Bekijk originele versie : Ik zou best wel weer maagd willen zijn.
Het lijkt me zo verschrikkelijk moeilijk om te trouwen en vervolgens af te zien van je seksuele lusten. Elke vrouw ben je binnen enkele maanden fysiek wel op uitgekeken. Dus belooft het nog een zware klus te worden als ik eenmal getrouwd ben.
Wie denkt er ook zo over..? ONbewust ga je natuurlijk ook je vorige bedpartners met je partner vergelijke, dat is ook minder.
Hoe dan ook, ik ben bang dat ik nog voor een hele lastige klus kom te staan :jammer:
Het lijkt me zo verschrikkelijk moeilijk om te trouwen en vervolgens af te zien van je seksuele lusten. Elke vrouw ben je binnen enkele maanden fysiek wel op uitgekeken. Dus belooft het nog een zware klus te worden als ik eenmal getrouwd ben.
Wie denkt er ook zo over..? ONbewust ga je natuurlijk ook je vorige bedpartners met je partner vergelijke, dat is ook minder.
Hoe dan ook, ik ben bang dat ik nog voor een hele lastige klus kom te staan :jammer:
je moet het ook spannend houden rolspellen enz.:hihi:
je moet het ook spannend houden rolspellen enz.:hihi:
Ik denk dat je desondanks wel uitgekeken raakt, hoe spannend je het ook houdt.
Whahahahhaaahahahahaha:lol:
ja toch:o
SmurfMetBril
12-04-2009, 00:56
Je kan nog altijd vreemd gaan toch? dan heb je nog een vrouw die de huishoud doet
tamazight_girrl
12-04-2009, 02:03
allah wa akbaar:D
Je kan nog altijd vreemd gaan toch? dan heb je nog een vrouw die de huishoud doet
Wat ben jij voor iemand. je broeder aansporen om zina te plegen. Ga je schamen gek!
Abdel_Nice
12-04-2009, 02:08
voor je begint, probeer eerst al je exen (als je er hebt) uit je geheugen te wissen, elke spoor die naar hun leidt wissen... en dat is wss voor jou dé zware klus,..
trouwen zul je en moet je, het is net een schaakspel, of je hebt geluk of je hebt pech de nachtmerries uitgezonderd!
Hoezo denk je dat je uitgekeken zult raken op je vrouw? Genoeg andere voor jou die na 50 jaar nog steeds niet uitgekeken raken op hun vrouw.
Ik begrijp ook niet wat je bedoelt met je eerste zin. Als je gaat trouwen hoef je juist NIET van je seksuele lusten af te zien..
lou_lou_a
12-04-2009, 02:28
geloof me,als je vrouw ook een hoog libido heeft dan zal ze er alles aan doen om die seksuele spanning hoog te behouden, of het nou rolspel is, een kamasutraboek of whatever...je zult wel aan je trekken komen en elke keer weer verrast zijn. Het moet natuurlijk ook niet van haar kant komen..
Ik denk niet dat de reacties van vrouwen die maagd zijn weten wat ik bedoel. Moeilijk ui te leggen, je mist immers pas iets als je het neit meer hebt.
SmurfMetBril
13-04-2009, 00:26
Wat ben jij voor iemand. je broeder aansporen om zina te plegen. Ga je schamen gek!
:ego:
:ego:
Niet zo kijken meneertje:hadj:
Daar ben ik niet van gedient:ego:
Tsja, ik weet precies wat je bedoelt, hey..
Als je volwassen bent mag helemaal je eigen keuzes maken.
Het is jouw leven.
Maak er iets moois van.
Echt hee :maf:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.