Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dames, Wat vinden jullie van borsthaar?

Pagina's : [1] 2 3

ThALiA
10-04-2004, 04:37

Dames, :D Ik vroeg me af wat jullie van mannelijk borsthaar vinden? Vinden jullie het wel of niet kunnen? :confused: Ik ben hier benieuwd naar omdat sommige meiden het juist aantrekkelijk vinden terwijl het voor een ander een afknapper kan zijn! P.s. Ik hou er persoonlijk niet van! -xxx- :zwaai:

Lady_moi
10-04-2004, 08:20
Zolang het maar geen jungle is..

Ismahane82
10-04-2004, 10:11
Ik vind het wel sexy maar het moet ook weer niet een aap zijn. :zwaai:

Misslai_d
10-04-2004, 14:20
Nee voor mij hoeft t niet..gewoon lekker gladdd:)

DOUKALIA18
10-04-2004, 14:22

Mijn vriend heeft ook een beetje borsthaar ik vind het wel grappig zolang het maar geen bos is natuurlijk kus

thaladytorija
10-04-2004, 14:23
ieuwwww ik vind dat echt een afknapper als een jongen borsthaar heeft ik heb iets tegen haartjes

ThALiA
10-04-2004, 14:37
ieuwwwws ik vind dat echt een afknapper als een jongen borsthaar heeft ik heb iets tegen haartjes haha :giechel: , dat heb ik nou ook, ik ben gewoon alergisch voor haartjes. Haartjes op de armen en benen van een man vind ik wel kunnen, dat is gewoon iets mannelijks, maar borsthaar euhmmm, neeee echt niet! P.s. Ik wil jullie nog allemaal bedanken voor jullie reacties en dames, blijf reageren!!!! :zwaai: -xxxx-jes

Thug_Sebnia
10-04-2004, 17:33
Haartje is niks mis mee als het maar geen jungle is.

MiSsS_PaRa
10-04-2004, 17:46
Gatverdamme ik knap daar echt op af iiiiihhhhhllllllll nee van mij hoeft t echttttttttttttttt NIET !!! ik knap ook af op jongens die gekleurde sokken aan hebben moet perse witte sportsokken zijn :confused: waarom zou ik echt NIET weten :D

Thug_Sebnia
10-04-2004, 17:58
Origineel gepost door MiSsS_PaRa Gatverdamme ik knap daar echt op af iiiiihhhhhllllllll nee van mij hoeft t echttttttttttttttt NIET !!! ik knap ook af op jongens die gekleurde sokken aan hebben moet perse witte sportsokken zijn :confused: waarom zou ik echt NIET weten :D Dan ben je wel erg oppervlakkig... een man bestaat niet alleen uit witte of gekleurde sokken, kijk naar zijn hart, zijn imaan en zijn daden :) Wa allahu a3lam.

Lady_moi
10-04-2004, 19:19
Dan moe gij ma ne man aanvaarden met ne jungle Hart, imaan en daden toch?? :hihi: Origineel gepost door Thug_Sebnia Dan ben je wel erg oppervlakkig... een man bestaat niet alleen uit witte of gekleurde sokken, kijk naar zijn hart, zijn imaan en zijn daden :) Wa allahu a3lam.

lela_Hanan
10-04-2004, 19:20
Origineel gepost door ThALiA Dames, :D Ik vroeg me af wat jullie van mannelijk borsthaar vinden? Vinden jullie het wel of niet kunnen? :confused: Ik ben hier benieuwd naar omdat sommige meiden het juist aantrekkelijk vinden terwijl het voor een ander een afknapper kan zijn! P.s. Ik hou er persoonlijk niet van! -xxx- :zwaai: Weeeeeejjjowwwwww deze topic doet wel... Maaruh BORSTHAAR? daar knap ik dus echt van af :( Okey....haren op de benen van de man is nog mannelijk maar op de borst is dat gewoon niet om aan te zien vind ik.... ;) Dus shave that crap!!!!!!!!!!!!

maghrebgirl20
10-04-2004, 19:21
bij de navel is sexy als het niet te veel is......... maar boesh boesh bij t bovenlichaam :jammer:

Liloesh
10-04-2004, 20:43
Dat is tenminste MANNELIJK, dus waarom niet :D

DonnaBella
10-04-2004, 20:52

Nahhh liever niet, maar als me mannetje borsthaar heeft, Tja....:D

Pagina's : [1] 2 3