Bekijk originele versie : Meest van jullie Marokkaanse jongens zijn de grootste alcholisten
Elhoub_girl
10-04-2004, 23:11
Thuis zijn zo lief tegen mama en papa..maar zodra ze naar buiten gaan zijn ze net wilde honden die net drie jaar vast zaten in een kooi.. Ze zijn zo ****ingg gefrustreert dat ze gelijk de fles gaan pakken.. De hele avond dansen ze in een ****inng discotheek .. Ze voelen zich hartsikke lelijk .. Ze zien mooie meiden.. ze worden geill.. en omdat ze het lef niet hebben om een meisje aan te spreken.. pakken ze weer de fles..
En dan gaan ze drinken tot dat ze niet eens meer weten wat ze doen..
En dan pas gaan ze meisjes aanspreken, want jah ze weten toch niet wat ze op dat moment doen.. En na een nachtje te hebben flik flooien met meisjes... staan ze de volgende dag op met een vette SOA of herpes van die vieze hollandse wijven.
En dan gaan ze met zo'n kop :confused: naar huis.. komen ze 6 uur s'ochtends thuis krijgen ze pakkie van hun leven omdat ze dronken thuiskomen (jah alcholisten kennen geen schaamtegevoel meer) ..
:zwaai: en dan volgende dag doen ze hetzelfde weer
_SaHaRa_
10-04-2004, 23:21
Niet allemaal..Alhamdoeillah
Elhoub_girl
10-04-2004, 23:22
nee gelukkig niet dat zou nog eens wat zijn :(
LaGirly85
10-04-2004, 23:23
:hihi:
Da's precies de beschrijving van de Marokkaanse jongen die uitgaat!
Elhoub_girl
10-04-2004, 23:26
:haha: of niet Loserssssss
haha grappige beschrijving
Ik drink niet heb het wel een keer geprobeert maar moest ervan kotsen elhamdulileh. Ik vind het zelfs erg dat ik het heb geprobeert maar ik heb ervan geleerd :).
Wa salammm
fijn leventje heb jij:hihi: dat je alles in de gaten houdt eerst de mar.jongens met ned. meisjes dan jongens die niet bidden en nu dit weer.
Get a life :zwaai:
nouredinne_el
11-04-2004, 11:07
blablablablabla..............................
SAMMYGIRL
11-04-2004, 11:11
Onzin, nie zo lullig doen joh!
Elhoub_girl
11-04-2004, 14:21
Origineel gepost door hawly
fijn leventje heb jij:hihi: dat je alles in de gaten houdt eerst de mar.jongens met ned. meisjes dan jongens die niet bidden en nu dit weer.
Get a life :zwaai:
Ik hoef het in de gaten te houden want al het gekke valt al op :D Voel jij je een beetje beledigt :D Ja ja
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.