Bekijk originele versie : Ik wil genezen worden van een jongeman
JudgmentDaY
09-04-2004, 20:33
Oke, mensen ik ben verliefd. Ik heb de ziekte zwaar te pakken. Hij is een kanjer van een jongeman, maar hij blijft een man. Gevoelens zijn wederzijds, dat is het probleem niet. Mannen zijn achterlijke mensen.
Hij, de jongeman zit in mijn systeem, hij wilt er niet uit komen. Mijn hersenen slaan op hol als ik aan die gek denk. Ik wil genezen worden!
En nee, geweld heb ik weinig aan.
Ik vraag me echt af wat voor advies ik zal krijgen.
:zwaai:
JudgmentDaY
09-04-2004, 20:37
Origineel gepost door Coalitiepartner
kom ik genees je :stout:
Gen.aai komt later schat;)
Ik wil genezen worden van deze misselijke ziekte.
ik_oke_is
09-04-2004, 20:38
Origineel gepost door JudgmentDaY
Oke, mensen ik ben verliefd. Ik heb de ziekte zwaar te pakken. Hij is een kanjer van een jongeman, maar hij blijft een man. Gevoelens zijn wederzijds, dat is het probleem niet. Mannen zijn achterlijke mensen.
Hij, de jongeman zit in mijn systeem, hij wilt er niet uit komen. Mijn hersenen slaan op hol als ik aan die gek denk. Ik wil genezen worden!
En nee, geweld heb ik weinig aan.
Ik vraag me echt af wat voor advies ik zal krijgen.
:hihi:
ik wist wel dat je gefrustreerd was ...
:maf:
JudgmentDaY
09-04-2004, 20:42
Origineel gepost door ik_oke_is
:hihi:
ik wist wel dat je gefrustreerd was ...
Het zit diep. Ik kan hem niet uit mijn systeem krijgen. Het is alsof ik bezeten van hem ben. Geef eens advies, en nee een fki heb ik weinig aan.
JudgmentDaY
09-04-2004, 20:43
Waar zijn de kleine meisjes van het forum? Er zijn meer vrouwen dan mannen op het forum, waar blijven zij met hun advies. Wat heb ik aan jullie mannen.
AbaHoeCh
09-04-2004, 20:50
wollah ik snap dus echt niet hoe die mannen/jongens het hebben geflikt dat ze indruk hebben gemaakt op de verliefde dames/pubers hier :confused:
al die topics.....ik word er zot van :maf:
JudgmentDaY
09-04-2004, 20:54
Origineel gepost door AbaHoeCh
wollah ik snap dus echt niet hoe die mannen/jongens het hebben geflikt dat ze indruk hebben gemaakt op de verliefde dames/pubers hier :confused:
al die topics.....ik word er zot van :maf:
Screw de kleintjes, ik ben geen 16 of 18 jarige snotneus. Ik heb het over een man, geen kleine vann 20.
SO, hoe kan ik die gek uit mij krijgen?
ik_oke_is
09-04-2004, 20:57
Het zit diep. Ik kan hem niet uit mijn systeem krijgen. Het is alsof ik bezeten van hem ben. Geef eens advies, en nee een fki heb ik weinig aan.
:D
kijk in je boek van burgerlijk recht :lol:
nee ff serieus , vertel meer
hoelang ken je hem ; en hoe goed ken je hem ?
AbaHoeCh
09-04-2004, 20:57
Screw de kleintjes, ik ben geen 16 of 18 jarige snotneus. Ik heb het over een man, geen kleine vann 20.
door te denken aan zijn negatieve kanten ipv de positieve ;)
dus je zegt een echte 'man' hé :D
hoeveel jaar is hij dan 30 ofzo?? :stout:
JudgmentDaY
09-04-2004, 21:00
Origineel gepost door ik_oke_is
:D
kijk in je boek van burgerlijk recht :lol:
nee ff serieus , vertel meer
hoelang ken je hem ; en hoe goed ken je hem ?
Burgelijk wetboek bedoel je;)
Ik kem hem een lange tijd en heel erg goed, te goed eigenlijk.
JudgmentDaY
09-04-2004, 21:04
Origineel gepost door AbaHoeCh
door te denken aan zijn negatieve kanten ipv de positieve ;)
dus je zegt een echte 'man' hé :D
hoeveel jaar is hij dan 30 ofzo?? :stout:
Het is een schat van een man. Hij heeft geduld met mij en mijn B,itcherige gedrag soms. Oke, hij mag soms wel wat meer van zichzelf laten horen maar verder dan dat weinig. Het is dus te weinig als ik aan zijn slechte kanten denk. Nog meer advies?
AbaHoeCh
09-04-2004, 21:06
euh
nee safi weet niks meer :D
sorry.. :o
SweetxAngel
09-04-2004, 21:12
nou nou eentje voelt zich oud en hoog vergeleken met 'kleintjes'...ik ben wel 18 jarig maar zeker geen snotneus hoor :D...ik zou je wel een tip willen geven maar aangezien ik een 'kleintje'ben denk ik niet dat je die wil hebben...anywayz succes.... :zwaai:
JudgmentDaY
09-04-2004, 21:15
Origineel gepost door SweetxAngel
nou nou eentje voelt zich oud en hoog vergeleken met 'kleintjes'...ik ben wel 18 jarig maar zeker geen snotneus hoor :D...ik zou je wel een tip willen geven maar aangezien ik een 'kleintje'ben denk ik niet dat je die wil hebben...anywayz succes.... :zwaai:
Oke, mijn excuses voor mijn woorden.
Kun je mij nu enige advies verstrekken?
ik_oke_is
09-04-2004, 21:23
Burgelijk wetboek bedoel je;)
Ik kem hem een lange tijd en heel erg goed, te goed eigenlijk.
ik weet niet waarom ; maar ik word je altijd beu na
3 keer op je gereageerd te hebbe :eek: :confused: :eek:
echt vreemd ... :maf:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.