Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voel me zo ongelukkig

LZN
09-04-2004, 22:49

Dit is een waargebeurd verhaal en wil graag van jullie weten wat jullie zouden doen. Ik ben een 19 jarige meid en van kleins af aan heb ik veel problemen met men vader. Hij is zo ouderwets, dat botst heel erg. We hebben altijd ruzie en dan gaat ie me dingen verbieden, mag niet gaan zwemmen, niet de stad in met vriendinnen alleen met men moeder. Het is net een gevangenis bij ons thuis. Ik kon het niet meer en ben 2x weggelopen, ik kwam steeds terug voor men moeder omdat ze zo ziek is. Om bij men vader weg te gaan ben ik twee jaar terug getrouwd met men neef in Marokko. Ik hou helemaal niet van em en ik weet niet hoe me dat kon overkomen. Ik ben in 2002 getrouwd, terug in NL heb ik gezegd dat ik niet wist wat ik deed en dat ik niet van men neef hield en zo maar toch moet ik met men neef trouwen. Ik dacht als veel meiden dat trouwen de oplossing is, maar hell no. Het is helemaal niet zo. Ik wil scheiden van men neef maar het mag niet van men vader, men neef wilt ook niet. Hij is maar aan het wachten om hier naartoe te komen, ik weet niet hoe me dit heeft overkomen. Ik hou niet van em maar men vader zegt: dit is de jongen waar je mee MOET trouwen, vergeet het maar om te scheiden en met een andere jongen te trouwen. Men hele familie heeft met em gepraat maar hij is zo koppig. Hij zegt dat de mensen gaan roddelen en ik heb pech. Ik wil ook nooit op vakantie gaan naar marokko want ik voel me daar niet op men gemak. Vorig jaar had men vader gezegd dat ik mocht scheiden, dus wij naar Marokko en ik zat 6 maanden in Marokko, het was een hel voor me. Ik weet niet wat ik moet doen, kan iemand me wat adviseren...? Wie heeft dit ook meegemaakt...?? Heeft iemand tips wat ik wel of niet moet doen, aub? Alvast bedankt, groetjes een ongelukkige meid.

Kaatje
09-04-2004, 23:31
Meid, wat erg om te lezen wat jij allemaal doormaakt. Ik snap niet dat er mensen zijn die hun kinderen dwingen tot iets wat ze niet willen. Van je neef kan ik het wel begrijpen dat hij niet van je wil scheiden bedoel; het is zijn ticket om uit Marokko te "ontsnappen". Weet je moeder hoe je erover denkt en wat je voelt?? Kan zij niet met je vader praten om hem op andere gedachten te krijgen??

zarazet
09-04-2004, 23:34
oei meid en ik die dacht dat men pa streng was... inchallah komt alles goed ik haat die neef van je!!!!ik begrijp u wel jij dacht dat je dan een beter leven zou leidden maar besefte toen op dat moment niet dat trouwen voor derest van je leven zou zijn alles komt goed inchallah...

Miss_wild
09-04-2004, 23:35
inscha allah komt alles goed ik wil nu niet teveel zeggen..... maar als je wilt mag je me altijd een pm sturen succes lieverd...

LadyLo
10-04-2004, 00:09

gewoon scheiden, je maakt geen papieren voor die gozer, laat m lekker in afrika zitten, en zoek een leuk plekje voor jezelf stiekem en ga dan op jezelf wonen, of met een vriendin! ooit komen er betere tijden, maar je moet niet op dezelfde voet verder gaan!!! succes

MoEtJe_MoEtJe
10-04-2004, 00:20
ik had je graag geknuffeld

Lady_moi
10-04-2004, 09:38
Praten met u vader!!! Het is UW leven niet de zijne!! Vind hij eer en trots belangrijker dan het geluk van zn dochter??? Geef niet op vecht voor u geluk En vooral... Vergeet geen smeekbede te verrichten aan Allah !!

Holy_Mafiosi
10-04-2004, 22:20
Bid en leer van hem houden.

Lalla_Salma
10-04-2004, 23:07
Origineel gepost door Holy_Mafiosi Bid en leer van hem houden. Effe een vraagje. Hoe kan je van iemand leren houden? Ofwel hou je van iemand, ofwel hou je niet van iemand. Tussenin is er toch niet??

dinalina
11-04-2004, 00:05
Hey meid, ik vind het wel erg voor je. Ik ben het wel met Ladylo eens, ga op jezelf en leef je leven. Ga geen domme dingen doen of zo. Ik hoop dat het snel wordt opgelost en je kunt me altijd een pm sturen meid, thallay fe rask en ik hoop dat het inshallah goedkomt

LoVeLy_HaNaN
11-04-2004, 00:29
'Anders gaan mensen over je prate?' Zeg tege je pa, dat die mensen mogen praten over jou en over hem..Hij moet zich niej bezig houde met hoe mensen over hem praten..Het allerbelangrijkste is: Hoe Allah (swt) over hem denkt. Enne mensen prate zowieso over je..