Bekijk originele versie : Waarom gaan de relaties te vroeg stuk
Salaam mensen...
Kunnen jullie oorzaken noemen...van het stuk lopen van een relatie..
Kun je ook naast elke oorzaak een klein beetje uitleg geven over de gevolgen daarvan..
Later gaan we de TOP 5 van de oorzaken uithalen..
Hoe meer we erover weten...hoe meer we erover begrijpen...hoe meer kans om sommige slechte zaken te voorkomen..
Lady_moi
10-04-2004, 19:49
Bedrog: Bedriegen met iemand anders
Vb: Als hij goed bevriend is met u vriendin..
DOUKALIA18
10-04-2004, 20:33
als je die gene niet vertrouwd
M00nlight
10-04-2004, 20:39
Liefde moet gebasseerd zijn op eerlijkheid (nr1) en trouw.
Ja, ben je oneerlijk, doe je foute dingen en zeg je dat niet, lieg je. En zo gaat dat maar door. :rolleyes:
zine_el_arbi
10-04-2004, 20:55
gebrek aan vertrouwen en wederzijdse begrip..respect en eerlijkheid dit vind ik het belangerijkste in een relatie.
Lady_moi
10-04-2004, 21:02
Of players en playas de ene houd de andere gewoon voor de gek :maf:
Zema ze zijn verliefd :Iluvu: ma hij voelt nix voor haar :rolleyes:
En dan houd hij ermee op :ego: omdat hij op zoek wilt naar nieuwe liefde en nieuw sfeer :verliefd: :boogie:
En dumpt hij dan die meiske :kwaad:
elhaqiqa
10-04-2004, 21:28
Salaam aleikoum,
Ik denk dat veel relaties stuk gaan, omdat men er te vroeg aan begint. Dan heb ik het niet zo zeer over de leeftijd, maar meer over het feit dat men erlkaar nog niet echt goed kent. We weten allemaal dat liefde blind is. Wanneer de eerste roes ervanaf is dan komt de ware persoon naar boven en ja die valt soms wel eens tegen.
Een goede relatie moet men beginnen als men er van te voren zeker van is dat het serieuze gevolgen gaat hebben. Op deze manier blijf je beiden respect voor elkaar tonen. Liefde, respect en vertrouwen zijn de basisingredienten van een goede relatie.
Verliefdheid is een eerste stap, maar houden van daar draait het uiteindelijk om...
minous21
10-04-2004, 21:34
Origineel gepost door zine_el_arbi
gebrek aan vertrouwen en wederzijdse begrip..respect en eerlijkheid dit vind ik het belangerijkste in een relatie.
Helemaal mee eens!
luisvuitton
10-04-2004, 21:47
Origineel gepost door Mohammed Justice
Salaam mensen...
Kun je ook naast elke oorzaak een klein beetje uitleg geven over de gevolgen daarvan..
Hoe meer we erover weten...hoe meer we erover begrijpen...hoe meer kans om sommige slechte zaken te voorkomen..
salaam alikoem
omdat het niet correct is een relatie aan te gaan voor je huwelijk, hierdoor zullen er alleen maar problemen komen
als je relaties aangaat en vooral meerdere, dan ga je jongens/meisjes met elkaar vergelijken. je gaat denken nee die andere was liever, aardiger deed meer voor mij etc. Zo krijg je ook ruzies.
als moslim(a) zijnde kan je er natuurlijk niet voor uitkomen en moet je dus alles stiekem doen, hierdoor gaat je partner ook denken dat je ook stiekem tegen hem/haar doet.
als je een relatie hebt zal er ook nooit 100% vertrouwen zijn, pas als je trouwt heb je daar kans op. Want hoe kan je partner je vertrouwen als je ook tegen je ouders liegt??
ik hoop dat ik mijn mening een beetje heb kunnen overbrengen en dat jullie begrijpen wat ik bedoel!
ma3salaam
:zwaai:
tkehbinitto
10-04-2004, 21:56
een oorzaak is dat zodra mensen een relatie beginnen, ze in een droom belanden en erin blijven
JudgmentDaY
10-04-2004, 22:01
Origineel gepost door Mohammed Justice
Salaam mensen...
In een relatie, echte relatie is het geven en nemen. Vele Marokkaanse mannen en vrouwen willen alleen nemen. Dit werkt op een gegeven moment niet. Gevolg: brake up.
tkehbinitto
10-04-2004, 22:07
maar de hoofdoorzaak,
is dat er vele meiden al heel snel standjes willen uitproberen,
en dan zit zij met de gebakken peren
JudgmentDaY
10-04-2004, 22:09
Origineel gepost door tkehbinitto
maar de hoofdoorzaak,
is dat er vele meiden al heel snel standjes willen uitproberen,
en dan zit zij met de gebakken peren
Als je meiden niet aankan, dan neem je maar een vent. Problem solved.
tkehbinitto
10-04-2004, 22:15
Origineel gepost door JudgmentDaY
Als je meiden niet aankan, dan neem je maar een vent. Problem solved.
jaa,
dat ik daar zelf niet op ben gekomen,
safi, dat is zo'n intelligent idee
JudgmentDaY
10-04-2004, 22:17
Origineel gepost door tkehbinitto
jaa,
dat ik daar zelf niet op ben gekomen,
safi, dat is zo'n intelligent idee
Misbruik het idee niet. Marokkaanse mannen schijnen daar echt goed in te zijn. Ach ja, achterlijkheid is niks nieuws bij jullie.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.