Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : rond de 500 moslimkinderen en vrouwen vermoord ..Geen minuut stilte nu??

Pagina's : [1] 2 3 4 5

LZN
11-04-2004, 12:53

Vreemd dat toen er 200 doden vielen in Spanje de ongelovigen en sommige meelopers keihard schreeuwden en jankten dat de moslims deze aanvallen moesten veroordelen en nu er binnen een week bijna 500 moslimvrouwen en kinderen afgeslacht worden in hun huizen door de bezetters in Irak verheft niemand van deze ongelovigen of meelopers zijn stem tegen deze massaslachting.... la hawla wa la quwatta illa billah. Doctor Reveals Falluja's Horror Toll Source: AlJazeera At least 450 Iraqis have been killed and more than 1000 others wounded in fighting in the city of Falluja this week, says a doctor who runs the city's main hospital. Dr Rafi Hayad, the director of the main hospital supplied the figures to the Reuters news agency. The agency has given no explanation of how Hayad reached his figures. In Baghdad an aide to a member of the interim Governing Council said on Friday more than 400 Iraqis have been killed and 1000 wounded in a six-day US offensive against insurgents in Falluja. "To this day, more than 400 Iraqis have been killed and more than 1,000 others wounded in Falluja," said Hatem al-Husseini, an aide to council member Muhsin Abdul Hameed from the Iraqi Islamic Party. "These numbers were given to us from Falluja, from all hospitals, and they are correct 100 percent," he told AFP. The Iraqi Islamic Party was leading mediations to evacuate casualties, bring in supplies and end hostilities in the town west of Baghdad. In Falluja itself US occupation forces have bombed the town , belying administrator Paul Bremer's announcement that his forces were suspending military operations there. "As of noon today coalition forces have initiated a unilateral suspension of offensive operations in Falluja," Paul Bremer told reporters on Friday. But, the US-led occupation's deputy director of operations, Brigadier General Mark Kimmitt, denied the reports of a ceasefire. Minutes after Bremer's announcement, US forces carried out a fresh offensive on Falluja bombing the town from the air. Scores of residents were injured in the attack, reported our correspondent. "There is no brokered agreement for a ceasefire in Falluja," Kimmitt told AFP. "There is no agreement between the rebels and the coalition forces." IGC statement Earlier, the Iraqi Governing Council member Mohsin Abd al-Hameed in a statement on behalf of his Iraqi Islamic party to Aljazeera said military action in Falluja would end for a period of 24 hours. Upon commitment to a ceasefire by the occupation forces and Iraqi resistance fighters the ceasefire would continue, the statement said. The Islamic party political bureau would send a delegation to hold talks with prominent figures in the town, the statement said. Aljazeera, meanwhile, has learnt that during negotiations to end the military offensive, US forces imposed many conditions including getting the Aljazeera crew out of the town..

a3ir
11-04-2004, 13:00
Origineel gepost door nozaroc Nou ja, je hebt oorlog en terrorisme. Tracht deze effe uit elkaar te halen. In beide gevallen vallen onschuldigen, maar in een oorlog vallen altijd onschuldigen. Men heeft nog geen bommen ontwikkelt die het verschil kennen tussen schuldig en onschuldig. In tegenstelling tot de moslimterroristen die doelbewust onschuldigen vermoorden. En men zegt niet dat moslims deze aanvallen MOETEN veroordelen, maar het zou getuigen van veel gezond verstand en medeleven met deze onschuldige doden. Net zoals vele westerlingen zich bezig houden met hulp aan de Iraki's en net zoals vele westerlingen reeds vele demonstraties hebben gehouden tegen de oorlog in Irak. Maar zeurders zoals jij willen dat niet weten, die zeuren enkel maar weer in 1 en dezelfde richting. Heb jij bij Casablanca ook 3min stilgestaan :confused:

doc25
11-04-2004, 13:04
Origineel gepost door nozaroc Nou ja, je hebt oorlog en terrorisme. Tracht deze effe uit elkaar te halen. In beide gevallen vallen onschuldigen, maar in een oorlog vallen altijd onschuldigen. Men heeft nog geen bommen ontwikkelt die het verschil kennen tussen schuldig en onschuldig. In tegenstelling tot de moslimterroristen die doelbewust onschuldigen vermoorden. En men zegt niet dat moslims deze aanvallen MOETEN veroordelen, maar het zou getuigen van veel gezond verstand en medeleven met deze onschuldige doden. Net zoals vele westerlingen zich bezig houden met hulp aan de Iraki's en net zoals vele westerlingen reeds vele demonstraties hebben gehouden tegen de oorlog in Irak. Maar zeurders zoals jij willen dat niet weten, die zeuren enkel maar weer in 1 en dezelfde richting. oooh, er is een verschil ? bedankt voor je uitleg. Dus een F16 die bommen gooit op een woonwijk is iets anders dan bommen plaatsen in een trein ? Men kan het niet helpen om de daden van zijn broeders (de amerikanen) goed te praten ;)

a3ir
11-04-2004, 13:06
Origineel gepost door Jeanne 'k Denk dat zo'n minuutje stilte weinig zin heeft. Sta er wél regelmatig bij stil hoe verrot de wereld is en hoeveel onschuldige mensen er overal ter wereld de dupe van worden, maar ik besef dat ook dat niet echt bijdraagt tot een oplossing. dat is nou juist Jeanne, als die 3min iemand terug brachten dan wist ik het wel.

doc25
11-04-2004, 13:06

Origineel gepost door Jeanne 'k Denk dat zo'n minuutje stilte weinig zin heeft. Sta er wél regelmatig bij stil hoe verrot de wereld is en hoeveel onschuldige mensen er overal ter wereld de dupe van worden, maar ik besef dat ook dat niet echt bijdraagt tot een oplossing. NU pas heeft het geen zin ? en toen heel europa 3 minuten stil stond voor de 200 slachtoffers in spanje had het wel zin ?

a3ir
11-04-2004, 13:17
Origineel gepost door nozaroc Ik heb bij Madrid ook geen minuut stilgestaan. Dat is enkel voor de schijn, een geforceerd iets. Ik ben in geest bij de vele onschuldige doden, geen massacomedie voor mij. En heeft men in Casablanca opgeroepen voor een minuut stilte? Wat een gelul over één minuut stilte. Moeten we dan niet telkens er iemand sterft één minuut stilte houden? Gaan mensen anderen verplichten om stilte te houden. Ik herriner me nog een verhaal over een allochtoon die vies werd bekeken omdat ze niet meedeed aan die minuut stilte! Waarom, velen doen dit maar omdat iedereen het doet. Doet me denken aan een kudde schapen. En wat dacht je van de inhoud van men bericht, laat die minuut stilte nou maar effe vallen. ;) Om de waarhijd te zeggen heb nog bij Casa nog bij madrid 3of 1 min stil gestaan .Ik dacht wel aan die familie's wat ze allemaal door maken met zo iets gruwelijks. wat de rest van je tekst betreft heb het gelezen zo als je weet zijn er heel wat arabs\moslims de straart op gegaan ,in Marokko in iedergeval wel.

Rifo79
11-04-2004, 13:36
Origineel gepost door nozaroc Ben jij zo dom, of wil je enkel zo dom naar voor komen. Ik heb geen Amerikaanse broeders en verafschuw elk geweld. Maar ik heb in mijn kleine teen meer verstand dan jij in je hele hoofd. Ik ken tenminste nog het verschil tussen oorlog en terrorisme. Jij wil dat niet kennen. Jij kent helamaal niks. Jij bent dommer dan een ezels reet. Om het nog eens duidelijker voorje temaken a domme koe, het zijn niet de irakezen die in VS huizen plat bombarderen maar jouw bloeddorstige amerikaanse broeders die in irak hele gezinnen met hun moderne wapentuig wegvagen. En dat is terrorisme STAATSTERRORISME om wel teverstaan. Dus kom hier niet ons uitleggen hoe het in elkaar zit, gehersenspoelde freek.

a3ir
11-04-2004, 13:37
Origineel gepost door nozaroc Het staat ieder vrij om 1 minuut stilte te houden, net zoals het ieder vrij stat zulks niet te doen. Ik bedoel maar, die minuut stilte heeft voor de meesten geen waarde noch enige emotionele band met wie dan ook. Ze doen het dikwijls maar omdat het van hen verwacht word. En de gruwelen die de mensen in Casablanca meegemaakt hebben, ervaren alle slachtoffers van redeloos terrorisme. New-York, Bali, Madrid, Casablanca enz..enz Daarom ben ik ook een hevig tegenstander van terrorisme en zal ik nooit kunnen begrijpen dat er mensen zijn die terrorisme kjunnen goedpraten door andere misdaden of oorlogen naar voor te schuiven als verontschuldiging of rechtvaardiging voor terrorisme. Ieder mens dient zich uit te spreken tegen terrorisme, of dat nu een moslim een christen, protestant, ongelovige of boeddhist is. Groeten. Ben het hellemaal met je eens het is jammer dat er altijd van die gekken zijn die terrorisme steunen en blij zijn als mensen worden gedood of het nou om moslims gaat christenen gaat

ffeiza
11-04-2004, 13:42
Hypocrisie Is wat er nu gaande is. Media houdt zich gedeisd. Niemand die het heeft over de 400 of 500 (jah lees 500) kinderen en onschuldigen. Maar wel over 10 mensen die dood gaan. De hele wereld is in de ban van bijv. de drie Cinezen(japanners) die gegijzeld zijn. Maar de 500 mensen zijn vergeten. Dat vind ik pas hypocritisme!! Een minuut stilte, en demonstraties. Je kunt ze houden. Maar helpt het wel. Is er niemand op deze hele wereldbol, die zegt van Ho een minuut stilte moet wel wat betekenen. Ze moeten actie ondernemen. Maar nee ho! Een minuut stilte en iedereen gaat weer vrolijk door met het leven. En dat die personen zichzelf opblazen voor hun land. Eerlijk ik kan het me wel een beetje voorstellen. Dacht er laatst nog heel goed over. Als ik mijn broers, mijn zussen, mijn ouders, mijn vrienden, mijn kennissen, en mijn geloofsgenoten verlies. Zou ik daar ook veel voor willen doen. Waarom houdt niet iedereen zich bezig met de dagelijkse moorden, Honger, Armoede etc. Maar wel met een paar Moslimjongeren die een baardje hebben:rolleyes: Soms begrijp ik de mensen op deze aardbol niet, dan heb ik het over de O Zo Machtige Leiders die NIKS doen. Behalve Onschuldige mensen doden.!! Feiza

AlHoceima_Leila
11-04-2004, 13:53
Allah Allah zo erg wat erdaar allemaal gebeurt :jammer: Zoveel doden :traan2:

Aislin
11-04-2004, 16:43
Het is belachelijk om mensen te beschuldigen voor het wel of geen drie minuten stilte in acht te nemen. Ieder doet dat op zijn of haar eigen manier. Het is belangrijker dat er protest komt tegen de terreur, de onderdrukking, de oorlogen en het terrorisme. Uit een oorlog komen nimmer winnaars, alleen mensen die overblijven!

L3amrani
11-04-2004, 16:52
Origineel gepost door Aislin Het is belachelijk om mensen te beschuldigen voor het wel of geen drie minuten stilte in acht te nemen. Ieder doet dat op zijn of haar eigen manier. Het is belangrijker dat er protest komt tegen de terreur, de onderdrukking, de oorlogen en het terrorisme. Uit een oorlog komen nimmer winnaars, alleen mensen die overblijven! Wat maakt het voor jou toch uit dat er niet-joodse mensen sterven?, volgens de joodse Talmoed zijn het toch maar beesten. Wat er overblijft zijn mensen ja, joodse mensen.

Aislin
11-04-2004, 17:06
Origineel gepost door L3amrani Wat maakt het voor jou toch uit dat er niet-joodse mensen sterven?, volgens de joodse Talmoed zijn het toch maar beesten. Wat er overblijft zijn mensen ja, joodse mensen. Pardon????? Wat maakt he mij uit?..........lees mijn berichten eens inplaats van er over heen te lezen, dan zou je weten waar ik mij mee bezig hou !!!!!

L3amrani
11-04-2004, 17:42
Origineel gepost door Aislin Pardon????? Wat maakt he mij uit?..........lees mijn berichten eens inplaats van er over heen te lezen, dan zou je weten waar ik mij mee bezig hou !!!!! Met schijnheiligheid oftewel joodse propaganda.

Aislin
11-04-2004, 18:08

Denk wat je wilt L3amrani

Pagina's : [1] 2 3 4 5