Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dames uit Belgie

Lay
10-04-2004, 18:29

Dames uit Belgie, Weten jullie of morgen (eerste paasdag) rue de brabant in Brussel gewoon open is? En de 'marokkaanse' winkels in Antwerpen? Ik wil er graag morgen heen maar dan moet ik wel weten of ze open zijn... Dank je! :belgie:

bouhia
10-04-2004, 18:45
Heb je al antwoord ??? Ik wou er ook namenlijk naar toe als je het weet laat het me aub weten

qwatra
10-04-2004, 19:06
salaam, ja hoor pasen is toch geen marokkaanse/islamitische feestdag, de winkels sluiten enkel bij onze feestdagen. Je hebt wel winkels zoals shoe discount en nog een paar andere die wel dicht zijn maar dat zijn winkels van belgen, en voor hun is het dus wel feest. Dit is wat rue de brabant betreft en molenbeek (city deux is uiteraard gesloten), in antwerpen weet ik het niet. Hopelijk had je der wat aan vele kusjes en veel plezier nog ma3a salama

bouhia
10-04-2004, 20:08
dank je

Shaimaa
10-04-2004, 22:08

salaam, Maar vergeet weer niet dat maandag de sluitingsdag is van de meeste winkels in Rue de Brabant, misschien dat ze dit keer wel uitzonderlijk open gaan, maar in principe sluiten de meeste op maandag.

Hakima_1
10-04-2004, 23:41
hehe handig ik zou inshallah morgen ook gaan

huisvrouwtje9
11-04-2004, 12:56
De helft vd winkels in de brabantstraat sluit op maandag, de andere op dinsdag. Zondag zijn ze wel open, maar is wel druk.

Larisa
11-04-2004, 14:54
Hallo dames uit Belgie, Ik om wel eens in belgie maar dan alleen in reu de brabant en verder weet ik daar eigenlijk niet veel winkelstraatjes waar je nog meer marokaanse winkels bij elkaar hebt. Zouden jullie mij mischien wat adresjes kunnen geven in Brussel en antwerpen. Oh ja en nog een vraagje als ik in mijn Navigatiesysteem reu de brabant in brussel in tik dan kent hij het niet. Valt het nu onder een andere gemeente of heeft het een vlaamse naam. Kunnen jullie mij dat vertellen. Oh en als jullie nog adresjes hebben graag ook vermelden onder welke gemeente ze vallen. Alvast bedankt Liefs Larisa