Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Helpp Me Dames

Shniiwla_
08-04-2009, 00:57

ik ben een meid van 17 jaar en mijn haren begonnen 4 jaar geleden uit te vallen ik was toen 13 ik d8 oh hormonen en stress en dat zij mijn huisarts ook hormonen stress gaat van zelf over ik kom geen vitamine b te kort nou toen ik 15 was kreeg ik van die raar buldjes op mijn hoofd en schilfers en krabben en maar krabben en het wilt nog steeds niet weg gaan kreeg antibiotica sandoz nog wat mijn gezicht werdt een en al puist me rug armen en de buldjes waren nog ergger geworden maar de huisarts wou hem niet meer verlengen na 14 dagen want toen waren ze op maar ik hadt vroeger een dikke stylke bos haren en gezond zag het er uit nu is het dof afbreekbaar 3 kwart van me haren ben ik kwijt en heb nog steeds die buldjes wat moet ik doen en elke keer als ik zeg verwijs me door naar de dermataloog zegt ie ja we doen eerst een bloedtest wie kan mij helpen wie heeft hetzelfde klachten gehad graag serieuze reactie;s

kamar20
08-04-2009, 01:15
meskiena lay shafiek, helaas geen advies volg gewoon wat de artsen zullen zeggen en doe die bloedtest ook ghair inshallah succes

naajimaa22
08-04-2009, 10:45
huisarts is erg!!! al deze symptomen en hij wil je nog niet doorverwijzen, je moet het gewoon van hem eisen dat je naar de dermatoloog wilt, als hij dat niet wil moet je een second opnion aanvragen bij een andere huisarts, wlad lahram!!! gewoon klagen totdat je je zin krijgt. tot hoe ver moet het gaan?

Shniiwla_
08-04-2009, 12:52
hartelijk bedankt meiden (K)

Rood79
25-04-2009, 17:29

ik ben een meid van 17 jaar en mijn haren begonnen 4 jaar geleden uit te vallen ik was toen 13 ik d8 oh hormonen en stress en dat zij mijn huisarts ook hormonen stress gaat van zelf over ik kom geen vitamine b te kort nou toen ik 15 was kreeg ik van die raar buldjes op mijn hoofd en schilfers en krabben en maar krabben en het wilt nog steeds niet weg gaan kreeg antibiotica sandoz nog wat mijn gezicht werdt een en al puist me rug armen en de buldjes waren nog ergger geworden maar de huisarts wou hem niet meer verlengen na 14 dagen want toen waren ze op maar ik hadt vroeger een dikke stylke bos haren en gezond zag het er uit nu is het dof afbreekbaar 3 kwart van me haren ben ik kwijt en heb nog steeds die buldjes wat moet ik doen en elke keer als ik zeg verwijs me door naar de dermataloog zegt ie ja we doen eerst een bloedtest wie kan mij helpen wie heeft hetzelfde klachten gehad graag serieuze reactie;s Waarschijnlijk is een bloedtest wel het meest voor de handliggend, aan de hand van die uitslag kunnen er vervolgstappen gezet worden. Vooral wanneer men niet weet waar het precies vandaan komt, vandaar dat je arts ook niet wil verlengen, daardoor krijg je waarschijnlijk andere symptomen waar de medicijnen niet voor geschikt zijn. Je kunt altijd een second opinion bij een andere arts doen in een andere omgeving, die vrijheid heb je als patient. Heb vooral geduld oegtie zodat je de juiste behandeling krijgt die je behoort te krijgen.

Schoonheid--
28-04-2009, 12:20
ik ben een meid van 17 jaar en mijn haren begonnen 4 jaar geleden uit te vallen ik was toen 13 ik d8 oh hormonen en stress en dat zij mijn huisarts ook hormonen stress gaat van zelf over ik kom geen vitamine b te kort nou toen ik 15 was kreeg ik van die raar buldjes op mijn hoofd en schilfers en krabben en maar krabben en het wilt nog steeds niet weg gaan kreeg antibiotica sandoz nog wat mijn gezicht werdt een en al puist me rug armen en de buldjes waren nog ergger geworden maar de huisarts wou hem niet meer verlengen na 14 dagen want toen waren ze op maar ik hadt vroeger een dikke stylke bos haren en gezond zag het er uit nu is het dof afbreekbaar 3 kwart van me haren ben ik kwijt en heb nog steeds die buldjes wat moet ik doen en elke keer als ik zeg verwijs me door naar de dermataloog zegt ie ja we doen eerst een bloedtest wie kan mij helpen wie heeft hetzelfde klachten gehad graag serieuze reactie;s :hihi: Ben jij geen nadiaa:moe: