Bekijk originele versie : Perfecte Verlovingsjurk/Takshita...
SweetRose
11-04-2004, 13:26
Wholah ik word zot..Kzit al zeven maanden te zoeken..maar walou :(..Kheb 'm nog steeds ni gevonden..
Of het ligt aan mij en weet ik gewoon niet wat mooi is..Want ik heb een hele rare smaak.De ene keer vind k dat mooi..de andere keer vind k 'm afschuwelijk..:maf:..
M'n zus wordt beetje para van me :maf2:...
Khoop dat jullie er wat meer over weten en me kunne laten weten hoe een 'mooie verlovingsjurk/takhita' eruit moet zien..
En eventueel ook het bedrag waarvoor je 'm kan kopen in de winkel...:o
Kga binne een week naar Sint-Jansmolenbeek..
Daar is zo een takshitawinkel en die haar man komt zaterdag terug van maghreb met een grote lading nieuwe takshita's enzo..
Pffff...:(
Mysticalia
11-04-2004, 14:08
Chill Girl :D ..
In Molenbeek zul je zeker iet vinden, anders passeert ook langs Laken -avenue Marie Louise. Daar zijn ook verschillende zaken met takshitas. Prijzen? :rolleyes: Heb ik geen idee meer. Ik dacht van 250euro tot 350 of 400euro .
Succes ;)
:belgie:
SweetRose
11-04-2004, 14:19
Origineel gepost door Mysticalia
Chill Girl :D ..
In Molenbeek zul je zeker iet vinden, anders passeert ook langs Laken -avenue Marie Louise. Daar zijn ook verschillende zaken met takshitas. Prijzen? :rolleyes: Heb ik geen idee meer. Ik dacht van 250euro tot 350 of 400euro .
Succes ;)
Marie Louse?? Waar ligt da just? :D..enne mercikes :blauwkus:
Mysticalia
11-04-2004, 14:29
Avenue Marie Louise.
Ik ga het proberen uitleggen :o :
Als je van brussel terugkeert richting Antwerpen/Mechelen ga je langs Laken? Zo ja, kijk je moet toch onder een brug bij die grote kerk? Awel juist voor je eronder moet, kun je naar links en daar is een brede straat :D . Daar ist. Ist duidelijk? :o :hihi:
Of als je vanuit Antwerpen/Mechelen richting brussel moet ga je dan via paleis van den Albert? iwa, onder de brug en naar rechts :rolleyes: toch? hmm...
:hihi: ik rijd nooit naar brussel ... meisje, check mappy4.nl of zoiets voor de juiste wegbeschrijving.
Het is een winkelstraat met verschillende shops met takshitas n niet zo druk als rue brabant.
Probeer het uit want mn zusje heeft daar ook een heel mooi takshita gekocht.
SweetRose
11-04-2004, 14:41
Origineel gepost door Mysticalia
Avenue Marie Louise.
Ik ga het proberen uitleggen :o :
Als je van brussel terugkeert richting Antwerpen/Mechelen ga je langs Laken? Zo ja, kijk je moet toch onder een brug bij die grote kerk? Awel juist voor je eronder moet, kun je naar links en daar is een brede straat :D . Daar ist. Ist duidelijk? :o :hihi:
Of als je vanuit Antwerpen/Mechelen richting brussel moet ga je dan via paleis van den Albert? iwa, onder de brug en naar rechts :rolleyes: toch? hmm...
:hihi: ik rijd nooit naar brussel ... meisje, check mappy4.nl of zoiets voor de juiste wegbeschrijving.
Het is een winkelstraat met verschillende shops met takshitas n niet zo druk als rue brabant.
Probeer het uit want mn zusje heeft daar ook een heel mooi takshita gekocht.
Ahhhh die straat..Die heet toch Marie Christine?..Hmm kheb er al veel van gehoord maar ben er zelf nog nooit geweest..
kga m'n zus es vragen..tis te hope da ze wilt..Maar euh..
heb je geen foto van wat je zusje heeft gekocht? :engel:..Plzz :(...
En nogmaals bedankt :blauwkus: bye bye
Mysticalia
11-04-2004, 14:45
:eek: yeps je hebt gelijk :hihi: ik verwar het telkens met marie louise :D . Das een ander straat :D
Nee ik heb geen foto van wat ze heeft gekocht :(
Het is een kleine moeite ernaartoe te gaan, het ligt toch op je weg. ;)
:zwaai:
SweetRose
12-04-2004, 16:33
NOg suggesties? Qua kleur enzo...
je verloofd je toch in marokko he?wanneer vertrek je?heb je een beschrijving van mijn verlovingsjurk - takshita gegeven en je vroeg een foto,wel nu heb ik er eentje,als je nog interesse hebt,na m'n trouw eind juni zet ik m'n jurk te huur inchallah,misshien intresseert t je nog,het is maatje 34-36 en ben ongeveer 1m63 ( en draag er schoenen onder met een hakje van ongeveer 4 cm en past perfect ) dus geef me een seintje ;)
XX_riffia_XX
13-04-2004, 13:45
Origineel gepost door SweetRose
Wholah ik word zot..Kzit al zeven maanden te zoeken..maar walou :(..Kheb 'm nog steeds ni gevonden..
Of het ligt aan mij en weet ik gewoon niet wat mooi is..Want ik heb een hele rare smaak.De ene keer vind k dat mooi..de andere keer vind k 'm afschuwelijk..:maf:..
M'n zus wordt beetje para van me :maf2:...
Khoop dat jullie er wat meer over weten en me kunne laten weten hoe een 'mooie verlovingsjurk/takhita' eruit moet zien..
En eventueel ook het bedrag waarvoor je 'm kan kopen in de winkel...:o
Kga binne een week naar Sint-Jansmolenbeek..
Daar is zo een takshitawinkel en die haar man komt zaterdag terug van maghreb met een grote lading nieuwe takshita's enzo..
Pffff...:(
EEN VERLOVINGS JURK VINDT IK MOOI IN HET WIT GEWOON EEN KAFTAN
MET GOUDE DINGETJES ER OP OF ZILVER MAAR GOUD VINDT IK TOG VEEL MOOIER
MIJN ZUS HEEFT DAT ZELF OOK GEDAAN EN HET IS PRACHTIG GEWOON
WEETJE JE MISCHIEN MOET ZELF EEN LATEN MAKEN IN HET WIT MET IETS GOUD GEBOURDUURD DAT VINDT IK MOOI
OF JE KAN HET OOK KOPEN MOHIM HIER PAAR TIPPEN VAN MIJ EN MOET JE ZELF WETEN WAT JE GAAT DOEN
BESLMA
SweetRose
13-04-2004, 19:26
Origineel gepost door XX_riffia_XX
EEN VERLOVINGS JURK VINDT IK MOOI IN HET WIT GEWOON EEN KAFTAN
MET GOUDE DINGETJES ER OP OF ZILVER MAAR GOUD VINDT IK TOG VEEL MOOIER
MIJN ZUS HEEFT DAT ZELF OOK GEDAAN EN HET IS PRACHTIG GEWOON
WEETJE JE MISCHIEN MOET ZELF EEN LATEN MAKEN IN HET WIT MET IETS GOUD GEBOURDUURD DAT VINDT IK MOOI
OF JE KAN HET OOK KOPEN MOHIM HIER PAAR TIPPEN VAN MIJ EN MOET JE ZELF WETEN WAT JE GAAT DOEN
BESLMA
Hmmm..Bedankt hoor.
:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.