Bekijk originele versie : Betreft IND
Taker3esht27
11-04-2009, 00:49
Salaam broeders en zusters,
Ik heb een vraagje is er hier iemand kortgeleden getrouwd of gaat trouwen met een student uit marokko die hier studeert en dus een voorlopige verblijfsvergunning heeft met als doel voor de studie?
Ik wil graag informatie zoals waar moet je aan voldoen en hoe het is gegaan makkelijk of moeilijk? Ik heb vandaag de IND gebeld en die zegt ja je moet een nettosalaris hebben van € 1463,60. Maar niet of het een vast contract moet zijn of een jaarcontract en ook niet of je een huis moet hebben en wat de overige kosten zijn zoals de MVV-aanvraag al die dingen daar kreeg ik geen antwoord op. Dus als iemand hier informatie over heeft zou diegene dat met mij willen delen?
Alvast bedankt.
miss-zinaatjuh
11-04-2009, 12:34
je moet wel jaar contract hebben hoef niet per se vast maar mag ook 5 jaar. je hoeft geen huis te hebben gewoon jou adres waar je woont bijv die van je ouders gelden ook maar het draait bij hun om jou inkomen en minimaal jaar contract..en je moet minimaal 1463,60 netto verdienen per maand. en jou man kan bijv als hij hier student is bewijs geven dat hij hier studeerde hij moet vast wel een diploma hebben of een certificaat die moet je ook bijvoegen en huwelijks akte natuurlijk en regristratie hier in nl dat je gehuwd bent..
dat is het alleen maar..
inchallah gaat het lukken..
groetjes xxxx
Chek http://www.buitenlandsepartner.nl genoeg info en mensen met juridische achtergrond die je kunnen helpen
Bent_A_Ness
11-04-2009, 17:35
www.ind.nl
Als hij hier studeerd hoef je geen 1463 te hebben per maand.. je moet er gwn naartù gaan heb ik ook gedaan.. exact the same problem sissi.. xx
Taker3esht27
12-04-2009, 12:02
www.ind.nl
Als hij hier studeerd hoef je geen 1463 te hebben per maand.. je moet er gwn naartù gaan heb ik ook gedaan.. exact the same problem sissi.. xx
Oke meid,
Ik ga er dinsdag naartoe, want zoals ik van jouw begrijp zijn er andere voorwaarden maar kun jij mij alvast vertellen wat ze jouw aan informatie hebben gegeven?
In ieder geval bedankt voor je reactie.
Liefs mij
Bent_A_Ness
12-04-2009, 21:16
Oke meid,
Ik ga er dinsdag naartoe, want zoals ik van jouw begrijp zijn er andere voorwaarden maar kun jij mij alvast vertellen wat ze jouw aan informatie hebben gegeven?
In ieder geval bedankt voor je reactie.
Liefs mij
Oke.. het is ook te vinden op de site onder ''brochures'' als het gaat om trouwen en je mannetje hier krijgen dan hoef je de moeite niet te doen om hem ze3ma te gaan laten studeren. ik bedoel het niet lullig maar het is zo.. je kan hoog of laag springen.. maar hij komt hier pas.. door middel van bijvoorbeeld een eigen bedrijf te openen.. of doordat jij 1463 verdiend.. of als hij werkelijk echt gaat studeren.. dan moet hij het kunnen aantonen.. hier in nederland wordt je niet makkelijk toegelaten als student.. maar als hij echt een vak gaat studeren en dat vak kan hij niet studeren in het land waar hij nu verblijft? DAN, JA.. DAN MAG HIJ HIER KOMEN en krijgt hij een visum.. (tijdelijk)
je hebt ook iets met dat mvv gedoe.. maar er zijn echt heel veel regels dus ik durf je niet veel te vertellen.. meid ik heb precies hetzelfde probleem.. PM mij gewoon ff met wat precies de bedoeling is.. mabey kan ik je dan (uit ervaring) dingen vertellen en advies geven..
Succes, ik haat nederland. :goedzo:
Oke.. het is ook te vinden op de site onder ''brochures'' als het gaat om trouwen en je mannetje hier krijgen dan hoef je de moeite niet te doen om hem ze3ma te gaan laten studeren. ik bedoel het niet lullig maar het is zo.. je kan hoog of laag springen.. maar hij komt hier pas.. door middel van bijvoorbeeld een eigen bedrijf te openen.. of doordat jij 1463 verdiend.. of als hij werkelijk echt gaat studeren.. dan moet hij het kunnen aantonen.. hier in nederland wordt je niet makkelijk toegelaten als student.. maar als hij echt een vak gaat studeren en dat vak kan hij niet studeren in het land waar hij nu verblijft? DAN, JA.. DAN MAG HIJ HIER KOMEN en krijgt hij een visum.. (tijdelijk)
je hebt ook iets met dat mvv gedoe.. maar er zijn echt heel veel regels dus ik durf je niet veel te vertellen.. meid ik heb precies hetzelfde probleem.. PM mij gewoon ff met wat precies de bedoeling is.. mabey kan ik je dan (uit ervaring) dingen vertellen en advies geven..
Succes, ik haat nederland. :goedzo: meisje als je nederland haat keer dan terug naar marokko ik hou van nederland zo streng voor al die illys zo hoort het
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.