Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : gelukkig of ongelukkig

Pagina's : [1] 2

lala_zitouna
03-11-2002, 19:50

Ik heb in mijn leven veel negatieve ervaringen meegemaakt waardoor ik ongelukkig in mijn leven ben!!! Hoe ervaren jullie je leven: :D BEN JE GELUKKIG OF :( BEN JE ONGELUKKIG?????????????????

Kimaatje
03-11-2002, 19:51
Ik heb hamdoelilah niks te klagen. :)

soumaya1
03-11-2002, 19:55
de ene keer ben ik super gelukkig, en de andere keer wat minder

DESPERADA
03-11-2002, 19:56
Salaam aleikom....... In GoeDe en slechte Tijden voel ik me gelukkig.....En als ik een beetje in de buurt kom van ongelukkig dan wordt ik er wel aan herinnerd hoe goed ik het heb ElhamdoelilaH, het idee dat ik mijn ouders heb, mijn gezondheid, en belangrijkse van al mijn geloof.......... Dat houD je er altijd boven op......

sherine
03-11-2002, 20:37

vroeger maakt ik vaak veel ongelukkige dingen mee, dat ik sorry maar liever niet met jullie deel. als ik zie hoe ik me er doorheen heb geslagen wat ik nu allemaal heb ...........ben ik gelukkig, heel gelukkig. af en toe heeft iedereen ze ups and downs natuurlijk. maar ik weet mezelf als snel weer op te vrolijken hoe het anders had gekund. sowieso moeten wij allemaal niks te klagen hebben. we kunne naar school werken hebben onderdak eten vrienden familie zelfs luxe dingen zoals dit internet. het kan allemaal maar en we doen net of het normaal is neeh dat is het niet kijk maar eens naar het nieuws of om je heen. we moeten elke sec. van de dag blij zijn dat we gezond zijn en alles hebben wat ons hartje begeerd. als je dit leest ben je nu al niet genoeg gelukkig?????????????? ;)

Onslaught
03-11-2002, 20:39
GOED GEZEGD MEID SERIEUS GOED GEZEGD MEER ZEG IK NEIT

Boyfriend
03-11-2002, 20:39
Origineel gepost door sherine vroeger maakt ik vaak veel ongelukkige dingen mee, dat ik sorry maar liever niet met jullie deel. als ik zie hoe ik me er doorheen heb geslagen wat ik nu allemaal heb ...........ben ik gelukkig, heel gelukkig. af en toe heeft iedereen ze ups and downs natuurlijk. maar ik weet mezelf als snel weer op te vrolijken hoe het anders had gekund. sowieso moeten wij allemaal niks te klagen hebben. we kunne naar school werken hebben onderdak eten vrienden familie zelfs luxe dingen zoals dit internet. het kan allemaal maar en we doen net of het normaal is neeh dat is het niet kijk maar eens naar het nieuws of om je heen. we moeten elke sec. van de dag blij zijn dat we gezond zijn en alles hebben wat ons hartje begeerd. als je dit leest ben je nu al niet genoeg gelukkig?????????????? ;) nee, omdat de helft van de wereld, zich de helft van wat je juist hebt gezet niet kan permitteren.

sherine
03-11-2002, 20:41
dankuwel......zelfs nu klagen we omdat ons msn niet werkt gelijk gaan we huilen.tttt

Boyfriend
03-11-2002, 20:57
Origineel gepost door sherine dankuwel......zelfs nu klagen we omdat ons msn niet werkt gelijk gaan we huilen.tttt maak het niet erger :huil:

lala_zitouna
03-11-2002, 20:59
Origineel gepost door DESPERADA Salaam aleikom....... In GoeDe en slechte Tijden voel ik me gelukkig.....En als ik een beetje in de buurt kom van ongelukkig dan wordt ik er wel aan herinnerd hoe goed ik het heb ElhamdoelilaH, het idee dat ik mijn ouders heb, mijn gezondheid, en belangrijkse van al mijn geloof.......... Dat houD je er altijd boven op...... Het enige waar ik mijn geluk in heb gevonden is mijn geloof. En dat is inderdaad het belangrijkste. En geef je gelijk dat het geloof je altijd boven houdt. Ben allah s.w. er ook heel erg dankbaar voor. Maar toch onbreekt de rest, dan heb ik het niet over mijn msn doet het niet, of al die domme onzin. Maar mis iets in mijn gevoelens.

BENTGHATAR
03-11-2002, 21:01
soms ben ik gelukkig en soms weer niet.

laboudanda
03-11-2002, 21:10
Origineel gepost door lala_zitouna Ik heb in mijn leven veel negatieve ervaringen meegemaakt waardoor ik ongelukkig in mijn leven ben!!! Hoe ervaren jullie je leven: :D BEN JE GELUKKIG OF :( BEN JE ONGELUKKIG????????????????? Uh...kijk eens effe naar mijn AVATARtje..ben ik gelukkig of nie?

Angeltje
03-11-2002, 21:48
Op het moment, ben ik niet zo gelukkig. Maar Inshallah waait dat voorbij. Ik heb me beste vriendin die me steunt Greets

Samyra
03-11-2002, 23:22
Wat is gelukkig zijn? en wat is ongelukkig zijn???

Toufik19
04-11-2002, 00:02

Origineel gepost door sherine sowieso moeten wij allemaal niks te klagen hebben. we kunne naar school werken hebben onderdak eten vrienden familie zelfs luxe dingen zoals dit internet. het kan allemaal maar en we doen net of het normaal is neeh dat is het niet kijk maar eens naar het nieuws of om je heen. we moeten elke sec. van de dag blij zijn dat we gezond zijn en alles hebben wat ons hartje begeerd. als je dit leest ben je nu al niet genoeg gelukkig?????????????? ;) Sherine,er zijn belangrijkere zaken in het leven die bepalen of je gelukkig bent of niet.Jij stelt puur het materiele voor,maar je moet ook kijken naar het emotionele.Je mag een huis hebben,een auto,eten,en andere tijdelijke zaken van geluk,maar zonder liefde in je leven kun je het vergeten.Ikzelf heb materieel niets tekort,sta financieel stabiel,maar er is iets dat mij ongelukkig maakt.

Pagina's : [1] 2