Bekijk originele versie : Dames kunnen jullie mij duidelijk maken wat het doel is van een broek die............
Dames kunnen jullie mij duidelijk maken wat het doel is van een (spijker)broek die de omvang van jullie achterwerk tot in de centimeter weergeeft?
Ben erggggg benieuwd
Ali Z
Origineel gepost door Samorra
jaaaaaaaa, dat kan ik
"kijk, ik ben al 18 jaar en heb nu pas vetkwabbels gekweekt in my ass"
"kijk, ik heb net een broet gekocht van 130 euro en dat moet iedereen zien"
"kijk, als ik loop dan dansen mijn vetkwabbeltjes automatisch mee"
"kijk, hij is zo strak, en knap niet eens uit elkaar!!"
kun je hier voorlopig iets mee bro??
p.s. IK draag geen strakke broeken hoor....
hahahaha
Oke dus vetkwabbels (hahaha, alleen de naam al) zijn 1 van de redenen. Wat nog meer?
Ali Z
dulce_lamia
03-11-2002, 19:08
Ach gezeur weer.....
Origineel gepost door dulce_lamia
Ach gezeur weer.....
Jah ben lekker aan t zeuren op de gezellige zondagavond.Zeur je niet gezellig mee?
:zwaai:
Ali Z
NU het serieuse bericht:
Klik en klik weg als t niet bevalt!!
Ali Z
Kimaatje
03-11-2002, 19:22
Leef en laat leven :rolleyes:
Origineel gepost door LalaMosiba
Leef en laat leven :rolleyes:
Ja *** er maar lekker omheen. Ik zeg toch niet dat het goed of fout is. Ik vraag alleen om het doel/nut ervan. Is dat zo moeilijk om te begrijpen?? Of willen jullie het niet begrijpen?? Leef en laten leven is wel een ERG vaak aangevoerd excuus. Is het niet zo dat wij moslims elkaar dienen te helpen? Als je uitgaat van jou SLOGAN, dan was de maatschappij al lang naar ze mallemoer.
Ali Z
Kimaatje
03-11-2002, 19:37
Origineel gepost door Ali_Z
Ja *** er maar lekker omheen. Ik zeg toch niet dat het goed of fout is. Ik vraag alleen om het doel/nut ervan. Is dat zo moeilijk om te begrijpen?? Of willen jullie het niet begrijpen?? Leef en laten leven is wel een ERG vaak aangevoerd excuus. Is het niet zo dat wij moslims elkaar dienen te helpen? Als je uitgaat van jou SLOGAN, dan was de maatschappij al lang naar ze mallemoer.
Ali Z
Ik *** er niet omheen. Ik zal je even dit zeggen......voor mijn part loop ik in mijn string, it's none of your damn bussines. En by the way....why you're looking at them? Ga me niet zeggen dat je blik toevallig die kant opdraait :rolleyes:
Boyfriend
03-11-2002, 19:44
aandacht......
Missrapster
03-11-2002, 19:45
tzzzz....je kijkt veel naar asses...kijk uit dat je de volgende keer niet ermee geslagen word...:stout:....kijk gewoon voor je....of naar de grond
Ik *** er niet omheen. Ik zal je even dit zeggen......voor mijn part loop ik in mijn string, it's none of your damn bussines. En by the way....why you're looking at them? Ga me niet zeggen dat je blik toevallig die kant opdraait :rolleyes:
Wat een stoere meid ben je zeg. Je combineert naar hartelust het Nederlands en Engels doormekaar heen. En mn blik draait wel degelijk die kant op. Maar blijkbaar kan je niet lezen want ik heb net al vermeld dat ik niet zeg dat ik het goed of fout vind.
Ali A
Origineel gepost door Missrapster
tzzzz....je kijkt veel naar asses...kijk uit dat je de volgende keer niet ermee geslagen word...:stout:....kijk gewoon voor je....of naar de grond
Nog een lieverdje die of HELEMAAL NIET kan lezen of gelijk een berichtje post zonder de voorafgaande berichtjes te lezen. Ik kijk waar ik wil. Begrepen?
Ali Z
Kimaatje
03-11-2002, 19:50
Wat een stoere meid ben je zeg. Je combineert naar hartelust het Nederlands en Engels doormekaar heen. En mn blik draait wel degelijk die kant op. Maar blijkbaar kan je niet lezen want ik heb net al vermeld dat ik niet zeg dat ik het goed of fout vind.
Ali A
Voor de duidelijkheid ik kan wel lezen :rolleyes: , WANT in jouw stuk tekst staat duidelijk een mening gegeven. Onbewust of bewust die mening staat er. Dus spring maar lekker hoog of laag :D
Voor de duidelijkheid ik kan wel lezen :rolleyes: , WANT in jouw stuk tekst staat duidelijk een mening gegeven. Onbewust of bewust die mening staat er. Dus spring maar lekker hoog of laag :D
Iwa haal die menig dan even naar voren als je wil want ik zie hem echt niet staan. En springen doe ik vaak, maar niet hier :D
Ali Z
Kimaatje
03-11-2002, 19:53
Iwa haal die menig dan even naar voren als je wil want ik zie hem echt niet staan. En springen doe ik vaak, maar niet hier :D
Ali Z
Zeker te vaak op je hoofd gevallen tijdens het springen :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.