Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : N.a.v Mohammed Justice, Relaties en succes formules.

JudgmentDaY
11-04-2004, 11:53

MJ, Mohammed Justice heeft jullie gevraagd waarom vele relaties stuk gaan. Wat zijn de oorzaken en de bijbehorende gevolgen ervan. Nu wil ik van jullie weten, wat maakt een relatie goed, stevig, solid. Als het gaat om een relatie heb je nooit een succes formule, echter je kan wel een paar eigenschappen noemen die een goede en gezonde relatie bevorderen. Wat zijn die? Ik zou graag willen dat iedereen zijn punten beargumenteerd. :zwaai:

JudgmentDaY
11-04-2004, 12:45
Niemand :confused: :zwaai:

ik_oke_is
11-04-2004, 12:48
Origineel gepost door JudgmentDaY MJ, Mohammed Justice heeft jullie gevraagd waarom vele relaties stuk gaan. Wat zijn de oorzaken en de bijbehorende gevolgen ervan. Nu wil ik van jullie weten, wat maakt een relatie goed, stevig, solid. Als het gaat om een relatie heb je nooit een succes formule, echter je kan wel een paar eigenschappen noemen die een goede en gezonde relatie bevorderen. Wat zijn die? Ik zou graag willen dat iedereen zijn punten beargumenteerd. :zwaai: 100% eerlijkheid :)

ik_oke_is
11-04-2004, 12:53
Origineel gepost door Coalitiepartner 1000% SEX hoertje :D

JudgmentDaY
11-04-2004, 12:57

Origineel gepost door Coalitiepartner 1000% SEX :blauwkus: en nu kappen :zwaai:

JudgmentDaY
11-04-2004, 14:20
Traag. :zwaai:

JudgmentDaY
11-04-2004, 19:58
Niemand? :zwaai:

amel
11-04-2004, 20:04
*respect *vertrouwen *waarderen *vriendschap EN HET BELANGRIJKSTE GEDULD=SBAR......

M_Maroc
11-04-2004, 21:19
Niet koppig zijn en een keer toegeven............:rolleyes:

Life_sucks
11-04-2004, 22:47
De 2 belangrijkste bouwstenen * liefde * geloof

JudgmentDaY
11-04-2004, 23:00
Geloof nr uno. :zwaai:

7eloua
11-04-2004, 23:13
~eerlijkheid ~vertrouwen ~communicatie ~begrip ~respect ~geduld ~accepteren van bepaalde eigenschappen van iemand, je kunt namelijk niet allemaal hetzelfde zijn. ( tot op een bepaalde hoogte natuurlijk ) ~oprechtheid En al deze aspecten hoor je te tonen en je hoort te laten merken dat je elkaar waardeert en dat je het bij elkaar zijn niet als vanzelfsprekend ziet, waardoor je dus elke dag weer opnieuw aan je relatie moet werken min of meer. Het is geven en nemen en ook al is het de ene keer wat meer geven dan nemen, ik denk altijd maar zo: hoe meer je voor moois doet/geeft hoe meer je ervoor terugkrijgt nu of later. De één heeft wat meer geruststelling nodig op z'n tijd dan de ander , verwaarlozing kan slechte gevolgen hebben. Ga ook absoluut niet vergelijken met iemand anders, je bent met één persoon en die is uniek en daar ben je mee getrouwd voor haar/zijn eigenschappen ( de goede en wat mindere), wees tevreden of als het even kan gelukkig:D en laat die persoon merken dat hij/zij degene is die jij wilt om wie hij/zij is en niet de buurvrouw van 3-hoog, omdat zij net iets mooiere tenen heeft :maf: Sjoo ik denk als je dit alles mixt en er een lekker sausje op doet dat het zeker een geslaagde relatie kan zijn :maf2: Als er liefde is en je het geloof goed volgt dan moet dit allemaal eigenlijk niet zo moeilijk zijn als je een beetje moeite doet voor elkaar, je hoeft niet veel te doen deze aspecten kunnen met het kleinste gebaar worden getoond denk ik dan...