Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Herrbalife!!!!!!!!!!!!

AboutMe
13-04-2009, 01:43

Iemand die deze methode heeft gedaan ??. Vertel;)

HEB0
13-04-2009, 09:00
Hai, Nee, ik heb het niet zelf geprobeerd, alhoewel ik nu wel Weight Care doe dat op Herbal lijkt. Een vriendin van me heeft het een paar jaar terug gedaan en ze was er wel goed mee afgevallen. Uiteindelijk hield ze het niet zo heel lang vol en de kilo's kwamen er weer (dubbel)aan. Bij dit soort dieeten is het vooral van belang dat je goed gemotiveerd bent. Veel succes ermee! P.S. Hoeveel betaal jij voor shakes etc. voor 1 week?

AboutMe
13-04-2009, 14:14
Ik ben nog niet begonnen. Herbalife is duur 103 euro p.w en weightcare tussen de 18 en 20 euro. Weigthcare kun je toch mengen met melk of yoghurt?....de magere versie??.

HEB0
13-04-2009, 17:38
Dat is wel erg duur vind ik. Als je het er voor over hebt, hou ik je in ieder geval niet tegen. Klopt, voor Weight Care betaal ik rond de 18 euro per week exclusief de repen die ik neem. WC kun je mengen met magere melk, magere yoghurt en karnemelk. Veel succes, take care!

AboutMe
13-04-2009, 23:00

Ik ga voor de WC!!!. Vraagje nog. Die repen waar zijn die voor?. Snack, ontbijt enz??

HEB0
15-04-2009, 09:24
Nee nee, die repen tellen ook als volwaardige maaltijd. Je kunt het gebruiken als lunch maar natuurlijk ook als ontbijt of diner als je geen zin hebt in een shake etc. Ben je er al mee begonnen? Succes!