Bekijk originele versie : Denken jullie hier ook over?
Ik wil weg uit Nederland!!! Samen met mijn meisje...
Ik heb t er heel vaak over met mijn moeder en stiefvader en Khalid... Ik heb echt zin om naar Australie te gaan en niet meer terug te komen naar Nederland, alleen dan voor familiebezoek!!!!
Nederland is zo benauwd iedereen die over je praat... En wil je een huis wordt je op een wachtlijst geplaats die ontelbaar veel mensen heeft!!!
Mijn moeder zegt dat ik er goed over na moet denken, maar mijn biologische vader zweert dat ik niet mag gaan!!! Ik ben Nederland echt zo zat!!!!
Wie denkt er ook over om weg te gaan? Of ben ik de enige!!!
tjka dat gevoel kan je soms wel hebben, de sociale controle onder de marokkanen in NL is erg groot, maja zoals je moeder al zei je moet echt goed nadenken en voor je vertrekt moet je alles op een rijtje hebben gezet.
nouredinne_el
11-04-2004, 14:05
wat een bullshitttttttttttttt
ga maar, zijn we daar ook weer vanaf :p
Ik vind het geen bull shit...
Ik ben het hier echt zo zat!!! Er zijn zat leuke momenten hier met vrienden familieleden, maar echt ik moet echt weg!!!
Ik heb een keer voor 3 mnd een reis gemaakt, met vrienden... Dina was toen bij mijn ouders, weet je hoe cool dat was!!!
Echt echt leuk... Nu verlang ik terug aan die tijd:)
Origineel gepost door Simo_en_jasmina
ga maar, zijn we daar ook weer vanaf :p
Dacht mijn vader en stiefvader er maar zo over!!
Het is ook niet zo dat ik morgen vertrokken ben!!
Ik denk eerder aan volgend jaar!!!
Maar ik heb nog ouders die me tegen houden:jammer:
JudgmentDaY
11-04-2004, 14:22
Ik ook, vergeet niet dat NL ons goed naa.it als het gaat om belasting betalen. Ik wil ook weg, ergens waar niemand je kent en geen achterlijke mensen zijn.
:zwaai:
Origineel gepost door JudgmentDaY
Ik ook, vergeet niet dat NL ons goed naa.it als het gaat om belasting betalen. Ik wil ook weg, ergens waar niemand je kent en geen achterlijke mensen zijn.
Juistem jij snapt me!!!
Echt zullen we samen gaan:)
JudgmentDaY
11-04-2004, 14:36
Origineel gepost door Chyhaan
Juistem jij snapt me!!!
Echt zullen we samen gaan:)
Ik zoek de landen, waar je vrijwel geen belasting hoeft te betalen en die ook nog zonnig en mooi zijn. Dan mag jij bepalen welke;)
Ik ben hier zo weg, als ik wist hoe en waar.
En heb je geen last van ouders!!!
Ik moet die eerst zien te overtuigen, mijn pa zei als je gaat!!!
Wil ik nooit meer contact en schrap ik je uit mijn geheugen.... EN hij meende het....
Elhoub_girl
11-04-2004, 14:41
ze zijn ook nergens tevreden mee :jammer: neem een rakket naar mars straks zeg je ik ben de wereld zo zat :D
JudgmentDaY
11-04-2004, 14:44
Origineel gepost door Chyhaan
En heb je geen last van ouders!!!
Ik moet die eerst zien te overtuigen, mijn pa zei als je gaat!!!
Wil ik nooit meer contact en schrap ik je uit mijn geheugen.... EN hij meende het....
Ouders kunnen echt koppig zijn soms. Maar ze moeten ook begrijpen dat je geen klein kind meer bent. Zolang je maar niet al te gekke dingen gaat doen moet het wel enigszins oke zijn. En ja, ouders die willen hun kind niet weg zien gaan. Dus hoe je dat zou moeten oplossen, dat wil ik ook weten. Wie heeft er enige suggesties?
Elhoub_girl
11-04-2004, 14:46
messchien naar een land verhuizen dat dichterbij is.. frankerijk? engeland op sen minst maar geen australie hell no :jammer:
Hahahah je hebt t zelfde probleem!!!
Ik d8 zijn jouw ouders zo makkelijk, ik schrok al...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.