Bekijk volle/desktop versie : Nederlandse Moslima's> Goedzo! of die troela's willen onze mannen!



Pagina's : 1 2 3 [4] 5

14-04-2004, 17:13
Iwa ja anders begaat ze een zonde
Moest ze ongelovig was en ze doet aan een relatie okey who cares
Maar een moslima die aan relaties doet krijgt daarvoor wel een zonde
Das wel jammer dan éh
En wat Mouny zegt is ook waar
Meestal als ze zich bekeren dan doen ze het beter
Dan diegene die moslim zijn geboren

14-04-2004, 17:16


Ach je hebt nederlandse meisjes die tot de islam bekeren omdat hun goedgelovige vriendje ze van alles over de islam verteld hebben en zij zich er meer in gaan verdiepen, omdat zij het interessant vinden. Maar je hebt ook meisjes die zogenaamd van alles willen leren, maar die zodra ze merken dat hun vriendje zich daar niet zo druk om maakt, meteen kappen met hun zogenaamde interesses!!!!

Zo heb je ook marokkaanse meisjes die precies hetzelfde doen. Denk maar aan de meisje die overdreven swab hebben tegenover hun schoonfamilie in het begin, maar zodra ze getrouwd zijn worden ze veel groffer.

Maar goed: BOODSCHAP AAN DE BEKEERDE NEDERLANDSE MOSLIMA's

Volg je hart, voel je niet op je teentjes getrapt als iemand jou verteld dat jij moslima bent geworden omwille van hem; Nee, vecht voor je geloof en geloof in jezelf en allah zal je steunen!

BOODSCHAP AAN DE NEPPE MOSLIMA's
doe geen moeite....dat schijnheilg gedrag zal je niet lang kunnen volhouden. Eens val je door de mand, of het nou bij je schoonfamilie is of bij je man die desnoods van je houd!!!


Byeeeeeeeeeeee

14-04-2004, 17:54

Citaat:
Origineel gepost door Undissable
Niet al te veel uitroeptekens gebruiken..
anders offf with his head.

14-04-2004, 22:20


Wollah ik lig hier in een deuk om je...!!

of with his head....

14-04-2004, 22:23



Citaat:
Origineel gepost door izyen_tamza
inderdaad.... ...


ik hoor vaak en lees vaak..http://www.moslima.nl

'ik leerde een jongen kennen'...


subhana-allah.......
Waardoor ze dus ook de Islam leerde kennen. Als ze hem nooit had ontmoet, was ze nooit geinteresseerd geraakt in de Islam. Namelijk, als je niet weet wat je 'mist' dan mis je het niet. Ze wist niet beter. Waarschijnlijk had ze geen Islamitische mensen die ze kende. Nu ze hem ontmoette, maakte ze gelijk kennis met zijn geloof de Islam.
Dus ja, logisch dat ze er geinteresseerd in raken doordat ze in dit geval 'een jongen leerde kennen.'
Voor hetzelfde geldt leerde ze 'een meisje kennen'' waarmee ze bevriend raakt en daardoor de Islam ontmoet als je begrijpt wat ik bedoel.

14-04-2004, 23:18

Citaat:
Origineel gepost door Undissable


Wollah ik lig hier in een deuk om je...!!

of with his head....


one day...pak ik die gast op iets.











15-04-2004, 00:10

Citaat:
Origineel gepost door OUINAN
Ach je hebt nederlandse meisjes die tot de islam bekeren omdat hun goedgelovige vriendje ze van alles over de islam verteld hebben en zij zich er meer in gaan verdiepen, omdat zij het interessant vinden. Maar je hebt ook meisjes die zogenaamd van alles willen leren, maar die zodra ze merken dat hun vriendje zich daar niet zo druk om maakt, meteen kappen met hun zogenaamde interesses!!!!

Ik ben het helemaal met je eens, maar wilde je er toch even op wijzen dat je nog een groep Nederlandse moslima's vergeet, net zoals velen anderen gezien de reacties die ik terug lees. Er is ook een groep namelijk , waaronder ikzelf, die moslima zijn geworden voor zichzelf. In mijn geval is het zo dat ik niet in aanraking ben gekomen met jongens waardoor ik mij bekeerde (sterker nog, ik kom uit een boerengehucht waar ze geeneens Marokkanen of ander moslims kennen), maar puur omdat ik zelf het gevoel had iets te missen en geen rust had. Ik las ergens terug bij iemand anders dat men dat gevoel niet kan hebben omdat je niet weet wat je mist, maar dat is dus niet waar. Ik wist niet WAT ik miste, maar wel DAT ik wat miste, ik was ontzettend onrustig en had geen rust in mijn hart en toen ik op onderzoek uitging en me ging verdiepen in verschillende geloven (dus niet alleen over de Islam, maar ook over Christendom en Jodendom), vond ik uiteindelijk mijn rust in de Islam.
Nogmaals, niet perse voor jou bedoeld en al helemaal niet verkeerd bedoeld, maar ik wilde eigenlijk iedereen er op wijzen dat het niet altijd het geval is dat een Nederlandse moslim wordt doordat ze er mee in contact is gekomen via een jongen.
Dat wilde ik alleen nog even kwijt.

X Jasmina

15-04-2004, 09:34
SubhanAllah

15-04-2004, 13:14

Citaat:
Origineel gepost door Chaimaatje


one day...pak ik die gast op iets.




Hmmm denk het niet hoor...

15-04-2004, 14:46

Citaat:
Origineel gepost door Undissable
Hmmm denk het niet hoor...
Zolang jij me niets verteld niet nee !





ik praat maar wat.

15-04-2004, 18:49
Nou dan wil ik alleen nog maar zeggen: EL Hamdo lilaah!! Dat is al helemaal prachtig. Want ja ik ben het inderdaad een beetje vergeten, maar ik vrees dat deze groep aanzienlijk klein is. Er zijn misschien wel veel mensen die het gevoel hebben iets te missen, maar ik denk dat er helaas maar weinig mensen zijn die dan op onderzoek gaan en dan hun rust in Islam vinden. Daarom vind ik het heel knap van jou!!!

Verder wens ik je een fijne leven toe...en dat zal vast wel lukken!Insha allah.






Citaat:
Origineel gepost door Simo_en_jasmina
Ik ben het helemaal met je eens, maar wilde je er toch even op wijzen dat je nog een groep Nederlandse moslima's vergeet, net zoals velen anderen gezien de reacties die ik terug lees. Er is ook een groep namelijk , waaronder ikzelf, die moslima zijn geworden voor zichzelf. In mijn geval is het zo dat ik niet in aanraking ben gekomen met jongens waardoor ik mij bekeerde (sterker nog, ik kom uit een boerengehucht waar ze geeneens Marokkanen of ander moslims kennen), maar puur omdat ik zelf het gevoel had iets te missen en geen rust had. Ik las ergens terug bij iemand anders dat men dat gevoel niet kan hebben omdat je niet weet wat je mist, maar dat is dus niet waar. Ik wist niet WAT ik miste, maar wel DAT ik wat miste, ik was ontzettend onrustig en had geen rust in mijn hart en toen ik op onderzoek uitging en me ging verdiepen in verschillende geloven (dus niet alleen over de Islam, maar ook over Christendom en Jodendom), vond ik uiteindelijk mijn rust in de Islam.
Nogmaals, niet perse voor jou bedoeld en al helemaal niet verkeerd bedoeld, maar ik wilde eigenlijk iedereen er op wijzen dat het niet altijd het geval is dat een Nederlandse moslim wordt doordat ze er mee in contact is gekomen via een jongen.
Dat wilde ik alleen nog even kwijt.

X Jasmina

15-04-2004, 21:48
er is echt wel een grote groep kaaswijfen die zich bekeren in plaats van in te lezen alvorens te bekeren, maar daarnaast weten velen mensen nog meer over de islam na het lezen van 1 pagina qu'ran dan de gemiddelde moslim hier. Laat staan praktiserende.

15-04-2004, 21:53



Citaat:
Origineel gepost door OUINAN
Nou dan wil ik alleen nog maar zeggen: EL Hamdo lilaah!! Dat is al helemaal prachtig. Want ja ik ben het inderdaad een beetje vergeten, maar ik vrees dat deze groep aanzienlijk klein is. Er zijn misschien wel veel mensen die het gevoel hebben iets te missen, maar ik denk dat er helaas maar weinig mensen zijn die dan op onderzoek gaan en dan hun rust in Islam vinden. Daarom vind ik het heel knap van jou!!!

Verder wens ik je een fijne leven toe...en dat zal vast wel lukken!Insha allah.
Dank je wel voor je lieve woorden schat :blauwkus:
En het is inderdaad een kleine groep, dat ben ik met je eens, maar ze bestaan!!!

X Jasmina

15-04-2004, 22:06

Citaat:
Origineel gepost door Cicatrice
er is echt wel een grote groep kaaswijfen die zich bekeren in plaats van in te lezen alvorens te bekeren, maar daarnaast weten velen mensen nog meer over de islam na het lezen van 1 pagina qu'ran dan de gemiddelde moslim hier. Laat staan praktiserende.
Kaaswijfen?


heb respect ja.


16-04-2004, 09:12
wollah echt mascha allah dat ze is bekeert tot de islam ze zal inscha allah veel hasanaat krijgen en ja de marokaanse meiden moeten zich maar meer in de islam verdiepen en niet zeuren dat ze ''onze'' mannen afpakken dat vindt ik dus echt onzin

ey niet alle marokaanse meiden Zij zo hoor maar goed ik wou mijn mening erover zeggen

kussies fatima

Pagina's : 1 2 3 [4] 5