Bekijk originele versie : Jullie dames zijn makkelijk van de weg af op te pikken!
praatjes
10-04-2004, 13:01
Haha ja, zonder dat jullie het weten lopen jullie er makkelijk in te nemen bij! Met een handomdraai en jullie verliezen alles van jullie zelf en met dat het ene kleine beetje wat jullie al waard zijn geweest! Kost nauwelijks enige inspanning, jullie werpen jullie zelf in de handen van de wolf! Gewoon een makkelijke maaltijd. :D Dames, dames ga ga asjeblieft uit mijn gezichtsveld en doe wat kleren aan!!
najlae_tanger
10-04-2004, 13:03
Bla bla bla bla bla.....Weer een Bla-topic erbij, alsof we er al niet genoeg hadden :ego:
praatjes
10-04-2004, 13:06
Origineel gepost door najlae_tanger
Bla bla bla bla bla.....Weer een Bla-topic erbij, alsof we er al niet genoeg hadden :ego:
Hoe durf je deze topic die jou ware kant van het dagelijks leven doet weerspiegelen een ''bla topic te noemen''. Klaar je hebt nu oorlog met mijn verklaard!! :)
najlae_tanger
10-04-2004, 13:08
Omdat het ook een Bla-topic is..VOL ONZIN...
praatjes
10-04-2004, 13:14
Origineel gepost door najlae_tanger
Omdat het ook een Bla-topic is..VOL ONZIN...
Ik doe niet meer als, jou echte werkelijkheid hier kurkdroog boven water leggen, ik bedoel kijk naar de feiten! Zie jezelf in de topic voorkomen, eer mijn en voel je terecht aangesproken!! ;)
MocroSiham
10-04-2004, 13:18
Mensen, mensen mensen toch..... :(
Verdoe je tijd niet en ga spelen... Praatjes, woon je in N'gein??
sweetlady19
10-04-2004, 13:19
Hij heeft wel gelijk...ik zie vaak genoeg meiden waarvan ik denk. ejow ejow ejow....waar gaat dit heen?? Maar dat wil niet zeggen dat iedereen zo is heh...knoop dat in je oren vriend. Denk na bij wat je schrijft.
praatjes
10-04-2004, 13:22
Origineel gepost door MocroSiham
Mensen, mensen mensen toch..... :(
Verdoe je tijd niet en ga spelen... Praatjes, woon je in N'gein??
Tijd met mijn doorbrengen is altijd nuttig besteed... :D Nee ik woon ook in Utrecht net als jou, mag ik je zometeen ophalen dan...gaan we door kanaalstraat wandelen :stout:
MocroSiham
10-04-2004, 13:25
Hahahahahaha..... Ik ben helaas niet zoals de allerdaagse meisjes die je kent!! Gek... Ik woon niet in Utrecht... Woon in Omgeving Utrecht. Maar ben bang dat je dit keer alleen door kanaalstraat moet wandelen..
:zwaai:
praatjes
10-04-2004, 13:25
Origineel gepost door sweetlady19
Hij heeft wel gelijk...ik zie vaak genoeg meiden waarvan ik denk. ejow ejow ejow....waar gaat dit heen?? Maar dat wil niet zeggen dat iedereen zo is heh...knoop dat in je oren vriend. Denk na bij wat je schrijft.
Haha alle meiden zijn zo, neem een ander in de zeik oke! :)
praatjes
10-04-2004, 13:27
Hahahahahaha..... Ik ben helaas niet zoals de allerdaagse meisjes die je kent!! Gek... Ik woon niet in Utrecht... Woon in Omgeving Utrecht. Maar ben bang dat je dit keer alleen door kanaalstraat moet wandelen..
:zwaai:
Haha oke, maar toch als ik een keer langs kom wippen daar in jou omgeving, wedden dat jij vogelvlug instapt, doe je niet anders voor! Ik weet hoe jij inelkaar steekt! :)
MocroSiham
10-04-2004, 13:29
Scheer a.u.b Niet Iedereen Over 1 Kam... Je gaat toch ook niet leuk vinden als een paar gaan beweren dat alle jongens players zijn...!! :confused:
Holy_Mafiosi
10-04-2004, 13:31
1 woord.
Tazz. :)
MocroSiham
10-04-2004, 13:32
Heee.... nu ga je te ver Jongeman!! Wat jij beweert... is bullshit! Tuurlijk lopen de Mocro dames als Fulltime h*ertjes overal rond... Maar door goed te zoeken... vind je heus wel meiden, die GEEN sigaret onder hun zogenaamde Hijab steken!! En volgens mij ben jij zo'n iemand... die kwijlt zodra er een Mocro H*ertje langs komt, in een kort mini rokje, en naar je glimlacht...
praatjes
10-04-2004, 13:32
Scheer a.u.b Niet Iedereen Over 1 Kam... Je gaat toch ook niet leuk vinden als een paar gaan beweren dat alle jongens players zijn...!! :confused:
haha was het maar waar, dat alle jongens players waren, want dat is echt juiste antwoord op jullie dames! :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.