Bekijk originele versie : Arjan Erkel na 18 maanden vrijgelaten
Arjan Erkel na 18 maanden vrijgelaten
ARJAN ERKEL NA 18 MAANDEN VRIJGELATEN
Arjan Erkel is afgelopen nacht vrijgelaten. Een woordvoerder van minister Bot van Buitenlandse Zaken heeft dat laten weten. Hij is 18 maanden lang gegijzeld geweest.
Ontvoerd
Erkel leidde de Zwitserse missie van Artsen zonder Grenzen in Dagestan, toen hij op 12 augustus 2002 door onbekenden werd ontvoerd in de Russische republiek die aan het rumoerige Tsjetsjenië grenst. De Nederlander hield zich voornamelijk bezig met de opvang van Tsjetsjeense vluchtelingen.
Omstandigheden
Over de omstandigheden waaronder Erkel is vrijgelaten, wilde de woordvoerder van Bot geen mededelingen doen. Hij wilde ook niet zeggen waar Erkel zich bevindt.
Opgelucht
Bot verklaarde 'opgelucht en gelukkig' te zijn met de vrijlating, aldus zijn woordvoerder. "De minister is dankbaar voor de hulp die de Russische regering, andere regeringen en internationale organisaties hebben geboden om de vrijlating van Arjan te bewerkstelligen'', aldus Buitenlandse Zaken.
crazy_TETOUANIA
11-04-2004, 10:41
nou eindelijk hij is er dus sijn fammilie hoeft niet meer in onzekerheid leven want het zal wel een hel zijn zo leven
Origineel gepost door a3ir
Arjan Erkel na 18 maanden vrijgelaten
ARJAN ERKEL NA 18 MAANDEN VRIJGELATEN
Arjan Erkel is afgelopen nacht vrijgelaten. Een woordvoerder van minister Bot van Buitenlandse Zaken heeft dat laten weten. Hij is 18 maanden lang gegijzeld geweest.
Ontvoerd
Erkel leidde de Zwitserse missie van Artsen zonder Grenzen in Dagestan, toen hij op 12 augustus 2002 door onbekenden werd ontvoerd in de Russische republiek die aan het rumoerige Tsjetsjenië grenst. De Nederlander hield zich voornamelijk bezig met de opvang van Tsjetsjeense vluchtelingen.
Omstandigheden
Over de omstandigheden waaronder Erkel is vrijgelaten, wilde de woordvoerder van Bot geen mededelingen doen. Hij wilde ook niet zeggen waar Erkel zich bevindt.
Opgelucht
Bot verklaarde 'opgelucht en gelukkig' te zijn met de vrijlating, aldus zijn woordvoerder. "De minister is dankbaar voor de hulp die de Russische regering, andere regeringen en internationale organisaties hebben geboden om de vrijlating van Arjan te bewerkstelligen'', aldus Buitenlandse Zaken.
Alhamdoelilah, dat is nog eens goed nieuws. Ik ben blij voor zijn familie!
:boogie:
Origineel gepost door sahira
Alhamdoelilah, dat is nog eens goed nieuws. Ik ben blij voor zijn familie!
:boogie: Het werd tijd voor wat goed nieuws vind je niet sahira ;) Ik werd gek van aldie dood en verderf nieuws :zwaai:
Origineel gepost door a3ir
Het werd tijd voor wat goed nieuws vind je niet sahira ;) Ik werd gek van aldie dood en verderf nieuws :zwaai:
Het is zeker tijd voor goed nieuws, ik luister al twee dagen niet naar de radio of t.v. Het is één en al slecht nieuws, of men spreekt van een oorlogsdreiging. Nee...ik werk dan liever in de tuin, zeker nu het zulk mooi weer is. :)
Maar ik ben harstikke blij voor zijn familie en natuurlijk ook voor hem zelf. Maar ik ben ook benieuwd naar de rol van minister Bot, en wat Arjan straks te vertellen heeft, want 18 lange maanden...dat gaat je niet in de koude kleren zitten.
Den
Origineel gepost door sahira
Het is zeker tijd voor goed nieuws, ik luister al twee dagen niet naar de radio of t.v. Het is één en al slecht nieuws, of men spreekt van een oorlogsdreiging. Nee...ik werk dan liever in de tuin, zeker nu het zulk mooi weer is. :)
Maar ik ben harstikke blij voor zijn familie en natuurlijk ook voor hem zelf. Maar ik ben ook benieuwd naar de rol van minister Bot, en wat Arjan straks te vertellen heeft, want 18 lange maanden...dat gaat je niet in de koude kleren zitten. Denk het ook niet,ik hoop dat hij niet gemarteld is of zo lijkt mij zo ereg.
AlHoceima_Leila
11-04-2004, 14:05
Zo man ik ben echt blij voor zijn familie
18 maanden man :eek:
:goedzo:
OneTouch
11-04-2004, 15:08
Ik ben blij dat Arjan weer vrij is. Het was immers een hulpverlener dus die hadden ze sowieso niet moeten gijzelen. Ik denk dat hij niet gemarteld is of zo, meestal gebeurt dit niet met onschuldige burgers.
Laten we het allemaal hopen dat hem niets is aangedaan, behalve zijn vrijheid ontnomen. (alsof dat niets is... :rolleyes: )
Het is jammer dat men gijzelaars neemt om hun doel te bereiken, dat was vroeger al zo, en tegenwoordig niet anders. Neem die vrouw uit Colombia (? weet het eigenlijk niet meer zo precies, de grijze cellen werken bij mij vandaad errug traaaag...) al meer dan een jaar ontvoerd, af en toe krijgt men informatie over/van haar, de laatste videoband was afgelopen zomer... :(
maghrebgirl20
12-04-2004, 00:51
gelukkig, k dacht eigenlijk dat hij niet meer leefde.... maar toch nog goed gekomen gelukkig
WIE IS ARJAN ERKEL.
GEINTJE
Ole_Guapa
12-04-2004, 23:34
Origineel gepost door crazy_TETOUANIA
nou eindelijk hij is er dus sijn fammilie hoeft niet meer in onzekerheid leven want het zal wel een hel zijn zo leven
Ik sluit me bij alle vorige reacties aan:
Gelukkkig!!!!!!!! :zwaai:
Ole_Guapa
13-04-2004, 00:12
Origineel gepost door said2reffie
het is niet toe gestaan om twee de zelfde topic te platsen op een form ,ik weet echt niet wat de mod,s aan het doen zijn ,a3ir iemand was je al voor
Nee, in die andere topic gaat het erover of hij "moslim is geworden". (nee dus) :o
en ze noemen hem daar "Urkel" :D :D :D
:cool: Olé
Het is wel jammer dat Arjan Erkel door moslims werd vastgehouden. Ondanks dat zei Arjan dat hij respect had voor die mensen en dat de religie de Islam ook niet zegt dat je mensen slecht moet behandelen en dat ze hem ook wel redelijk goed hebben behandelt.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.