Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zakkenvullers !!!!

Sa3hbi
10-04-2004, 19:23

Show me the money! Het salaris van ministers moet omhoog en fors ook. Zo blijkt uit een advies opgesteld door oud-minister Dijkstal, Volgens de liberaal verdienen de topambtenaren meer dan hun baas en daarom moet het basissalaris van de bewindslieden met maar liefst 30 procent worden opgeschroefd. Dat betekent dat Gerrit, Jan Peter en Piet Hein binnenkort maandelijks geen 9500 maar 12.350 euro bijgeschreven krijgen op hun rekening. Prima timing ook, want terwijl heel Nederland er dankzij het najaarsakkoord de komende jaren geen cent meer bij krijgt, gaan de zedenprekers in Den Haag er fors op vooruit...

AlHoceima_Leila
10-04-2004, 19:27
haha ik hoorde het wel vind t wel oke

esiyaa
10-04-2004, 19:29
Terwijl de arme mensen hier te lijden hebben onder die bezuiningen, vullen de ministers hun zakken en maken het zichzelf comfortabeler... Leve de gelijkheid

AlHoceima_Leila
10-04-2004, 19:36
Origineel gepost door esiyaa Terwijl de arme mensen hier te lijden hebben onder die bezuiningen, vullen de ministers hun zakken en maken het zichzelf comfortabeler... Leve de gelijkheid jah dan heb je wel gelijk maar jah zelf managers verdienen meer als die ministers dan vind ik dat het wel omgedraaid zou moetn zijn

SabroenDjamiel
10-04-2004, 19:43

Origineel gepost door AlHoceima_Leila haha ik hoorde het wel vind t wel oke Ewa 'a yetich 'n Alhoceima vind je dit oke, yeg? :kwaad: ....Terwijl de "gewone burger" flink moet inleveren, willen die nerds zichzelf een salarisverhoging in 't vooruitzicht stellen terwijl ze binnenkort nog veel meer gaan bezuinigen....Gelijke monniken gelijke kappen, iedereen moet inleveren, zij ook......

GangstaLovin
10-04-2004, 19:45
Ze zijn als minister gaan werken omdat ze een bepaalde ideaal hadden. En niet omdat ze zo graag rijk wilden worden. Ze hebben dus zelf gekozen voor de positie waar zij in zitten. Als ze dan bakken met geld willen verdienen moeten ze maar in het bedrijfsleven werken.

AlHoceima_Leila
10-04-2004, 19:53
Origineel gepost door Nawera Ewa 'a yetich 'n Alhoceima vind je dit oke, yeg? :kwaad: ....Terwijl de "gewone burger" flink moet inleveren, willen die nerds zichzelf een salarisverhoging in 't vooruitzicht stellen terwijl ze binnenkort nog veel meer gaan bezuinigen....Gelijke monniken gelijke kappen, iedereen moet inleveren, zij ook...... je hebt gelijk meis ik neem me woorden terug

SabroenDjamiel
10-04-2004, 19:56
Origineel gepost door AlHoceima_Leila je hebt gelijk meis ik neem me woorden terug Is je geraden ook ;) .....

AlHoceima_Leila
10-04-2004, 19:59
Origineel gepost door Nawera Is je geraden ook ;) ..... haha een vraagje wat zou je doen als ik het niet terug zou nemen ? :rolleyes:

SabroenDjamiel
10-04-2004, 20:12
Origineel gepost door AlHoceima_Leila haha een vraagje wat zou je doen als ik het niet terug zou nemen ? :rolleyes: Vragen aan de moderators of ze je een ban willen geven :p .....

AlHoceima_Leila
10-04-2004, 22:12
Origineel gepost door Nawera Vragen aan de moderators of ze je een ban willen geven :p ..... hahaha DOe maar NIET :D

Guy
11-04-2004, 01:15
Ik las ergens dat die commisie de verkeerde conclusie heeft getrokken. Niet de lonen van de ministers moeten stijgen, maar die van de topambtenaren moeten dalen. Zo kan je het ook zien. :rolleyes: