Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Jongens zijn...

Pagina's : [1] 2 3

Holy_Mafiosi
10-04-2004, 13:40

de grootste h/oeren. niet allemaal natuurlijk :)

MocroSiham
10-04-2004, 13:41
Hahahahhaha.... Praatjes terugpakken :D Go Girl :goedzo: Maar was beter geweest... door er achter te zetten... WEL allemaal... komt harder aan bij sommige mensen :rolleyes:

Holy_Mafiosi
10-04-2004, 13:43
Origineel gepost door MocroSiham Hahahahhaha.... Praatjes terugpakken :D Go Girl :goedzo: Maar was beter geweest... door er achter te zetten... WEL allemaal... komt harder aan bij sommige mensen :rolleyes: nee anders zou ik liegen. Maar dit is de waarheid. ;)

MoEtJe_MoEtJe
10-04-2004, 13:46
nu moet ik echt huilen

MiSsS_PaRa
10-04-2004, 13:48

Origineel gepost door Holy_Mafiosi de grootste h/oeren. niet allemaal natuurlijk :) Helemaal mee eens :D .... ze lopen altijd hun *** achterna echte kh.ab ........... pfffffffffieuwwwwwwwwwwwwww niet aanvallen he ik heb t niet over ALLE jongens de meeste dan..;) :zwaai:

MoEtJe_MoEtJe
10-04-2004, 13:51
onthou goed dat ik jullie geen hoertjes vind !

MocroSiham
10-04-2004, 13:51
Wajoww.. keiharde... Woorden... Waarheid... Laat ze zien meiden!!! Laat ze merken dat WIJ onze *** niet verkopen!!! :zwaai:

MocroSiham
10-04-2004, 13:54
Aaaaaah, volgens mij is die jongen serieus meiden.... ik vind zielig voor hem... Jongeman... Ik hoop dat je dat meisje vindt die jou die liefde en warmte kan geven, die je verdient. Maar owwwwwww... als ik er achter kom, dat je jezelf anders voordoet... Kadammm..... Je wilt niet weten wat DAN! :rolleyes: :zwaai:

MiSsS_PaRa
10-04-2004, 13:56
Origineel gepost door MoEtJe_MoEtJe onthou goed dat ik jullie geen hoertjes vind ! Hahahahaha goedzo !! :goedzo: maar onthoud je mag vinden wat je wil ..als je ons hoertjes vind hoeft dat natuurlijk niet zo te zijn he.. ;)

MiSsS_PaRa
10-04-2004, 13:58
Origineel gepost door MocroSiham Aaaaaah, volgens mij is die jongen serieus meiden.... ik vind zielig voor hem... Jongeman... Ik hoop dat je dat meisje vindt die jou die liefde en warmte kan geven, die je verdient. Maar owwwwwww... als ik er achter kom, dat je jezelf anders voordoet... Kadammm..... Je wilt niet weten wat DAN! :rolleyes: :zwaai: Dannnnnnnnnn.............. :auw: :zweep:

MoEtJe_MoEtJe
10-04-2004, 14:02
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.

MiSsS_PaRa
10-04-2004, 14:03
Origineel gepost door MoEtJe_MoEtJe The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return. Aaaaaaaahhh zo schattig :verliefd: hahahahahahahahaha...

Holy_Mafiosi
10-04-2004, 14:28
Origineel gepost door MoEtJe_MoEtJe onthou goed dat ik jullie geen hoertjes vind ! onthou goed dat je met slijmen niet ver komt :o

MocroSiham
10-04-2004, 14:30
:hihi: Neeej... hij komt wel lief over... t is geen slijmen... DENK IK maar zowel..dan owww!!!!!!!!!!!!!!

Holy_Mafiosi
10-04-2004, 14:33

Origineel gepost door MoEtJe_MoEtJe The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return. ja. Geloof er nu zelf in.

Pagina's : [1] 2 3