Bekijk originele versie : Mensen lees dit effe...................
rommaisa
11-04-2004, 00:13
Waarom hebben de marokkaanse jongens helemaal geen respect voor de zusters die een hiyab dragen????
Laatst liep ik door de stad om effe naar de kruitvat wat te gaan halen voor mijn broertje. En toen liep er een groepje marokkaanse jongens langs. En ze begonnen van die onzinnige dingen te roepen. Jullie weten van die standaard praatjes en eentje begon opeens te zingen. Ik weet niet of jullie het liedje kennen van zehma zehma. Maar toen d8 ik bij me zelf hebben ze helemaal geen respect. Ik bedoel hiermee ze lopen hier in alle topics te zeggen jullie meisjes lopen er uitdagend bij etc. Maar of je nou er uitdagend bij loopt of niet ze blijven je lastig vallen!!!!!!
Tfoeeeee waar gaat dit heen met deze wereld!!! :confused:
LoVeLy_HaNaN
11-04-2004, 00:21
Ckers..:jammer:
OujDa_LaDy
11-04-2004, 00:23
Geen Manieren Geleert..:jammer:
appelsap
11-04-2004, 00:23
Origineel gepost door rommaisa
Waarom hebben de marokkaanse jongens helemaal geen respect voor de zusters die een hiyab dragen????
Laatst liep ik door de stad om effe naar de kruitvat wat te gaan halen voor mijn broertje. En toen liep er een groepje marokkaanse jongens langs. En ze begonnen van die onzinnige dingen te roepen. Jullie weten van die standaard praatjes en eentje begon opeens te zingen. Ik weet niet of jullie het liedje kennen van zehma zehma. Maar toen d8 ik bij me zelf hebben ze helemaal geen respect. Ik bedoel hiermee ze lopen hier in alle topics te zeggen jullie meisjes lopen er uitdagend bij etc. Maar of je nou er uitdagend bij loopt of niet ze blijven je lastig vallen!!!!!!
lief
rommaisa
11-04-2004, 00:56
Origineel gepost door SuperSalima
Ik hoop niet dat je dit vind van de zingende jongens :hihi:
Zeker niet. Ieder idioot
SAMMYGIRL
11-04-2004, 11:21
Als je geen respect voor jezelf hebt, kan je nooit respect voor anderen hebben.
appelsap
11-04-2004, 12:11
Origineel gepost door SuperSalima
Ik hoop niet dat je dit vind van de zingende jongens :hihi:
marokkanen zingen altijd..die meisjes denken te vaak dat ze versiert worden zit in hun bolle fantasie hoofd:hihi:
sweet_nadoria
11-04-2004, 12:37
Ewa ja :o
Vooral niet op reageren, niet omkijken la weloe ...
Dat soort levenloze mensen zijn mijn tijd niet waard :ego:
rommaisa
11-04-2004, 16:38
Origineel gepost door appelsap
marokkanen zingen altijd..die meisjes denken te vaak dat ze versiert worden zit in hun bolle fantasie hoofd:hihi:
Vandaar dat ze pas zingen wanneer ze je zien???????
:confused:
Riffia_ala_RIf
11-04-2004, 16:44
Vandaar dat ze pas zingen wanneer ze je zien???????
:confused:
Je moet er geen aandacht aanschenken! maar het houd je wel bezig zo te zien! Het zyn vreemden en als ze willen zingen dan doen ze dat toch lekker, misschien kwamen ze pas in de stemming toen ze jou langs zagen komen ;)
Nee, geef ze gewoon geen aandacht en laat ze hun gang gaan laat het het ene oor ingaan en het andere oor uitgaan!
rommaisa
11-04-2004, 16:47
Origineel gepost door Riffia_ala_RIf
Je moet er geen aandacht aanschenken! maar het houd je wel bezig zo te zien! Het zyn vreemden en als ze willen zingen dan doen ze dat toch lekker, misschien kwamen ze pas in de stemming toen ze jou langs zagen komen ;)
Nee, geef ze gewoon geen aandacht en laat ze hun gang gaan laat het het ene oor ingaan en het andere oor uitgaan!
Wie zegt dat ik ze aandacht geef!!!!!! Het gaat hierom respect onderling!!!!
En ik hou me er helemaal niet mee bezig. Ik vraag me gewoon af waar het met deze wereld heen gaat, dat zelfs een moslima met een lange hiyab op zo'n manier wordt aangesproken. :confused:
Moet jij nodig zeggen a flasher, zelf heb je ook geen enkel respect voor je moslim zuster :kwaad: :zwaai:
rommaisa
11-04-2004, 17:30
Origineel gepost door Enesa
Moet jij nodig zeggen a flasher, zelf heb je ook geen enkel respect voor je moslim zuster :kwaad: :zwaai:
Volgens mij bedoel je iemand anders????
ze hebben niet eens respect voor zichzelf.
En vinden het altijd nodig om in groepjes te lopen, want alleen stellen ze niks voor.
Volgens mij bedoel je iemand anders????
ooooooooooooooooooooh wallah sorry meid bedoelde inderdaad iemand anders, wallah sorry, sorry sorry meid
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.