Bekijk originele versie : Wat als je niet op Marokkaanse jongens valt??
MissSara
11-04-2004, 12:32
Ik wilde jullie mening over iets vragen.
Zoals bijna alle Marokkanen zullen er hier vast heel veel mensen zijn die, het niet kunnen zien om een Marokkaanse meid met een niet Marokkaanse jongen te zien.
(ongeacht of hij moslims is of niet, de meeste Marokkanen zeggen dat ze moslim zijn.....maar in principe zitten ze op dezelfde lijn als een niet-moslim)
Anywayz...Wat als je nou gewoon NIET op Marokkaanse jongens valt?? Ik zit hier eigenlijk best wel mee, omdat ik weet dat mijn ouders gewoon willen dat ik later natuurlijk met een Marokkaan trouw.
Als ik word aangesproken door een Marokkaanse jongen dan is meestal op de manier die we bijna allemaal ervaren.........."ey...psssstt...."
Je weet wel op welke manier. Dit is de reden dat ik niet met Marokkaanse jongens om wil gaan. Ik weet dat er vast en zeker goede Marokkaanse jongens zijn, want ik heb vriendinnen die al jaren dezelfde vriend hebben en erg goed voor hun zijn. Zoals bijna iedereen ken ik ook andere jongens die geen Marokkanen zijn. Bijvoorbeeld via school of werk, ik merk gewoon het verschil in de manier hoe ze met je omgaan en hoe ze met je praten.
Ik ben door alle negatieve ervaringen met Marokkaanse jongens zo in ze teleurgesteld dat ik gewoon niets met ze te maken wil hebben.
Als je niet reageert op zo'n jongen ben je meteen een h*er, of een sl*t......maar wat ben ik als ik er wel op in ga????
Wat je ook doet.....je bent en blijft in hun ogen een sl*t??
Ik wilde gewoon weten of er misschien nog meer meisjes EN jongens zijn die niet op Marokkanen vallen?
Ik geloof best dat Marokkaanse jongens zijn die absoluut geen Marokkaanse meisje willen.....
Dit is écht geen poging om de Marokkaanse jongens af te kraken, want ik heb broers die echt TOP zijn....ik heb neven die ook te gekke gozers zijn...dus ik hoop niet dat iemand zich aangevallen voelt.
Ik heb het gewoon puur over mijn ervaringen.
Alvast bedankt voor het lezen van mijn topic.
Groetjes!
Ik val niet op Marokkaanse meisjes, en heb daarom een Nederlandse bekeerde moslimvrouwtje! :D
Groetjes Simo.
ik_oke_is
11-04-2004, 13:02
Origineel gepost door MissSara
Zoals bijna alle Marokkanen zullen er hier vast heel veel mensen zijn die, het niet kunnen zien om een Marokkaanse meid met een niet Marokkaanse jongen te zien.
(ongeacht of hij moslims is of niet, de meeste Marokkanen zeggen dat ze moslim zijn.....maar in principe zitten ze op dezelfde lijn als een niet-moslim)
Anywayz...Wat als je nou gewoon NIET op Marokkaanse jongens valt?? Ik zit hier eigenlijk best wel mee, omdat ik weet dat mijn ouders gewoon willen dat ik later natuurlijk met een Marokkaan trouw.
Als ik word aangesproken door een Marokkaanse jongen dan is meestal op de manier die we bijna allemaal ervaren.........."ey...psssstt...."
Je weet wel op welke manier. Dit is de reden dat ik niet met Marokkaanse jongens om wil gaan. Ik weet dat er vast en zeker goede Marokkaanse jongens zijn, want ik heb vriendinnen die al jaren dezelfde vriend hebben en erg goed voor hun zijn. Zoals bijna iedereen ken ik ook andere jongens die geen Marokkanen zijn. Bijvoorbeeld via school of werk, ik merk gewoon het verschil in de manier hoe ze met je omgaan en hoe ze met je praten.
Ik ben door alle negatieve ervaringen met Marokkaanse jongens zo in ze teleurgesteld dat ik gewoon niets met ze te maken wil hebben.
Als je niet reageert op zo'n jongen ben je meteen een h*er, of een sl*t......maar wat ben ik als ik er wel op in ga????
Ik wilde gewoon weten of er misschien nog meer meisjes EN jongens zijn die niet op Marokkanen vallen?
Ik geloof best dat Marokkaanse jongens zijn die absoluut geen Marokkaanse meisje willen.....
Dit is écht geen poging om de Marokkaanse jongens af te kraken, want ik heb broers die echt TOP zijn....ik heb neven die ook te gekke gozers zijn...dus ik hoop niet dat iemand zich aangevallen voelt.
Groetjes!
als 't maar een moslim is ;)
heb nooit zoveel van marokaanse meisjes moeten hebben,
maar ben iemand tegengekomen die ik voor niks ter wereld
wil ruilen, dus ik zou zeggen
maak je niet teveel zorgen
:maf:
oem_ismael
11-04-2004, 13:03
dat kan oegite....wanneer het maar een goede moslim man is afkomst is neit belangrijk daar kom je het paradijs niet mee in maar met een goede imaan en goede daden inscha Allah wel
dus oegtie maak je niet druk om wat mensen denken maar denk aan Allah swt wat hij er van zou vinden
M00nlight
11-04-2004, 13:05
Je verhaal vind ik wel kloppen. Ben ook teleurgesteld in vele, maar er zitten el7amdulilah ook goede bij, wat erg schaars is.
Maar ik val nog steeds op Marokkaanse jongens. (Vind sommige niet-Marokkaanse jongens ook wel mooi hoor). Maar het is naar mijn idee niet erg als je op een Niet-Marokkaanse jongen valt(verliefd wordt)... En zolang je er niets mee begint maakt het ook niet uit of hij nou Moslim is of niet. Maar begin je er wat mee, dan zou hij moslim moeten zijn of worden.
Dat vind ik:)
Maar niets mis mee...
nouredinne_el
11-04-2004, 13:22
beetje vaag allemaal
M00nlight
11-04-2004, 13:24
Origineel gepost door nouredinne_el
beetje vaag allemaal
Wat is vaag? :)
MissSara
11-04-2004, 13:33
beetje vaag allemaal
Wat vind je vaag??
Misschien dat ik het kan uitleggen.
nouredinne_el
11-04-2004, 13:38
je kan togg niet op een hele bevolkingsgroep niet valllen, het gaat tog om individuen
la_independent
11-04-2004, 15:55
Origineel gepost door Coalitiepartner
als je niet op marokkaanse jongens valt val je op niggaz verder is er geen keus voor jou!!
en asl hte geen niggaz is dan is het een chinees.
Riffia_ala_RIf
11-04-2004, 16:03
Origineel gepost door MissSara
Groetjes!
Hou je dan gewoon niet bezig met jongens, hou je bezig met je school werk ouders en familie, het leven draait niet alleen om jongens relaties enzo!
la_independent
11-04-2004, 16:05
Origineel gepost door Riffia_ala_RIf
Hou je dan gewoon niet bezig met jongens, hou je bezig met je school werk ouders en familie, het leven draait niet alleen om jongens relaties enzo!
ja precies, eentje die gelijk heeft
Gewoon trouwen met een Nederlandse moslim. Die zijn er alhemdoelilah genoeg. En verder heb je Turkse, Pakistaanse, Surinaamse, Somalische moslimmanen. Genoeg keus voor jou dus. Zo lang je het op een halalmanier aanpakt: trouwen.
SweetxAngel
11-04-2004, 16:11
tzzz la_independent en riffia..willen jullie zeggen dat jullie nooit naar jongens kijken en nooit wat met ze te maken hebben? ze zegt toch niet dat ze zich bezig met ze houdt het is gewoon iets wat zij in de loop der jaren bij zichzelf heeft opgemerkt.. ;)
Riffia_ala_RIf
11-04-2004, 16:12
je kan togg niet op een hele bevolkingsgroep niet valllen, het gaat tog om individuen
JUIST!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.