Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Als vrouwen trouwen, verwaarlozen zij zich.

Pagina's : [1] 2 3 4

Al3ayla_
09-04-2009, 09:58

[ Voordat ze trouwen zien ze er lovely uit. Leuke kleren, mooi figuur, haar mooi gedaan. En wanneer ze getrouwd zijn, verwaarlozen ze zichzelf. Ze komen kilo's aan.. geen leuke kleren mee en zelfs hun haar is niet gedaan. Is toch jammer dat ze het zo ver laten komen? Vraag me af waarom ze dat zo laten gebeuren. Hebben jullie er een antwoord op? ]

3ir__ana
09-04-2009, 10:01
Onzin. Mijn schoonzussen zien er nu zelf beter uit dan voordat ze getrouwd waren.. en thuis nog beter.

mokergirl_4ever
09-04-2009, 10:01
Vraag ik me ook af:stoned:

miss_roena
09-04-2009, 10:02
[ Voordat ze trouwen zien ze er lovely uit. Leuke kleren, mooi figuur, haar mooi gedaan. En wanneer ze getrouwd zijn, verwaarlozen ze zichzelf. Ze komen kilo's aan.. geen leuke kleren mee en zelfs hun haar is niet gedaan. Is toch jammer dat ze het zo ver laten komen? Vraag me af waarom ze dat zo laten gebeuren. Hebben jullie er een antwoord op? ] Dat versschilt per persoon hoor.. de meiden van tegenwoordig zijn een stuk ijdeler dan de vrouwen van vroeger... Althans als ik kijk naar mijn getrouwde zussen/schoonzussen.. Die zien er altijd piccobello uit...:nijn:

Smooth_criminal

[ Voordat ze trouwen zien ze er lovely uit. Leuke kleren, mooi figuur, haar mooi gedaan. En wanneer ze getrouwd zijn, verwaarlozen ze zichzelf. Ze komen kilo's aan.. geen leuke kleren mee en zelfs hun haar is niet gedaan. Is toch jammer dat ze het zo ver laten komen? Vraag me af waarom ze dat zo laten gebeuren. Hebben jullie er een antwoord op? ] het is omdat ze denken dat ze toch van straat zijn en hun doel bereikt hebben, sommigen halen dan ineens hun schade in wat betreft de maaltijd die ze in hun singeljaren hebben moeten overslaan zodat ze steeds een mooi figuurtje hebben. Terwijl ze juist voor haar man mooi moet zijn :jammer: meeste vrouwen zijn egoisten

m0slimvr0uw
Sommige wel, Terwijl je juist dan jezelf moet meemaken. Maar ik denk dat ze denken 'agh ik ben toch getrouwt, en heb toch een mannetje'

Al3ayla_
Onzin. Mijn schoonzussen zien er nu zelf beter uit dan toen ze getrouwd waren.. en thuis nog beter. Ik zie het in me eigen omgeving veel, dat zodra vrouwen trouwen.. dat ze zichzelf eigenlijk een beetje 'vergeten' Goed van je schoonzussen. :goedzo: Vraag ik me ook af:stoned: Wel jammer, heel jammer. :jammer:

miss_roena
09-04-2009, 10:03
Sommige wel, Terwijl je juist dan jezelf moet meemaken. Maar ik denk dat ze denken 'agh ik ben toch getrouwt, en heb toch een mannetje' Juist, denk ook dat het daar aan ligt..

Smooth_criminal
09-04-2009, 10:04
Onzin. Mijn schoonzussen zien er nu zelf beter uit dan voordat ze getrouwd waren.. en thuis nog beter. extreme make over :hihi: :goedzo: Maar toch zie het vaak hoor, is echt geen onzin

kauthartje
09-04-2009, 10:05
nou sinds ik getrouwd ben zie ik er beter uit dan toen ik niet getrouwd was! ben kilo's afgevallen, koop veel leukere kleding, maak me vaak op, ok thuis doe ik gewoon jogging broek met t-shirt aan maar dat staat ook wel leuk.... moet me mannetje toch wel tevreden houden maar je hebt gelijk sommige vrouwen die verwaarlozen zich zelf, maar ja daar zit ook wel een reden achter denk ik.

3ir__ana
09-04-2009, 10:06
Ik zie het in me eigen omgeving veel, dat zodra vrouwen trouwen.. dat ze zichzelf eigenlijk een beetje 'vergeten' Goed van je schoonzussen. :goedzo: Het is niet zo dat ls je getrouwd bent het leven drastisch verandert. Er komen dingen bij... maar mij kan er niet wijs gemaakt worden, dan men dan ineens geen tijd voor zichzelf heeft... Of zij hebben de gedachte van, ik heb nu een man dus ik hoef er niet meer fatsoenlijk uit te zien,... Is het dan niet JUIST het moment om er goed uit te zien...

Al3ayla_
09-04-2009, 10:07
Misschien denken ze: 'hmmm nu heb ik me mannetje al, dus het kan niet me niet schelen hoe ik eruit zie voor de buitenwereld' en dan verandert ze in een skippybal. Zou jij dat erg vinden, als je vrouw in een 'skippybal' verandert? Terwijl ze altijd een mooi figuur had. Sommige wel, Terwijl je juist dan jezelf moet meemaken. Maar ik denk dat ze denken 'agh ik ben toch getrouwt, en heb toch een mannetje' Ja, dat kan misschien wel kloppen. Maar vergeten ze niet, dat ze ook voor hun man aantrekkelijk moeten zijn? Dat versschilt per persoon hoor.. de meiden van tegenwoordig zijn een stuk ijdeler dan de vrouwen van vroeger... Althans als ik kijk naar mijn getrouwde zussen/schoonzussen.. Die zien er altijd piccobello uit...:nijn: Ja, maar toch wel veel in de omgeving. Het is algemeen bekend dat vrouwen zich verwaarlozen ( niet alleen Marokkaanse vrouwen! ) het is omdat ze denken dat ze toch van straat zijn en hun doel bereikt hebben, sommigen halen dan ineens hun schade in wat betreft de maaltijd die ze in hun singeljaren hebben moeten overslaan zodat ze steeds een mooi figuurtje hebben. Terwijl ze juist voor haar man mooi moet zijn :jammer: meeste vrouwen zijn egoisten Haha, das waar. Eten is ook heerlijk zonder aan te komen. Er zijn genoeg die zich echt kapot trainen om dat figuurtje gewoon te behouden.

Smooth_criminal
nou sinds ik getrouwd ben zie ik er beter uit dan toen ik niet getrouwd was! ben kilo's afgevallen, koop veel leukere kleding, maak me vaak op, ok thuis doe ik gewoon jogging broek met t-shirt aan maar dat staat ook wel leuk.... moet me mannetje toch wel tevreden houden maar je hebt gelijk sommige vrouwen die verwaarlozen zich zelf, maar ja daar zit ook wel een reden achter denk ik. das heel positief van je :goedzo: jogging broek met tshirt kan ook mooi staan, maar af en toe een verleidelijke jurk zal ook deugd doen..

3ir__ana
extreme make over :hihi: :goedzo: Maar toch zie het vaak hoor, is echt geen onzin Ik vind het onzin, omdat ik het niet zie gbeuren... :) Ik kijk niet in elk huidhouden of dat het geval is. Hou het liever dicht bij mezelf.

typisch_ikke
09-04-2009, 10:08

Zie het ook weleens gebeuren, vind het wel jammer. Ik zou mezelf egt niet verwaarlozen als ik ga trouwen. Zal thuis me extra mooi maken voor mijn man, mijn haar en make-up. Mijn nicht doet dat ook. Buiten hijaab en binnen strakke kleren, haar opgestoken en make-up. Nix mis mee tog.

Pagina's : [1] 2 3 4