Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Terrorist+Leugen= Bush!!!

1980
09-04-2004, 23:53

Dat Bush De Hufter een wraakzuchtig iemand is, is oud nieuws. Nu schijnt het zelfs zo te zijn dat hij ook heel goed is in leugens creëren. Laten we eens de terugblikken onder loep nemen. Hieruit kun je concluderen dat Bush Junior de grootste terrorist op aarde is! Check: Israel en Amerika zijn goede maatjes van elkaar. Geen wonder, commercieel gezien leven deze 2 landen van elkaar. En dragen ook een steentje, in Amerikaanse termen, bommetje bij daar waar het nodig is. Nu is het zo dat Israel vaak bedreigd werd door Irak. Bush Senior is het nooit gelukt om Irak aan te vallen. Na de dood van Bush Senior is het logisch dat zoontje lief de taken overneemt. Niet alleen zijn taken neemt Junior over maar ook de wraakzuchtigheid van zijn pa op Irak! Waarom Irak ook al weer? Omdat Irak over olie bezit, vonden de Bushy's wel erg interessant en naast dit ook om het doel van zijn pa maar eens af te handelen in zijn voordeel. Ja Bush moet zijn doel bereiken, hoe dan ook. Maar de vraag was hoe kon Amerika Israel helpen? Ze hadden totaal geen aanleiding om Irak aan te vallen. Wat ze wel graag wilden. :idee: vernietigingswapens! Amerika onderzoekt Irak voor kernwapens. Niet gevonden tot op de dag van vandaag! Wat hebben ze daar nog te zoeken dan als ze niets hebben gevonden? Verdwijn dan daar waar je niets te zoeken hebt. Maar nee, Amerika was daar nou eindelijk dus moesten ze daar ook zien te blijven. Opeens kwam het woord democratie uit het toverdoosje van Bush. Ja democratie moest maar eens ingevoerd worden in Irak. Want daar in Amerika kennen ze ook democratie en daar loopt alles perfect. Zo bepaalde Amerika dat er in Irak ook maar eens sprake moest zijn van democratie. Als Amerika democratie zo belangrijk vond dan hadden ze actie moeten ondernemen in Rwanda! Daar heerste burgeroorlog en zijn er 800.000 doden gevallen. Amerika keek ze toe, sterker...ze hadden zich teruggetrokken! Om over Irak maar te zwijgen. Democratie?! De Soenieten in Irak zijn omringd door de Amerikanen ze kunnen geen kant meer op, wat Amerika doet om voor democratie te zorgen is bommen van boven naar benee te laten vallen op de Soenieten, 300 doden!!! Heet dat democratie?! Het gaat Bush totaal niet om terroristen of democratie, het ging om Irak! Irak heeft iets dat de Amerikanen niet hebben namelijk olie! Stel je voor dat het Irak daardoor machtig zou maken aan dat idee wilt Bush niet denken. Vandaar zijn hebzuchtige acties. Op 8 april 2004 heeft Rice (rechterhand van Bush) getuigenis afgelegd dat El Qaida gewaarschuwd heeft VOOR de aanslag van 11 september 2001 dit via een memo. Bush was er dus van op de hoogte! Hij had het kunnen voorkomen maar heeft niets gedaan. Het eerste wat hij zei was, Irak! Dit zei hij voordat de onderzoeken plaatsvonden. Verdacht he. Mijn maag draait als ik hem op tv zie. Echt ik hoop dat iemand hem de bal terug kaatst!

Sa3hbi
10-04-2004, 21:37
Nou sterker nog Amerika wou wel overgaan tot een actie in Rwanda alleen werd dit eers grondig bekeken aan de hand van een walgelijke rekensom. Hierin werd berekend hoeveel een het leven van een Amerikaanse soldaat waard was in vergelijking met het leven van één Rwandees. Hieruit is het gebleken dat het leven van één Amerikaanse soldaat gemiddeld vergelijkbaar is aan 33.7 Rwandese levens. Uiteindelijk was het toch niet waard om daar in te grijpen. Hoe walgelijk zijn ze daar in het wittehuis !

1980
11-04-2004, 17:02
Heel achterlijk dus! Een mens is een mens de 1 is niet meer waard dan de ander. En ik denk dat het een smoes is van de Amerikanen. Zij hadden namelijk andere plannen waar ze veel man voor nodig hadden....nl oorlog tegen de arabische landen. Kijk...dat vonden ze veel interessanter want wat hebben de Arabische landen wat Rwanda niet heeft? Denk denk...olie! Dit verklaart weer een hoop. Amerika zal nooit een actie ondernemen zonder daar het voordeel van uit te halen. Hufters!

Oemel_Nawawi
12-04-2004, 14:51
Terrorist+Leugen= Bush!!! Wanneer wordt dit haatzaaiende ongedierte achter de tralies gezet ?

SabroenDjamiel
12-04-2004, 18:10

Origineel gepost door Oemel_Nawawi Terrorist+Leugen= Bush!!! Wanneer wordt dit haatzaaiende ongedierte achter de tralies gezet ? Neen zuster, achter tralies plaats je boeven, geen zionistische beesten.....Blair, Bush, Sharon e.d. verdienen de gaskamers, geloof me maar....Alhoewel ik Blair maar een trieste vent vind, die nie mans genoeg is om zich los te rukken uit de strop van Amerika en de zionistische joden....Dus doe die maar achter tralies voor zn oologsmisdaden in Irak....Maar Bush en Sharon, wallah MOETEN vergast worden, terwijl de wereld toekijkt!....Damnn das echt ene droom van me!.....

AlHoceima_Leila
12-04-2004, 18:24
Ik haat Bush gatver zeg

Oemel_Nawawi
12-04-2004, 18:44
Origineel gepost door Nawera Neen zuster, achter tralies plaats je boeven, geen zionistische beesten.....Blair, Bush, Sharon e.d. verdienen de gaskamers, geloof me maar....Alhoewel ik Blair maar een trieste vent vind, die nie mans genoeg is om zich los te rukken uit de strop van Amerika en de zionistische joden....Dus doe die maar achter tralies voor zn oologsmisdaden in Irak....Maar Bush en Sharon, wallah MOETEN vergast worden, terwijl de wereld toekijkt!....Damnn das echt ene droom van me!..... Levenslang Achter de tralies zodat ze van iedere seconde kunnen genieten! En die gast van frankrijk, die heeft namelijk ook bloed aan de handen! Tenzij de genoemde barbaarse heren oprecht berouw tonen en tot inkeer komen, insha ALLAH! Dan zijn ze zelfs veilig voor mijn tong..

SabroenDjamiel
12-04-2004, 22:02
Origineel gepost door Oemel_Nawawi Levenslang Achter de tralies zodat ze van iedere seconde kunnen genieten! En die gast van frankrijk, die heeft namelijk ook bloed aan de handen! Tenzij de genoemde barbaarse heren oprecht berouw tonen en tot inkeer komen, insha ALLAH! Dan zijn ze zelfs veilig voor mijn tong.. Neen zuster ik blijf erbij dat Bush en die Rusissche stinkvarken de gaskamers in moeten!....Ze moeten langzaam lijden, heel langzaam, snuivend aan het gas, terugdenkend aan het leed wat ze hebben veroorzaakt op deze aardknol, misschien zullen ze beseffen dat ze al die tijd fout zijn geweest en zullen ze om genade smeken, maar dan.........dan is het te laat, een langzame lijdensweg voor Bush en Sharon op weg naar het eeuwige hellevuur.............. Enne Chiraq mogen ze van mijn part een flinke duw geven vanaf de Eifeltoren, of liever dat ze hem wurgen met een hoofddoek in de kleuren, rood wit en blauw......

Oemel_Nawawi
12-04-2004, 22:30
Origineel gepost door Nawera Neen zuster ik blijf erbij dat Bush en die Rusissche stinkvarken de gaskamers in moeten!....Ze moeten langzaam lijden, heel langzaam, snuivend aan het gas, terugdenkend aan het leed wat ze hebben veroorzaakt op deze aardknol, misschien zullen ze beseffen dat ze al die tijd fout zijn geweest en zullen ze om genade smeken, maar dan.........dan is het te laat, een langzame lijdensweg voor Bush en Sharon op weg naar het eeuwige hellevuur.............. Ik blijf er ook bij, Levenslang achter de tralies, als ontbijt, lunch, avondeten, KAKKERLAKKEN in een geperst wormen saus! Stel je voor zuster, dat deze verachtelijke mensen, spijt zouden krijgen en hun fouten terug proberen te draaien, en tot inkeer komen. Immers, om barmhartigheid & Vergiffenis van Allaah, te ontvangen moeten we zelf barmhartig zijn.. Enne Chiraq mogen ze van mijn part een flinke duw geven vanaf de Eifeltoren, of liever dat ze hem wurgen met een hoofddoek in de kleuren, rood wit en blauw...... Hahaha :D ! Die barbaarse naam was 'k ff kwijt.. Kzie ze helemaal voor me, samen in een krap hokje voor levenslang. 't zijn immers dikke vrienden, onafscheidelijk van elkaar!