Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : WAAA 3ibaade lahhhh ...ik ben verdoemddd

Zinelah
11-04-2004, 18:25

sebhannelah l3adiem :confused:

Miss_wild
11-04-2004, 18:31
jij ook al????? d8 da ik de enige was....

misterroos
11-06-2006, 13:20
sebhannelah l3adiem :confused: niet zo negatief:hadj: soms kunnen zaken lang duren maar ze zijn het wachten waard. niet zo snel oordelen over je leven als je pas ermee begonnen bent:D

soekran
11-06-2006, 13:32
verdoemd? kies je zelf voor door steeds tegen de Wil en Wensen van Allah swt te gaan! zodra je hem gaat toenaderen dan zul je rust en opgelucht voelen alhamdoelilah:o assallamoe alaikom je oegtie soekran

misterroos
11-06-2006, 14:00

verdoemd? kies je zelf voor door steeds tegen de Wil en Wensen van Allah swt te gaan! zodra je hem gaat toenaderen dan zul je rust en opgelucht voelen alhamdoelilah:o assallamoe alaikom je oegtie soekran om te beginnen .....ik ben er niet van uit gegaan dat ze die weg niet volgt maar om het over jou argument te hebben het volgende, ik ben het wel met je eens dat je dan rust krijgt maar dat neemt niet weg dat je alsnog rationeel kunt vinden dat het wel lang heeft geduurd:)

Zinelah
11-06-2006, 14:21
wat grappig ...reacties van een topic die ik jaren geleden geopend heb .. Was trouwens maar een onzin topic ..

HeIsALLAAH
11-06-2006, 14:34
Weten zij niet dat Allah de voorziening vermeerdert of vermindert voor wie Hij wil; voorwaar, daarin zijn tekenen voor een volk dat wil geloven. Zeg: "O mijn dienaren die tegen u zelf buitensporig zijt geweest, wanhoopt niet aan de barmhartigheid van Allah, voorzeker Allah vergeeft alle zonden, waarlijk, Hij is de Vergevensgezinde, de Genadevolle. "Wendt u tot uw Heer en onderwerpt u aan Hem voordat de straf over u komt, want dan zult gij niet meer worden geholpen. "En volgt het beste dat u geopenbaard is door uw Heer voordat de straf onverwachts over u komt terwijl gij het (naderen er van) niet bemerkt; Opdat geen ziel moge zeggen: "O wat een spijt heb ik over hetgeen waarin ik te kort schoot tegenover Allah! En inderdaad behoorde ik tot de spotters." Of opdat zij niet moge zeggen: "Had Allah mij geleid dan zou ik zeker tot de godvruchtigen hebben behoord." Of opdat zij de straf ziende, niet moge zeggen: "Ik wilde dat er voor mij een terugkeer was, dan zou ik tot de goeden behoren." (God zal antwoorden): "Neen, Mijn tekenen kwamen tot u, doch gij verloochendet deze, gij waart hoogmoedig en behoordet tot de ongelovigen.’’ En op de Dag der Opstanding zult gij de gezichten van hen die over Allah leugens uitten zwart zien. Is er in de hel geen tehuis voor de hoogmoedigen? Allah zal de godvruchtigen vanwege hun geloof redden. Geen kwaad zal over hen komen noch zullen zij treuren. Allah is de Schepper van alles en de Voogd over alle dingen. Aan Hem behoren de schatten der hemelen en der aarde; en zij die de tekenen van Allah verwerpen zijn de verliezers. 39. De Groepen (Az-Zomar), 52-63 Geopenbaard vóór de Hidjrah. Dit hoofdstuk heeft 75 strofen.