Bekijk originele versie : brussel luchthaven
mister_bizniks
10-04-2009, 00:28
hallo allemaal,
ik zit met het volgende:
ik vertrek op 27 april naar Marokko. ik ga vanuit brussel met atlas-blue de afkorting van de luchthaven is BRU. ik twijfel dat ik straks fouten ga maken omdat ik voor het eerst via brussel ga.
wie kan mij informatie geven als ik met de trein zou gaan.
wappie88
10-04-2009, 00:43
UP voor deze meneer:d
mister_bizniks
10-04-2009, 00:59
UP voor deze meneer:d
heheh alles goed:D
wappie88
10-04-2009, 01:08
heheh alles goed:D
met mij wel, :kus:
salaam,
Ik adviseer je als je met de trein gaat ruim van te voren te vertrekken!
Ik ben 2 x met atlas blue gegaan en ook met de trein naar zaventum gegaan. De eerste x had ik het op het nippertje gehaald omdat de ns weer eens vertraging had!Terwijl ik zeker 2 uur van te voren vertrok vanuit rotterdam ( zodat ik anderhalf uur voor de vliegtuig vertrok op zaventum was) Uiteindelijk was ik 20 min voor vertrek aan de balie om me in te checken!Met pijn en moeite hadden ze me door gelaten!
Op de ns kun je nooit vertrouwen!
groet inez
mister_bizniks
10-04-2009, 10:28
salaam,
Ik adviseer je als je met de trein gaat ruim van te voren te vertrekken!
Ik ben 2 x met atlas blue gegaan en ook met de trein naar zaventum gegaan. De eerste x had ik het op het nippertje gehaald omdat de ns weer eens vertraging had!Terwijl ik zeker 2 uur van te voren vertrok vanuit rotterdam ( zodat ik anderhalf uur voor de vliegtuig vertrok op zaventum was) Uiteindelijk was ik 20 min voor vertrek aan de balie om me in te checken!Met pijn en moeite hadden ze me door gelaten!
Op de ns kun je nooit vertrouwen!
groet inez
he dank je wel voor het advies
RkeMpoe_Boy
10-04-2009, 23:35
Kon je niks vanuit amsterdam vinden of was bru goedkoper hoeveel heb je betaald?
mister_bizniks
10-04-2009, 23:38
Kon je niks vanuit amsterdam vinden of was bru goedkoper hoeveel heb je betaald?
naar oujda gaat niet vanaf amsterdam. ticket heeft 135 euro gekost:)
naar oujda gaat niet vanaf amsterdam. ticket heeft 135 euro gekost:)
Oke, netjes. Voor hoeveel weken ?
Mag ik vragen via welke site je dit geboekt hebt? Ik moet namelijk ook nog ticket boeken voor in 't zomer naar Oujda.
mister_bizniks
11-04-2009, 11:43
Oke, netjes. Voor hoeveel weken ?
Mag ik vragen via welke site je dit geboekt hebt? Ik moet namelijk ook nog ticket boeken voor in 't zomer naar Oujda.
ff voor de duidelijkheid, ik heb geboekt op 27 april t/m 4 mei.
ik heb via www.atlas-blue.com geboekt
voor de zomervakantie heb ik ook geboekt en dat heeft mij 470 euro gekost.
ik heb ook voor mijn ouders geboekt, die van vanaf eind mei t/m 7 aug. allebei heet het totaal ook 470 euro gekost.
brownie74
11-04-2009, 12:14
hallo allemaal,
ik zit met het volgende:
ik vertrek op 27 april naar Marokko. ik ga vanuit brussel met atlas-blue de afkorting van de luchthaven is BRU. ik twijfel dat ik straks fouten ga maken omdat ik voor het eerst via brussel ga.
wie kan mij informatie geven als ik met de trein zou gaan.
Atlas blue? weet je zeker dat je via Brussel gaat en niet via Charleroi ( aangeduid als Brussels South)
brownie74
11-04-2009, 12:17
anyway, als je via Brussel zelf vertrekt moet je een trein nemen richting Brussel Zuid (Bruxelles midi in het frans) daarna een trein nemen richting Zaventem luchthaven ( Zaventem Aeroport)
mister_bizniks
11-04-2009, 12:20
Atlas blue? weet je zeker dat je via Brussel gaat en niet via Charleroi ( aangeduid als Brussels South)
de afkorting van de luchthaven is BRU en dat is als het goed is zaventum
brownie74
11-04-2009, 12:26
Ok zaventem is makkelijk bereikbaar uit Nederland.
vorige zomer heb ik daar een paar marokkanen uit Nederland ontmoet die eigenlijk in Charleroi moesten zijn.
niet leuk als je daar met al je bagage staat en je eigenlijk 40 km verderop moet zijn.
brownie74
11-04-2009, 12:28
ik zie trouwens dat je IT-er bent.
weet jij toevallig of ik een adsense html code kan plakken op mijn site?
heb een domeinnaam via hostnet aangekocht ( met proefpakket van sitebuilder)
het lukt me echter niet om die code te plakken:jammer:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.