Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De GROTE verzameltopic over AFVALLEN: alle pillen/dieeten/sporten hier op een rijtje!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Aya1982
11-04-2009, 15:37

Salam dames, Velen van jullie weten dat ik al een aantal jaartjes bezig ben met afvallen. Ik heb bijna van alles geprobeerd en zal hier in deze topic mijn reviews plaatsen over alle sport/afvalmethoden/pillen/poedertjes, etc die ik heb geprobeerd. Ik ben klein van stuk en ben van 121 kg gegaan naar 93 kg. Aanvankelijk woog ik in de zomervakantie 80 kg, maar omdat ik een emotie-eter ben, ben ik weer 13 kg aangekomen :confused: . Ik ben al sinds mijn 11e bezig met eten en ben het nu echt zat (ben nu 27 jaar, dus dat betekent dat ik al 16 jaar bezig ben). Ik wil dit jaar inchaAllah mijn einddoel halen en dat is dus 75 kg wegen. Dat betekent dus nog 18 kg afvallen. Het gaat mij lukken inchaAllah, want na al mijn struggels weet ik gewoon dat afvallen niet alleen dieeten inhoudt. Je moet echt veel van jezelf houden wil je blijvend afvallen! Afvallen, blijvend afvallen is een kwestie van je levenswijze veranderen en dat begint al met bijvoorbeeld het zetten van kleine stapjes zoals het aanhouden van strikte eettijden. Hoe gestructureerder je eettijden zijn, hoe beter je aan je dieet kan houden. Wat ik dus als eerste ga doen is mijn emotie-eten aanpakken. Dit kan je het beste doen, dmv een doorverwijzing aanvragen van de huisarts voor een psycholoog. Bij een psycholoog leer je waarom je een emotie-eter bent en leer je hoe je hiermee moet omgaan. Ik ben zelf Neuropsychologe, dus kan eventueel mensen helpen aan adresjes waar je terecht kan. De tweede stap die ik al heb gezet is dat ik heb nagedacht over welk dieet ik wil gaan volgen als ik weer helemaal back-in-bussiness ben. Ik ben nu aan het revalideren, dus vandaar dat ik nu even "geen" dieet volg. Ik heb mijn kracht nu hard nodig en mijn weerstand moet weer op peil komen. Ik moet wel zeggen dat ik tijdens mijn ziektebed al 3 kg ben afgevallen in anderhalve week, dus dat is mooi meegenomen :goedzo: hamdoelilah. Ik eet alleen gezond (3 hoofdmaaltijden per dag) en eet hier en daar een gezond en verantwoord tussendoortje. Sporten kan ik niet en snoepen of andere zoetigheden/vettigheden kan ik niet eten subhanaAllah. Ik heb dus op een website wat gelezen over het dieet wat Erica Terpstra heeft gevolgd en inchaAllah zal ik hiermee beginnen. Op 4-05 heb ik een intake gesprek met mijn consulente. Het dieet heet Prodimed. Meer informatie hierover volgt nog inchaAllah. Ik zal hieronder eerst de producten/methoden opnoemen die ik allemaal heb geprobeerd. De volgende producten heb ik geprobeerd: * Stack 2 met ephedra * Stackers zonder ephedra (stack 2 met XLPC) * Nog meer pillen, maar die heb ik thuis staan (aanvulling komt nog) * Xenical * Reductil De volgende afvalmethoden/dieeten heb ik geprobeerd: * Dieet van een dietiste * Atkins dieet (low carb dieet) * Biomed * South Beach dieet * Weightcare * Cambridge dieet * Previtas low fat dieet met Olyxxa (low fat dieet) * 5 dagen sap kuur * Ziekenhuis dieet * Soepdieet * Sonja Bakker * 1 meeting bij de WEIGHTWATCHERS! De volgende sporten heb ik geprobeerd: * Bodystyling (sporten in een warmtecabine: een uur per week= 2 x per week staat gelijk aan 7 uur Cardio) * Fitness * Verder heb ik thuis ook een professionele stepapparaat, een crosstrainer, en een loopband waar ik GEEN gebruik van maak * Skaten * 1 les BUIKDANSEN bij een professionele buikdanseres * Billy Blanks dvd's (thuis sporten) * Afvallen met elektroden (1 behandeling staat gelijk aan 20 km hardlopen; je gaat 2x per week) Ik zal iedere keer een review plaatsen over een dieet/afval/sportmethode inchaAllah. Jullie mogen je reviews ook plaatsen uiteraard. Ik hoop dat ik zo meer meiden inchaAllah kan helpen met het streven naar een gezonder lichaam!!!

sneeuwwitje010
11-04-2009, 17:12
vraagje? hoeveel ben je afgevallen van deze afval pillen:Reductil

sneeuwwitje010
11-04-2009, 17:22
Heeft die van 15MG niet geholpen:rolleyes: hoeveel val je dan af van die 15mg

sweety_mocro12
11-04-2009, 23:19
hoe maak je zo een ticker in je ot?

FunkyCurls
12-04-2009, 14:48

Ik ben benieuwd, up! & Suc6 meid, inscha allah zul je dit jaar op streefgewicht komen!

HauteCouture
12-04-2009, 15:41
Ik ga deze topic in de gaten houden! En veel succes met afvallen. Insha'Allah zul je binnenkort op je streefgewicht zijn!

Aya1982
18-04-2009, 14:20
Eerste review: stackers met ephedra Toen ik de stackers ontdekte met Ephedra d8 ik "Yes, eindelijk een middel wat echt helpt" Ik werd er hyper van en kon urenlang wel dansen van geluk.. Ik had helemaal geen honger en kon soms gewoon uren niets eten.. Ik had wel ontzettende dorst en dronk dus liters water.. Ook kreeg ik door de Ephedra ontzettend veel power en werd ik echt hyper. Ik had hamdoelilah geen last van andere bijwerkingen zoals hartkloppingen of wat dan ook waar andere mensen wel weer last van hebben.. Ook zijn er mensen die hier een erg nare en onrustige gevoel eraan over hielden en ook dat had ik niet. Het is lang geleden dat ik deze dingen heb geslikt (ik heb al wel weer een potje met echte ephedra te pakken), maar ik weet nog dat ik toen in de eerste week al 7 kg afviel (dit is alweer 4 of 5 jaar geleden ongeveer).. Op een gegeven moment heeft mijn broer toentertijd dit potje afgepakt omdat hij er allemaal dingen over had gelezen en gehoord :-(... Laatst heb ik iemand leren kennen waarbij ik weer zo'n potje kon bestellen (wel illegaal he, want ze zijn uit de handel). Ik heb er wel een paar weer geslikt, maar niet constant. Ik word er nl erg hyper van en soms kan ik deze hypertensiteit niet gebruiken. Ik wil mijn potje wel gebruiken inchaAllah, maar dit ga ik doen zodra ik weer in de gelegenheid heb om te gaan sporten! Ieder lichaam reageert anders, dus pas op met dit soort producten. Ik vind de stackers met ephedra wel een goed product, maar er zijn mensen die hier NIET tegen kunnen. Ik zeg dus wel "JA" tegen dit product, maar nogmaals, ieder lichaam is anders. Ook zijn er heel veel tegenstanders van dit product. Dit product is uit de markt gehaald. Wil je hier meer over lezen, dan moet je even googlen!!

Aya1982
18-04-2009, 14:25
Tweede review: stackers zonder ephedra Hmm, wat kan ik hierover vertellen?? Ik vind deze stackers echt tien xxxx niets. Ik word er zo onrustig van en krijg ook een vies gevoel van binnen. Het is echt geen middel waar je je lekker bij voelt. Bij de echte stackers met ephedra voelde ik me wel lekker en had ik dat nare & onrustige gevoel niet. Ik zeg "NEE" tegen dit product en raad het iedereen af. Wil je hieraan toch beginnen? Dan zou ik nooit een volle pot kopen en vragen om samples. Ik heb hier nl een potje staan en ik heb er volgens mij ook schie 30,= of 40,= Euro voor betaald en dat is echt zonde van je geld!! Ook viel ik er niets mee af. Maar dat kan dus komen omdat ik m niet consequent innam omdat ik het echt tien xxx niets vond. Maar ik zeg dus duidelijk "NEEEEE" tegen deze stackers zonder ephedra!

Aya1982
29-04-2009, 13:21
Derde review: Reductil Daarmee ben ik sinds gisteren weer begonnen. Ik heb al eerder dit geslikt, maar niet met regelmaat moet ik zeggen. Het is weer een jaar of anderhalf terug, dus ik kan hierover niets zeggen (over het resultaat) mede doordat ik dit niet met regelmaat heb geslikt.. Je hebt Reductil in twee varianten. De 10 mg en de 15 mg. Deze medicatie is alleen op recept verkrijgbaar, via de huisarts. Normaal begin je met de 10 mg, maar ik heb de 15 mg gekregen omdat ik zelf hierom gevraagd heb! Maar ik ben al wat langer bezig met afvallen, dus vandaar dat ik met de zwaardere versie wil beginnen. Ik heb voor 1 maand 40,= Euro betaald, en je krijgt dit dus niet vergoed van het ziekenfonds. Je kan de medicatie ook online bestellen zonder een recept van de dokter, maar ik heb gezien dat je hiervoor ongeveer 60,= Euro betaald (dus niet doen, want waarom zou je meer betalen :-s). Het is geen wonderpil en de bedoeling is dat je een dieet volgt hiernaast. Wat Reductil met je doet? Het stilt je hongergevoel, maar ik heb gelezen op diverse fora's dat na een maandje deze rem weer weggaat, maar dat kan voor iedereen anders aanpakken, want ieder lichaam is anders.. Vandaag dag 2 en ik heb weinig tot geen trek.. Wel een droge mond (dit is een bijwerking), maar dat is eigenlijk wel goed, want dan ga ik meer drinken.. Ik houd jullie inchaAllah op de hoogte van mijn vorderingen..

LaaY
29-04-2009, 13:35
Ik ben 3 weken bezig en ben 5 kilo afgevallen:banana:!

Sabina20
29-04-2009, 14:33
Leuk wassila dat je hier alles een beetje in kaart brengt wat je allemaal ge probeerd hebt. Stackers heb ik ook gedaan, super middel ben daardoor 10kg afgevallen in een maand tijd, helaas is het uit de handel genomen en er is bijna niet echt meer aan te komen, alleen die nep troep.

nadaatje
29-04-2009, 16:24
hai ik ben ook bezig met afvallen ik weeg 93 kilo en wil heel graag in de zomer ongeveer 78 wegen ik weet niet of me dat gaat lukken hihi,verder heb ik ook cambridge dieete gedaan geen succes,ik heb stacker gebruikt ook geen succes,maar heb een jaar geleden reductil gebruikt en was er 12 kilo mee afgevallen ik heb een afspraak bij mijn huisarts gemaakt en dan probeer ik reductil weer hoop dat het gaat lukken groetjes

Sabina20
29-04-2009, 17:17
hai ik ben ook bezig met afvallen ik weeg 93 kilo en wil heel graag in de zomer ongeveer 78 wegen ik weet niet of me dat gaat lukken hihi,verder heb ik ook cambridge dieete gedaan geen succes,ik heb stacker gebruikt ook geen succes,maar heb een jaar geleden reductil gebruikt en was er 12 kilo mee afgevallen ik heb een afspraak bij mijn huisarts gemaakt en dan probeer ik reductil weer hoop dat het gaat lukken groetjes ' in hoeveel tijd heb je die 12kg kwijtgeraakt met reductil ??:goedzo:

Aya1982
29-04-2009, 18:20
Leuk wassila dat je hier alles een beetje in kaart brengt wat je allemaal ge probeerd hebt. Stackers heb ik ook gedaan, super middel ben daardoor 10kg afgevallen in een maand tijd, helaas is het uit de handel genomen en er is bijna niet echt meer aan te komen, alleen die nep troep. Er is hier een lid die de oude stacker verkoopt, maar ik weet niet zeker of dat echt de oude stacker is.. Zit wel te denken om een potje aan te schaffen :maf:

Sabina20
30-04-2009, 09:21

Er is hier een lid die de oude stacker verkoopt, maar ik weet niet zeker of dat echt de oude stacker is.. Zit wel te denken om een potje aan te schaffen :maf: niet doen wassila, je weet maar nooit wat voor troep ze erin gedaan hebben, je kunt er hartkwalen aan overhouden op latere leeftijd, 'reductil helpt ook goed dus !

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12