Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ogen laten laseren

Pagina's : [1] 2

Siham100
08-04-2009, 17:18

Hallo allemaal, Ik ben benieuwd wie er zijn ogen heeft laten laseren en waar?? Ik heb a.s. dinsdag een afspraak bij Optical Express in Amsterdam voor een vooronderzoek! Wie heeft er ervaring met Optical Express en wat is jouw ervaring met hun? Groetjes Siham

Siham100
08-04-2009, 21:58
heeft er helemaal niemand zijn ogen laten laseren ???

Pi3p3l03ntj3
09-04-2009, 00:52
wou t wel doen, maar ik durf niet hahah

Medden
09-04-2009, 01:34
Hallo allemaal, Ik ben benieuwd wie er zijn ogen heeft laten laseren en waar?? Ik heb a.s. dinsdag een afspraak bij Optical Express in Amsterdam voor een vooronderzoek! Wie heeft er ervaring met Optical Express en wat is jouw ervaring met hun? Groetjes Siham Ik was het van plan maar omdat zo'n ingreep onomkeerbaar (slijpwerk met laser) is heb ik gekozen voor inplantlenzen. Die kan ik er altijd terug laten uithalen. Doe wat zoekwerk op google, er zijn getuigenissen gepost.

Siham100
09-04-2009, 13:04

Medden bedankt voor je advies! Naimatje1608 bedankt voor je reactie, dus je bent helemaal tevreden met het resultaat? Hamdoulillah is de ingreep bij jou goed gegaan, dat is dus ook mijn angst maar ik ben die lenzen zoooo zat en helemaal in de zomer! Waarom heb jij voor Care Vision gekozen? En wat was jou sterkte en hoeveel moest je betalen? Alvast bedankt voor je antwoorden. groetjes Siham

Sherazade_
09-04-2009, 21:13
Lijkt me heerlijk, maar hoe gaat die behandeling dan? Ben je er dan helemaal bij ofwat?

Sherazade_
09-04-2009, 22:30
Je krijgt verdovende oogdruppels, je ogen zijn dan verdoofd maar voor de rest niet, je ziet alles wat ze doen en bent er gewoon bij maar voelt echt helemaal niks!1 Maar t idee dat iemand anders in me oog zit :haha:

brittje
09-04-2009, 23:18
3 bekenden van mij hebben het laten doen. Eentje ziet nu alles nu dubbel, bij de ander was er ook een probleem, maar ik weet niet meer wat. En bij de derde is het prima gelukt.

Mocrorifboy
09-04-2009, 23:34
Alatief brittje, alles dubbel zien na zo'n behandeling.. Kun je wat meer vertellen? En ik zat er ook over te denken, maar beter voorkomen dan genezen denk ik dan.. Het blijft een risico, vooral als je mensen om je heen hebt gezien waarbij het mislukt is.. En daar komt nog bij kijken dat je niet 100% de garantie krijgt dat het blijvend is, de techniek is daar nog te jong voor heb ik me laten vertellen..

brittje
09-04-2009, 23:59
Alatief brittje, alles dubbel zien na zo'n behandeling.. Kun je wat meer vertellen? En ik zat er ook over te denken, maar beter voorkomen dan genezen denk ik dan.. Het blijft een risico, vooral als je mensen om je heen hebt gezien waarbij het mislukt is.. En daar komt nog bij kijken dat je niet 100% de garantie krijgt dat het blijvend is, de techniek is daar nog te jong voor heb ik me laten vertellen.. Het is inderdaad verschrikkelijk ja. Hij kreeg na het laseren vreselijke hoofdpijn en spierpijn(bij zijn ogen). Hij ziet dingen gewoon heel vaag, en met een extra rand erom heen ofzo. Hij kan je niet ineens recht in de ogen aankijken. Maar het trekt misschien nog wel weg hebben ze hem verteld. Hij heeft het 2 maanden geleden laten doen(In Nederland). De andere trouwens ook in NL. De ander bij wie het prima is gelukt, heeft het in Istanbul laten doen...

Siham100
10-04-2009, 00:17
Naimatje ik ga bij Optical Express en bij Care Vision een vooronderzoek laten doen en dan besluit ik pas waar ik het ga laten doen! Maar als ik jou info zo lees denk ik toch dat het dan Care Vision wordt. Hartstikke bedankt voor je info, het doet me goed dat bij jou alles goed is verlopen, ik ben blij voor je meid. Ik hou je zeker op de hoogte, trouwens ik ben vandaag gebeld door Optical Express en het vooronderzoek is verplaatst naar donderdag 16 april. Brittje je maakt me bang!!! Hoe komt het dan het bij hun verkeerd is gegaan? Hadden ze hele slechte ogen of was er een andere reden en weet je toevallig ook waar ze het hebben laten doen? Groetjes Siham

Sherazade_
10-04-2009, 10:33
Het is net alsof je iemand je ogen laat opmaken... Aah okee, dankje!

Siham100
10-04-2009, 12:26
Nog meer mensen die hun ogen hebben laten laseren? Deel je ervaring met ons!! Groetjes Siham

Ileyna
10-04-2009, 17:09
Als ik jou was, zou ik het niet laten laseren, maar een implantant laten zetten. Volgens de opticien kunnen de sterktes van je ogen veranderen (laat staan de lange termijn risico's). Het beste is om een implantant te laten zetten, omdat dat blijvend is.

brittje
10-04-2009, 22:42

Naimatje ik ga bij Optical Express en bij Care Vision een vooronderzoek laten doen en dan besluit ik pas waar ik het ga laten doen! Maar als ik jou info zo lees denk ik toch dat het dan Care Vision wordt. Hartstikke bedankt voor je info, het doet me goed dat bij jou alles goed is verlopen, ik ben blij voor je meid. Ik hou je zeker op de hoogte, trouwens ik ben vandaag gebeld door Optical Express en het vooronderzoek is verplaatst naar donderdag 16 april. Brittje je maakt me bang!!! Hoe komt het dan het bij hun verkeerd is gegaan? Hadden ze hele slechte ogen of was er een andere reden en weet je toevallig ook waar ze het hebben laten doen? Groetjes Siham Dat weet ik ook niet, maar shit happens toch, het kan niet altijd goed gaan. Uhmm eentje in Delft en de ander in Amstelveen, ik weet de naam van de klinieken niet meer. Degene die nu dubbel ziet had eerst -4 ofzo. Maar na het laseren kan iedereen sowieso tijdelijk dubbel gaan zien he. Maar bij hem is het waarschijnlijk blijvend. Degene bij wie alles goed is gegaan had het dus in Istanbul laten doen. Ik zie zelf ook slecht(-3 en -3.75) en heb ook aan laseren gedacht maar ik heb toch besloten om het niet te doen. Misschien in de toekomst. Maar ik wil je absoluut niet ontmoedigen, je moet doen wat jou goed lijkt. De kans is groter dat het goedgaat dan dat het misgaat denk ik. Alleen ken ik toevallig mensen in mijn omgeving bij wie het is misgegaan.

Pagina's : [1] 2