Bekijk originele versie : Meeste Marokkaanse (moslim) Jongens Bidden geen eens
Elhoub_girl
10-04-2004, 23:39
Ze zitten ons uit te schelden dat wij hoeren zijn.. en dat we er niet uitzien als een moslim meisje... MAAR de meeste bidden geen eens :confused: hoe dan???????? vraag ik mezelf af.. Als je niet eens bidden moet je je grote blamondje houden.. Want door de hele dag te zeuren en praten over meisjes,, maakt jullie geen haar beter.. inplaats dat jullie gaan bidden en de levenswijze van de mohamed swt gaan leren.. zitten jullie net stelletje hoerenn die achter de ramen staan te ouwehoerenn ja.. nu zeg ik dus FOK OF!
:zwaai: ik bid niet omdat ik moet werken, en daarna ga ik gelijk trainen.. amahoeeeeeeeela zeggen we dan
HalveWaarheid
10-04-2004, 23:40
De Vrouwelijk Coalitiepartner wella! :giechel:
oem_ismael
10-04-2004, 23:41
salaam eleykoem
macha Allah oegtie dat je bid
maar er is een hadithe over schelden dat het ten strengste verboden is dus oegtie aub let op je taal gebruik want hier houd Allah swt niet van
rommaisa
10-04-2004, 23:48
Origineel gepost door Elhoub_girl
Ze zitten ons uit te schelden dat wij hoeren zijn.. en dat we er niet uitzien als een moslim meisje... MAAR de meeste bidden geen eens :confused: hoe dan???????? vraag ik mezelf af.. Als je niet eens bidden moet je je grote blamondje houden.. Want door de hele dag te zeuren en praten over meisjes,, maakt jullie geen haar beter.. inplaats dat jullie gaan bidden en de levenswijze van de mohamed swt gaan leren.. zitten jullie net stelletje hoerenn die achter de ramen staan te ouwehoerenn ja.. nu zeg ik dus FOK OF!
:zwaai: ik bid niet omdat ik moet werken, en daarna ga ik gelijk trainen.. amahoeeeeeeeela zeggen we dan
Gelijk heb je hoor.
Bidden is 1 van de 5 zuilen. In plaats dat ze zich daarop gaan richten bidden etc gaan ze hier onzin lopen praten?????
:zwaai:
Elhoub_girl
10-04-2004, 23:51
Ik bid wel hahaha Anders zou ik toch niet zo'n topic plaatsen.. wat eronder staat is wat de meeste jongens als antwoord geven. als je ze vraagt waarom ze niet bidden :D je moet het wel begrijpen he
Meid, je hebt helemaal gelijk ;) , maar helaas verander je er niks aan door dit soort topics....
oem_ismael
10-04-2004, 23:52
dat weten we oegtie...maar dat schelden na doen hoeft niet maar voor de rest macha Allah dat je bid!!
Origineel gepost door oem_ismael
dat weten we oegtie...maar dat schelden na doen hoeft niet maar voor de rest macha Allah dat je bid!!
If you don't like just don't read it, Simple as that.......
Tweetylove
11-04-2004, 00:10
tfoe!!
sorry hoor maar van zulke meiden walg ik!!
als maar commentaar op elkaar leveren...wie nou beter is dan de ander...
ga a.u.b eens buitenspelen :rolleyes:
C_OUJDIA
11-04-2004, 00:20
De profeet (vzmh) zei: 'Een onderdeel van het zijn van een goede moslim is het geen met rust laten wat hem niet aangaat.'
Dit hierboven zegt genoeg.
Wat jij doet om een goede moslima te wezen is het belangrijkst.Wat andere doen en laten,daar hoor je geen mening over te hebben.Alleen hopen dat ze insha'allah het rechte (weer)pad zullen bewandelen.
Iedereen zal voor zijn eigen daden terecht staan!
als je bid is het voor jezelf en niet voor de mensen!
dus niet iedereen moet dat weten:rolleyes:
Elhoub_girl
11-04-2004, 00:27
rabia tegen wie babbel je
Ik bid elhamdulileh en ik wil iedere persoon die zegt dat hij moslim is adviseren het ook te doen. Ik ging vroeger ook uit enzo en dacht bij mezelf ach joh waarom zou ik bidden? Ik doe toch dingen die Allah sbwt verboden heeft. Maar dat was een grote fout om zo te denken. Wat je ook doet in je leven je moet toch bidden. Het gebed is je steunpilaar als je dood bent.... en ook al doe je dingen die Allah sbwt ons verboden heeft. Het gebed zal je toch erbij helpen die dingen niet meer te doen en je leiden tot Siraat Elmoestakiem. (Het rechte pad) inchaALLAH.
Iedere mens maakt fouten in zijn leven maar Allah sbwt is Vergevensgezind.
Gheer inchaALLAH
Wa salam oe3aleikoem Wa ra7hmatoeALLAH.
Origineel gepost door Tweetylove
tfoe!!
sorry hoor maar van zulke meiden walg ik!!
als maar commentaar op elkaar leveren...wie nou beter is dan de ander...
ga a.u.b eens buitenspelen :rolleyes:
:hoedaf:
Elhoub_girl
11-04-2004, 14:23
:lol: kijk ze toch stressen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.