid heel glad van.
Oh ik dacht al..:o
Ik schrok me dood...:melig:
DaNGeRouZLy
14-04-2004, 09:51
Origineel gepost door SadGirl2004
Oh ik dacht al..:o
Ik schrok me dood...:melig:
:jammer:
:lol:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.