Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De Nieuwe Buurmannen Zijn Homo's; Wat Nu?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

MELILLENSE
10-04-2004, 00:46

Salaam aleikoem moslimbroeders en -zusters, Gegroet niet-moslim medemensen, Stel, je woont samen met je gezinnetje in een rustige buurt waar men elkaar nog kent met naam, waar men af en toe eens een babbeltje slaat met de buren, waar men elkaar eens bezoekt voor een koffietje en een koekje, waar bij valavond in de zomer de mensen buiten zitten, de plantjes begieten, enz enz....kortom, een leuke gezellige buurt waar het goed is om leven. Op een mooie dag verhuizen je buren, een klassiek gezinnetje, man, vrouw en twee kindjes....en niet lang daarna trekken de nieuwe buren in, twee mannen. Niets aan de hand, zou je zeggen, het kunnen immers twee broers zijn, twee goede vrienden,...kwestie van jezelf te sussen en je achterdocht in de kiem te smoren; neeeiii, dat kan toch niet zijn...toch niet in een buurt waar veel kinderen wonen. Helaas, de gedachte, het vermoeden wordt bewaarheid....de nieuwe buren zijn twee homosexuele mannen, twee geslachtsgenoten die het bed en andere zaken met elkaar delen...een normaal heterokoppel simulerend. Natuurlijk ligt de zeden en het gedrag van deze mensen op een ander niveau...een niveau die vele ouders liever niet laten zien aan hun kinderen. Toch duurt het niet lang of ze lopen ongepast gekleed rond in hun achtertuin, nemen van elkaar afscheid als de buurvrouw van de overkant wanneer ze, in haar peignoir, haar man iedere morgen uitwuift op weg naar zijn werk,....kortom, ze doen dingen met elkaar die je kinderen amper kunnen bevatten. Hoe zou jij reageren, moesten er homo's naast je komen wonen? Zou je ze verwelkomen of houd je liever afstand? Wat zou je doen als je ze ziet rollebollen in hun achtertuin en je kinderen verdwaasd zitten toe te kijken? Wat vertel je je kinderen wanneer ze je vragen; papa, mama, waarom doen die mannen dat? MELILLENSE :belgie:

MELILLENSE
10-04-2004, 00:51
Origineel gepost door kaasje Rustig aan zo erg is het niet je doet net of het allochtonen zijn. Het zijn gewoon hele fatsoenlijke mensen hoor. Niets mis met homo's Waar staat er dat er iets mis is met homo's? Een verdrongen gedachte in je onderbewustzijn? MELILLENSE :belgie:

MELILLENSE
10-04-2004, 00:56
Origineel gepost door nozaroc Nou, sommigen hebben een necrofielencomplex, deze heeft een homofielcomplex. Inderdaad niets mis met homofielen, maar dat wil onze beste vriend mel maar niet snappen. Zijn fixatie inzake homofilie doet me vermoeden dat ie wel wat heeft met homofielen. :D Vikker, bij de les blijven en antwoorden op de gestelde vragen...het is niet omdat jij gevlucht bent voor allochtonen uit de grootstad omdat jij en je vrouw ze niet langer konden tolereren, dat allochtonen voor homo's vluchten. En ook voor jou; waar staat er dat er iets mis is met homo's? MELILLENSE :belgie:

MELILLENSE
10-04-2004, 01:04
Origineel gepost door Jeanne 'k Heb nog nooit een probleem met een homo gehad dus laat maar komen: gezellig! :) (vast rustiger als buren dan een gezin met gillende kindjes :D) Wat als deze homosexuele mannen op een of andere manier aan kinderen zijn geraakt en zich als hun ouders profileren? Zou je je kinderen zonder problemen binnen en buiten laten gaan bij deze mannen....wetende dat de wereld soms vreemd in elkaar steekt? Zou je je kinderen laten overnachten bij hen, wanneer je een weekendje samen met je man weg bent? MELILLENSE :belgie:

MELILLENSE
10-04-2004, 01:15

Origineel gepost door nozaroc Op omfloerste en geniepige wijze kan je veel zeggen. Wees eerlijk vent, en draai niet zo rond de pot. Ik kan lezen en zelfstandig nadenken, ik kan zelfs tussen de regeltjes doorlezen. Jou homofiliefobie wipt eruit als net opgespoten siliconenborsten uit een te kleine beha.. Ok, je bent intelligent, maar daarom moet je anderen niet onderschatten, doe dat dus maar niet. ;) Vikker, je ziet zaken die er niet zijn...hou je strikt aan het onderwerp en de gestelde vragen. Stel, je hebt twee minderjarige kinderen, zou jij ze bij twee homosexuele buurmannen achterlaten terwijl je een weekendje Ardennen doet met je echtgenote? MELILLENSE :belgie:

AAAbracadaver
10-04-2004, 01:17
Ach zolang het geen marokkanen zijn zal het mijn huis niet in waarde laten dalen, denk ik dan. Wat ik wel weer eng zou vinden is zo'n verborgen homosexueel als Meli, altijd zijn gevoelens onderdrukt en 'keurig' getrouwt maar ondertussen wel met waterige oogjes mij als buurman nastaren als ik 's ochtends de deur uitloop.... brrrrrr dan liever een gezellig stel waarvan je weet wat je aan ze hebt.

MELILLENSE
10-04-2004, 01:18
Origineel gepost door kaasje Je kan ze mee nemen naar de moskee als jullie op de achterste rij gaan zitten kunnen ze konten kijken, vinden ze vast wel leuk Probleem is natuurlijk dat praktiserende homosexuelen geen praktiserende moslims kunnen zijn...Bovendien is het zeer de vraag of homo's wel naar de moskee willen gaan; de bedoeling is natuurlijk dat ze voor het gebed gaan, niet voor het botvieren van hun lusten. MELILLENSE :belgie:

MELILLENSE
10-04-2004, 01:23
Origineel gepost door Abracadaver Ach zolang het geen marokkanen zijn zal het mijn huis niet in waarde laten dalen, denk ik dan. Het is maar hoe je het bekijkt, cadaver, Marokkanen kunnen misschien de waarde van je huis doen dalen om het nadien zelf over te kopen voor een prikje....het is een manier om huizen over te nemen van mensen die moslims geen warm hart toedragen. Efficiënt en economisch...om ze daarna te verhuren aan diezelfde mensen die elders geen woonst meer vinden tegen een schappelijke prijs. Noem het handel drijven.... MELILLENSE :belgie:

AAAbracadaver
10-04-2004, 01:24
Origineel gepost door MadameZloty :lol: Melilense vind dat ook lekker, billen kijke sttttt, meli was ons langzaam voor aan het bereiden op zijn coming out. Nu verpest je de verrassing. :kwaad:

AAAbracadaver
10-04-2004, 01:26
Origineel gepost door MELILLENSE Het is maar hoe je het bekijkt, cadaver, Marokkanen kunnen misschien de waarde van je huis doen dalen om het nadien zelf over te kopen voor een prikje....het is een manier om huizen over te nemen van mensen die moslims geen warm hart toedragen. Efficiënt en economisch...om ze daarna te verhuren aan diezelfde mensen die elders geen woonst meer vinden tegen een schappelijke prijs. Noem het handel drijven.... MELILLENSE :belgie: Ach welnee, zolang ze bij hun ouders moeten wonen vanwege de lening voor de wagen valt het allemaal wel mee met die marokkaanse koopkracht.

MELILLENSE
10-04-2004, 01:42
Het lijkt dus weer een moeilijke vraag voor onze ongelovigen op dit forum...toch kan men er niet onderuit dat menig gezin liever niet heeft dat een homokoppel zijn intrek neemt in het naburige huis. En misschien is het inderdaad ook zo dat menig homokoppel eerst tweemaal zal nadenken vooraleer zich te vestigen naast een allochtoon gezin....vanwege de vooroordelen over allochtonen, zeker wanneer het moslims betreft. Op zich natuurlijk niet slecht, het is als het ware een natuurlijke afscherming en filtering waarbij moslims en homosexuele koppels voldoende afstand houden om elkaars levenswijze niet drastisch te verstoren, wegens veelal te sterk verschillend van elkaar. Het toont eveneens aan dat ondanks de druk en de wens van vele ongelovigen om water en olie te mengen binnen een samenleving, men niet altijd kan rekenen op het verhoopte succes...gewoonweg omdat het nu éénmaal onnatuurlijk is. Kortom, de vooroordelen doen hun werk....beter dan de vermeende westerse gelijkheid tussen mensen. MELILLENSE :belgie:

MELILLENSE
10-04-2004, 01:49
Origineel gepost door Jeanne Ik heb en wil geen kinderen, maar als ik kinderen zou hebben dan zou ik ze rustig bij mensen achterlaten waarmee ik bevriend geraakt ben en die ik als mens hoog inschat. Doet dan niet terzake of dit dan een homo is of een hetro. Een hetroman zou zich net zo goed kunnen vergrijpen aan een kind als het er op aan komt tenslotte. Dat je geen kinderen kunt krijgen, wil nog niet zeggen dat je er geen wilt hebben, maar dit terzijde... Het is wel gek dat je onbewust de link maakt tussen een homosexueel en kindermisbruik; is dit een ingebakken idee of slechts een imaginair product van de mediatisering van het fenomeen pedofilie en de filterdunne, soms onduidelijke scheidingslijn met homosexualiteit? Zoals je ongetwijfeld wel weet, gebeuren de meeste verkrachtingen en kindermisbruiken door bekenden....waarmee je bevriend bent. MELILLENSE :belgie:

Peridot
10-04-2004, 01:50
Mellie, jij zegt dus dat je je voor kunt stellen dat het beter is dat allochtonen en homo's uit elkaar gehouden worden omdat de lifestyle van homo's niet bij die van allo's past. Heb ik dat goed uit jouw tekst gedistilleerd? Daarmee roep je dan wel over jezelf af dat anderen mogen zeggen dat de lifestyle van allochtonen niet bij die van bepaalde autochtonen past. Op hun beurt mogen autochtonen dan volgens jouw denktrant allochtonen weren, omdat de lifestyle niet passend is. Klopt dit? Is dit wat je vindt?

arabchrstn
10-04-2004, 01:51
Jeetje zeg... Laten we eens een origineel onderwerp aansnijden, laten we het over homo's hebben, daar hebben we het hier maar erg weinig over. Ik heb ooit in een studentenhuis gewoond met muren van 15 centimeter deikke gipsblokken. Oftewel, ik kon altijd mee'genieten' van de nachtelijke activiteiten van mijn buurvrouw, en later, toen zij verhuisd was, van mijn buurmannen. Beide even onsmakelijk. Maar laat mensen lekker homo zijn en bij elkaar wonen. De grootste kindermisbruikers zijn vaak kantoorpi.kkies met een keurige baan en een luk gezinnetje...

arabchrstn
10-04-2004, 01:53

'De lifestyle van homo's'... Hmmm... Ik heb homovrienden (ja, inderdaad), die zo conservatief als de pest zijn. Je het aardige homo's, verelende homo's, progressieve homo's, conservatieve homo's, atheïstische homo's, islamitische homo's... Net echte mensen...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15