Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Chibehandeling Dus Niet De Chitang

sabrientje
11-04-2004, 19:34

Hi peepz, Ik weet dat er al een topic is mbt dit onderwerp maar het lijkt wel of alles daar door mekaar staat. De een heeft het over de CHITANG de ander over surinaamse creme voor ontkroezen en enkele anderen over een CHI-nese kruidenbehandeling enz enz. Ewa over al dat wil ik dus GEEN info vandaar dat ik een nieuwe topic heb geplaatst. Ik wil graag info over de CHIBEHANDELING die zijn oorsprong kent van de libanees farouk. Het is een hype die overgewaaid is vanuit de VS en vele bekende luitjes hebben em al gehad zoals Beyonce en Britney. Ik heb al wat nagevraagd en gesurfd op internet en het schijnt dat Cosmo een van de weinige kapperszaken (in mijn woonplaats dan) is die de CHIBEHANDELING voor uuuuuuuuuuuuuuuuuh shi 200 eurootjes :confused: doet. Wie heeft de behandeling gehad of kent iemand die hem heeft gehad?? PLEAZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ REAGEER....... Groetjes Sabrientje

soukaina01
13-04-2004, 17:11
he sabrientje ik heb een paar maanden geleden de chi behandeling gehad, bij de Cosmo. wat wil je allemaal weten???????? behandeling kost ongeveer 240 euro (maar ligt aan de lengte van je haar) behandeling duurt: 4 a 5 uurtjes het kan zo'n 6 maanden in je haar zitten, maar daarna zie je de uitgroei heel erg er zit één chemisch product van de 10 en dat merk je ook, je krijgt op ten duur haaruitval, en je haar wordt dunner. stel dat je krullend haar heb, dan heb je zeker de tang nodig en die kost ook rond de 240 euro. als je alleen slagen in je haar heb dan hoef je geen tang. bij de behandeling krijg je nog extra een speciale chi champoo, conditioner, spray en een chi olie om je haar daarna nog goed te verzorgen. ik geef je één tip: denk er heel goed over na voordat je het doet, heb ik niet gedaan & ik heb spijt. voor verdere vragen, laat het me weten!

soukaina01
13-04-2004, 17:14
en by the way het is geen libanees, maar een egyptenaar. CHI: cationic hydration interlink, kan je misschien kijken bij google ofzo groetjes

sabrientje
14-04-2004, 17:20
Hi peepz, Ik ben net van Cosmo terug en heb daar wat info gehaald en gesprekje gehad. De vrouw daar had mijn haar bekeken en zei me dat het gezonder was voor me om de tang te gebruiken gezien mijn haar niet echt krullend is of zo maar meer slagen heeft. De chibehandeling was ook wel goed zei ze zeer zeker minder schadelijk als straigtnen maar voor mij niet nodig. Ik ga het eerst voor proef laten stylen met die tang bij cosmo en als het goed lukt ga ik em kopen insjallah... Groetjes

Ouidath
14-04-2004, 17:30

Say what? What the hell is een chi behandeling? Ontkroezen ofzo?

lalla_salma2003
17-04-2004, 19:07
Hoelang blijft het in je haar? En is het zo dat je er vaker voor terug moet komen???? GOddd ik word namelijk gek van mijn eigen haar, het is dik en krullend...en het zijn nou niet bepaalde de mooiste krullen...dus ik wil het echt heel graag stijl hebben!!!! 240 euro?? Dat is wel duur...it better be worth it...en hoelang duurt zo'n behandeling???? Als beyonce dat in haar haar doet, en dat terwijl zij echt afro haar heeft, dan moet het bij onze marokkaanse haar ook wel lukken toch???? maar kan iemand mij meer info geven hierover?? Salma.

mientje007
08-05-2004, 23:29
salaam moe alaikoem he van waar kan ik zo een shi tang toveren. en wat kost zo een tang? alvast thanx wa salaam moe alikoem

meidje23
16-05-2006, 22:21
Hey dames, ik heb een chi-tang te koop voor 110,- euro, het gaat om de turbo regular 1, de middelste formaat 2,5 cm. intresse? mail me.... groetjes.