Bekijk originele versie : gezocht: dames en heren met ervaring in de bediening
ouarda_ouardana
10-04-2009, 14:13
Zijn er mensen met ervaring in de bediening op marokkaanse feesten?
En ben jij op zoek naar werk voor in het weekend?
Dan ben ik op zoek naar jou!
Wij hebben momenteel een groot leuke team van zowel dames als heren, maar door de drukte zijn we nog op zoek naar 2 heren en 2 dames.
Als je een rijbewijs hebt zou dat perfect zijn!
Maar is niet perse een vereiste ( afhankelijk van waar je woont)
Je woonplaats is ook niet belangrijk, je leeftijd wel! (20+)
Pm mij en laat je nr achter dan bel ik je en kan ik alles verder met je bespreken, zoals wat je verdient bij wat voor opdrachten.
Groetjes!!
Ik zou graag mij willen aanmelden, maar met 1voorwaard: is dat ik hele avond mag losgaan als chaabi wordt gedraait:hihi:
riffie2008
10-04-2009, 22:11
hhahahaha
JebliAbdars
10-04-2009, 23:19
Lijkt mij wel leuk. Heb héél wat ervaringen.
En wat Bijlmy ongeveer al eerder heeft getypt; Op één voorwaarde, als er Chaabi word gedraait/gespeelt, moet ik even mijn zied-derdak-3awad-derdak-dans laten zien. :giechel:
Stuur mij een PM, als je nog opzoek bent.
Nette_Meid
11-04-2009, 00:40
Chek je pm,,
angersboy
11-04-2009, 01:11
Wij hebben momenteel een groot leuke team van zowel dames als heren, maar door de drukte zijn we nog op zoek naar 2 heren en 2 dames.
Pm mij en laat je nr achter dan bel ik je en kan ik alles verder met je bespreken, zoals wat je verdient bij wat voor opdrachten.
Groetjes!!
ja ik ben beschikbaar en nog 2 andere
nabila123
11-04-2009, 19:40
Hoi Meid,
Gaat dit om een nieuwe catering???
ouarda_ouardana
11-04-2009, 20:13
Ik zou graag mij willen aanmelden, maar met 1voorwaard: is dat ik hele avond mag losgaan als chaabi wordt gedraait:hihi:
Dan mag je bij een ander wezen, ik zoek mensen die werken geen mensen die uit zijn op dit soort ongein.
Of bezoek een cabaret wordt genoeg chaabi gedraaid.
Lijkt mij wel leuk. Heb héél wat ervaringen.
En wat Bijlmy ongeveer al eerder heeft getypt; Op één voorwaarde, als er Chaabi word gedraait/gespeelt, moet ik even mijn zied-derdak-3awad-derdak-dans laten zien. :giechel:
Stuur mij een PM, als je nog opzoek bent. Voor jou idem dito dezelfde reactie als voor Bijlmy
ja ik ben beschikbaar en nog 2 andere
Zou je mij kunnen pm-en wat je ervaring is, je leeftijd en je woonplaats en of je wel of geen rijbewijs hebt en aub een tel.nr waarop je te bereiken bent.
Alvast bedankt :goedzo:
Hoi Meid,
Gaat dit om een nieuwe catering???
Nee het gaat niet om een nieuwe catering Dame ;)
JebliAbdars
11-04-2009, 23:43
Dan mag je bij een ander wezen, ik zoek mensen die werken geen mensen die uit zijn op dit soort ongein.
Of bezoek een cabaret wordt genoeg chaabi gedraaid.
Voor jou idem dito dezelfde reactie als voor Bijlmy
Veel succes meid, met het vinden van personeel. :)
ouarda_ouardana
15-04-2009, 11:18
ik wil werken :o
Voor jou heb ik ander soort werk :hihi:
Groetjes!!
Wij zijn twee dames die ervaring hebben in 'de marokkaanse bediening' en dringend op zoek zijn naar een bijbaan. Mocht je nog op zoek zijn naar personeel dan kun je ons mailen
Wij zijn twee dames die ervaring hebben in 'de marokkaanse bediening' en dringend op zoek zijn naar een bijbaan. Mocht je nog op zoek zijn naar personeel dan kun je ons mailen
Ik heb je ook gemaild:)
ouarda_ouardana
16-04-2009, 13:55
Ik heb net je pm gelezen en neem zsm contact met je op ik heb veel pm's gekregen en nog niet eens de helft kunnen beantwoorden omdat het er gewoonweg teveel zijn.
Je hoort gauw van me incha allah!!
Voor jou heb ik ander soort werk :hihi:
wat voor werk dan :o:stout:
cker achter ramen :moe:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.