LZN
08-04-2009, 13:26
Ik heb dit eens toegestuurd gekregen via de email, en het geprobeerd, het werkt echt daadwerkelijk! (Bewezen via Oprah Winfrey!:P) Toen ik dit nieuwe concept ontdekte, kon ik het eerst niet geloven. Ik had al allerlei systemen van ********* geprobeerd, maar het was telkens dezelfde onzin. Mensen aanspreken, uren adverteren, met als gevolg dat je dan toch maar de moed verliest. Wat zo interessant is aan dit concept: * Het kost u bijna geen tijd en slechts een eenmalige investering van EUR 9. * Het gaat snel en zorgt voor een zeer interessant extraatje. * Dit concept staat nog in zijn kinderschoenen. Dit betekent dat er nog een enorm potentieel is. Nu volgt hoe u het best te werk gaat met deze nieuwe formule. Lees dit zeer aandachtig door, u zult versteld staan!! Good luck!!! SNEL EN GEMAKKELIJK GELD VERDIENEN IN 4 STAPPEN !!! Extreem Super Snel en Makkelijk Geld Verdienen LEES A.U.B. DIT BERICHT EERST GOED EN HELEMAAL DOOR! HET WERKT ECHT ALS U DE AANWIJZINGEN PRECIES OPVOLGT EN EERLIJK SPEELT. Een manier om gemakkelijk en snel geld te verdienen met PayPal! Met maar een investering van EUR 9. Aanbevolen door Oprah Winfrey en 100% legitiem. BELANGRIJK: Dit is geen afpersing; het is niet onfatsoenlijk; het is niet illegaal; het werkt echt! Het werkt echt als iedereen die meedoet de aanwijzingen precies opvolgt! Verdien mooi geld met maar een eenmalige investering van EUR 9. Hier is iedereen gelijk en iedereen verdient eraan. U betaalt 1 keer en dat doet iedereen. Als alle aanwijzingen worden opgevolgd, zult u binnenkort mooie inkomsten ontvangen. Dit programma blijft succesvol door de eerlijkheid en integriteit van de deelnemers. Zet het succes voort door zorgvuldig de instructies op te volgen. Het heeft mij 10 minuten gekost om me aan te melden bij PayPal en de EUR 9 te investeren. Ik hoop dat u en vele anderen deze kans ook niet zullen laten schieten. De lotto kost me meer geld…wat kan ik meer verliezen dan EUR 9. Nu heb ik meer verdiend dan mijn inleg! Hoe meer moeite u doet om dit bericht overal te posten, mailen en te versturen, des te meer mensen zullen er meedoen, des te meer verdient u! Geef niet op na een paar dagen, indien u merkt dat er nog niet veel mensen meedoen. Dit is normaal, de mensen moeten overtuigd zijn dat dit echt werkt. Begin daarom met uw vrienden. Indien zij meedoen, kunt u hen aantonen, dat het geld op uw PayPal- rekening is gekomen en zo gaat de bal aan het rollen. Nu volgt hoe het werkt en nog belangrijker, waarom het werkt. De 4 eenvoudige stappen naar succes: Stap 1: Trek een paar minuten uit om u aan te melden bij PayPal. PayPal is een internationaal internet betalingssysteem en onderdeel van eBay. Het is de veilige en vertrouwde manier om te betalen voor goederen of om geld naar anderen te sturen voor iedereen die een e-mailadres heeft. Op deze manier zullen andere deelnemers uw bankgegevens niet te weten komen en dát is veilig! Dit kan heel simpel en veilig via uw (zelf zeer eenvoudig aan te maken) Internet-account van PayPal. Dit MOET wel een Premium of Business Account zijn!! Allebei natuurlijk geheel GRATIS. Meldt u nu aan bij PayPal: http://www.paypal.nl of http://www.paypal.be of http://www.paypal.com Gebruik hetzelfde e-mailadres als die in de lijst (zie e- mailadressenlijst hieronder), zodat de andere deelnemers geld kunnen overmaken. PayPal werkt zeer eenvoudig en is absoluut veilig! Volg gewoon stap voor stap. Stap 2: Als u uw PayPal account hebt aangemaakt, gebruik PayPal dan om naar elk van de 6 e-mailadressen (zie e-mailadressenlijst onderaan) individueel EUR 1,50 over te maken. PayPal gebruikt namelijk alleen e-mailadressen om geld over te maken. Bij iedereen die u betaalt, móet u om alles legaal te houden, als omschrijving (bij "Onderwerp en Bericht") het volgende vermelden: "Onthou mijn naam op uw mailinglist!" Indien u het geld niet stuurt en toch besluit de boodschap te plaatsen met uw naam erin, zal PayPal (en anders eBay) hier vrij snel achterkomen en uw account onmiddellijk beëindigen! Zorg ervoor dat er geen typefouten in de e-mailadressen zitten. Het beste kunt u alles doen met de functie "kopiëren/plakken" (of alle tekst selecteren en dan de toets "Control C indrukken, daarna Control V"). Stap 3: Verwijder nu het eerste e-mailadres uit de onderstaande lijst (zie e- mailadressenlijst hieronder) en schuif de andere adressen door (6 wordt 5, 5 wordt 4 etc.). Voeg uw eigen e-mailadres toe als nummer 6 in de lijst. Let op: wis nummer 1 en dus niet nummer 6! U moet iedereen doorschuiven naar boven. Zorg dat nu zoveel mogelijk mensen deze brief te lezen krijgen. Hoe meer mensen deze brief lezen, hoe meer er mee zullen doen en hoe meer u zult verdienen. LET OP: zorg dat u geen fout maakt bij de volgorde van de e- mailadressen, dat u niemand vergeet en dat alle e-mailadressen CORRECT geschreven zijn. Stap 4: Verander dit bericht nu zodanig dat u het weer kunt gebruiken om door te sturen. Zorg er nu voor dat uw persoonlijke gegevens erin vermeld staan. Verstuur het artikel naar zoveel mogelijk vrienden, kennissen, nieuwsgroepen, forums etc. Hoe meer mensen u bereikt, hoe groter uw inkomsten! Indien u opklimt naar de 1e plek heeft u in potentie duizenden euro's op uw account!! U start nu met deze 6 e-mails. Indien u die EUR 9 (naar elk e-mailadres EUR 1,50) hebt overgemaakt, verwijdert u het eerste e-mailadres (nl. yvonnevankui...@hotmail.com) en plaats u die van u onderaan: 1 yoerdz@gmail.com 2 van.ter.wisga@home.nl 3 annick.geldverdienen@yahoo.com 4 inequi@wanadoo.nl 5. rambaroes@gmail.com 6. rubenhoms@gmail.com Verstuur dit bericht door naar zoveel mogelijk mensen (begin met vrienden, kennissen en al uw contactpersonen). Geef de geïnteresseerden dezelfde informatie door die u hebt gekregen van mij. Hierbij moeten zij de bovenstaande lijst aanpassen als volgt: 1 yoerdz@gmail.com 2 van.ter.wisga@home.nl 3 annick.geldverdienen@yahoo.com 4 inequi@wanadoo.nl 5. rambaroes@gmail.com 6. rubenhoms@gmail.com Rekenvoorbeeld: Stel dat u 5 mensen heeft die met u meedoen (een erg laag voorbeeld). U heeft dan EUR 7,50 verdiend, want ze hebben zojuist elk EUR 1,50 naar uw account overgeschreven (uw e-mailadres staat nu op plaats 6). Elk van die vijf die u EUR 1,50 stuurden, doen net zo goed hun best en vinden bijvoorbeeld ook 5 mensen die willen meedoen. U verdient dus EUR 37,50 (uw e- mailadres staat nu op plaats 5). Er zijn nu reeds 25 mensen die deze lijst hebben ontvangen (met uw e- mailadres nu op de 4de plek) en vinden onder hun kennissen ook slechts 5 deelnemers. Dit brengt een inkomen van EUR 187,50. Er zijn nu reeds 125 personen (met uw e-mailadres op de 3de plaats) en die vinden ook allemaal slechts 5 mensen, waarmee u dus EUR 937,50 verdient. Maar nu wordt het pas echt leuk. U bent nu reeds met 625 deelnemers. Zij vinden per persoon slechts 5 deelnemers, die dus netjes hun EUR 1 aan u betalen en u krijgt hierdoor EUR 3.125 (u staat met uw e-mailadres op de 2de plaats). En deze mensen sturen allemaal een mailtje naar hun vrienden en kennissen en weten maar 5 per persoon te vinden (terwijl uw e-mailadres op de 1ste plaats staat). U ontvangt nu nog eens EUR 22.925. En dit allemaal met een investering van slechts EUR 9! En dan te bedenken dat er misschien wel meer mensen zich aanmelden dan alleen maar 5 per keer! Hieronder leest u de ervaring van een andere deelnemer. Diana schreef: "Ik dacht niet dat dit zou kunnen, maar ja, ik gebruikte PayPal om te verkopen op eBay, dus ik probeerde het maar gewoon. Dus begon ik met de zes mailtjes van EUR 1,50 te sturen en kopieerde daarna deze uitlegpagina en zette mezelf op de zesde plaats. Ik mailde de tekst door naar m'n vrienden en de mensen die bij mij hadden gekocht via eBay. Dit gaat zo verbazingwekkend snel! Na één week had ik al meer dan EUR 400 in mijn account en in de tweede week was het al meer dan EUR 2.200. Er komt nog steeds fantastisch snel geld binnen en ik heb dan ook al bijna EUR 10.000 in mijn account!" Er zijn mensen die zeggen: "Wat als het plan is uitgespeeld en niemand meer geld stuurt?" Tja zwartkijkers zijn er overal, maar heeft u deze boodschap al eerder gezien? En maar EUR 9 voor een kans uit duizenden. Wat heeft u te verliezen??? LET OP: ZORG ERVOOR DAT DE E-MAILADRESSEN JUIST GESCHREVEN ZIJN, ANDERS KOMT DIE EUR 1,50 NIET BIJ DE PERSOON IN KWESTIE AAN!!! Onthoud dit: Speel eerlijk en het zal echt werken! Houd daarbij in gedachten dat er wereldwijd nog steeds dagelijks enkele duizenden gebruikers bijkomen op het internet die deze methode zullen ontdekken. Zoals u nu! Dus, durft u EUR 9 in te zetten om te kijken of het werkt? U zult er sowieso geen spijt van krijgen. Dat heb ik al gemerkt. Ik wens u veel succes! HEEFT U GEEN ZIN OM VAN DEZE DIENST GEBRUIK TE MAKEN, STUUR DIT BERICHT DAN A.U.B. DOOR NAAR ZO VEEL MOGELIJK MENSEN OM HEN OOK DEZE KANS TE GEVEN EN DENK ER AAN DIT IS 100% LEGAAL!!!! TIP: Hoe te posten in forums? Gebruik Firefox, Safari of Internet Explorer en begin met zoeken naar diverse nieuwsgroepen en Forums. (On-line forums, message boards, bulletin boards, chat sites, discussiegroepen).. Bijvoorbeeld log in bij zoekmachines zoals google.com, yahoo.com.... Zoek dan op "miljonairs message board", "verdien geld forum", "banen website" of "business message board" etc. Er zijn er duizenden. Bezoek ze één voor één en zoek de optie/knop "post a new message". Knip en plak deze tekst in de message. Vul een pakkend "subject" in, zodat iedereen die het forum bezoekt doorklikt naar uw bericht. Ga zo een aantal forums etc. af..